Το πρώτο τζάμπολ της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ πλησιάζει (6/10, με τον Εσπερο εκτός έδρας) και τη Δευτέρα (30/9) επιτροπή μπάσκετ, τεχνικό επιτελείο και αθλητές, είχαν την ευκαιρία να περάσουν μια βραδιά σαν οικογένεια, πριν την εναρξη των επίσημνων αγωνιστικών υποχρεώσεων της ομάδας, στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής μπάσκετ.
Ο ΟΦΗ στο εξαιρετικό και «ζεστό» περιβάλλον, του παραδοσιακού εστιατορίου "Αρισμαρί και Βάρσαμο" του Ζαχαρία Κάβου, είχε την ευκαιρία να περάσει μια υπέροχη βραδιά.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η Επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ,ευχαριστούν θερμά τους ιδιοκτήτες και το προσωπικό του εστιατορίου “Αρισμαρί και Βάρσαμο” για την άψογη περιποίηση.
Γ.Κορτς
Δείτε φωτογραφίες




Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σκοράρει σπάνια, αλλά ξεκίνησε με γκολ τη φετινή του χρονιά στην Football league.
Ο Ηρακλειώτης κεντρικός αμυντικός και πρώην παίκτης του ΟΦΗ Μανόλης Φαζός, σκόραρε στο πρώτο του παιχνίδι με την ομάδα του Ολυμπιακού Βόλου, στο εκτός έδρας 2-2 με τον Ασπρόπυργο.
Mε ωραία κεφαλιά μετά απο εκτέλεση φάουλ, ενός άλλου πρώην παίκτη του ΟΦΗ, του Ράντι, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα.
Οι παίκτες του Θωμά Γράφα είχαν καταφέρει να ανατρέψουν το εις βάρος τους 1-0, που διαμορφώθηκε στο 39’ με αυτογκόλ του Σκοπελίτη, σκοράροντας με τον Φαζό στο 43’ και τον Τσίτα στο 51’.
Ομως, ο Ασπρόπυργος του Γιώργου Βαζάκα, με γκολ του Κάκκο στο 84' πήρε τον βαθμό της ισοπαλίας.
Βασικός ξεκίνησε στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό Βόλου και ο Βασίλης Κουτσιανικούλης, ο οποίος έγινε αλλαγή στο 73'.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της κρατικής τηλεόρασης τα καλύτερα στιγμιότυπα των αναμετρήσεων της πρεμιέρας στην Football league.
Το γκολ του Πανιωνίου που ακυρώθηκε μέσω VAR έφερε αναστάτωση στην ομάδα του, ανέφερε ο Νίκκι Παπαβασιλείου στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ.
Ο τεχνικός του Πανιωνίου, άφησε αιχμές λέγοντας ότι "στην φάση του 2-1 θέλω να σταθώ όπου δεν ξέρω αν μπορείς να γυρίσεις από την αρχή μια τέτοια φάση. Παίζουμε ποδόσφαιρο".
Ενώ για την ίδια φάση, για την οποία πάντως το VIDEO δικαιώνει την απόφαση του διαιτητή (υπάρχει φάουλ στον Σεμέντο) ο προπονητής του Πανιωνίου, τόνισε πως "υπήρχε μεγάλη αναστάτωση για το ακυρωθέν γκολ και προσπάθησα να ηρεμήσω τα παιδιά στο ημίχρονο».
Για τον ΟΦΗ, ο Νίκκι, ανέφερε ότι «γνωρίζαμε πόσο δυνατός είναι ο ΟΦΗ μέσα στην έδρα του. Προετοιμάσαμε τακτικά το παιχνίδι και νομίζω πως για ένα ημίχρονο, το πλάνο μας βγήκε πολύ καλά. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν μπήκαμε όπως πρέπει και εκεί δεχτήκαμε το 2-1. Μετά ήταν δύσκολο, εμείς αντιδράσαμε και προσπαθήσαμε όμως βγήκαμε πιο ψηλά. Ξέρουμε πως όταν βγεις πιο ψηλά, ο ΟΦΗ έχει τον τρόπο να σε βγάλει από την μέση. Πρέπει να κρατήσουμε τα θετικά της εμφάνισης. Όταν παίζεις με τον ΟΦΗ, κάνεις το 0-1, πρέπει να τελειώσεις το ματς – διαφορετικά θα έχεις πρόβλημα".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ