Ο ΟΦΗ έχασε ένα τσουβάλι γκολ στο Βόλο, ειχε δυο δοκάρια με τους Φιγκερέιδο και Νέιρα και πολλές χαμένες ευκαιρίες κυρίως νε τον Δημήτρη Μάνο στο πρώτο ημίχρονο και τελικά πλήρωσε αυτήν την επιθετική δυστοκία, καθώς οι γηπεδούχοι στο 75' με εξαιρετικό γκολ του Τόρες, πήραν τη νίκη και τους τρείς βαθμούς, σε ένα παιχνίδι που και οι δυο ομάδες, έχασαν τα...άχαστα, αλλά τελικά γέλασε μόνο ο ένας.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρελό παιχνίδι στο Βόλο-Με 19 τελικές έχασε ο ΟΦΗ
Βλέπουν την στατιστική και...τρελαίνονται στον ΟΦΗ
Το πρώτο του φετινό επίσημο παιχνίδι, δίνει την Τετάρτη (25/9, 4μμ) στην Αθήνα ο Εργοτέλης, με αντίπαλο το Αιγάλεω, στο πλαίσιο της 4ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος. Το παιχνίδι είναι νοκ-αουτ. Ο προπονητής του Εργοτέλη Γιάννης Ταουσιάνης, επέλεξε για την αποστολή 19 παίκτες. Συγκεκριμένα επελέγησαν οι: Κατσιμήτρος, Καλογεράκης, Βουτσάς, Μπούσης, Οικονόμου, Μπάτζιος, Γροντής, Kaccuri, Προβυδάκης, Kwateng, Βruce, Efford, Μπουτσάκης, Ιατρούδης, Ροβίθης, Vitor Freita (Barata), Τσέλιος, Αλεξάκης, Spiriak.
Την ίδια ώρα, νέα μετάθεση της σέντρας του πρωταθλήματος είναι πολύ πιθανό να αποφασιστεί στην συνεδρίαση της διοργανώτριας αρχής (25/9), καθώς οι ομάδες της κατηγορίας δεν συμφωνούν με την πρόταση της ΕΡΤ για δραματική μείωση (60%) στα ποσά των τηλεοπτικών συμβολαίων τους και δεν δείχνουν διατεθειμένες να αρχίσουν το πρωτάθλημά τους με αυτά τα δεδομένα. Το πρωτάθλημα επρόκειτο να ξεκινήσει το προσεχές Σαββατοκύριακο, αλλά φαίνεται ότι θα πάρει νέα αναβολή.
Ο 17χρονος Ηρακλειώτης τερματοφύλακςς του Εργοτέλη, Νίκος Ψιμόπουλος, μέλος της U19 του συλλόγου, κλήθηκε εκ νέου απο τον Ομοσπονδιακό τεχνικό της Εθνικής Ελλάδος U17, Τάσο Θέο, προκειμένου να μετάσχει σε φιλικά παιχνίδια που θα δώσει το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα απέναντι στην αντίστοιχη ομάδα της Κύπρου.
Ο νεαρός γκολκίπερ είναι πολλά υποσχόμενος και απο τα ανερχόμενα ταλέντα του Ηρακλειώτικου ποδοσφαίρου και συνεχίζει την παράδοση που θέλει τον Εργοτέλη, να αναδεικνύει νέα παιδιά.
Ο Ψιμόπουλος θα πρέπει να βρίσκεται στην Αθήνα την Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου προκειμένου να ενσωματωθεί με την αποστολή των «κυανόλευκων» ενώ η επιστροφή του στο Ηράκλειο έχει προγραμματιστεί για το απόγευμα της Πέμπτης 3 Οκτωβρίου.
Τα ματς έχουν προγραμματιστεί για 1 και 3 Οκτωβρίου.