
Mε αθλητική περιβολή εμφανίστηκε στο Βόλο, ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης. Το αφεντικό του ΟΦΗ μετέβη απο την Αθήνα, όπου διαμένει, στο Πανθεσσαλικό και αμέσως πήγε να χαιρετίσει τους ποδοσφαιριστές, του ΟΦΗ. Μαζί του, ο υιός του Δημήτρης και ο Αντζελο Παλυβός. Στη φωτογραφία που δημοσιεύσε η ΠΑΕ ΟΦΗ ο κ. Μπούσης τα λέει με το Νίκο Νιόπλια, τον Ηλία Πουρσανίδη και τον Γρηγόρη Τσινό, λίγο πριν απο τη σέντρα του αγώνα. Οι άνθρωποι του ΟΦΗ παρακολούθησαν με ενθουσιασμό το παιχνίδι, αλλά το τελικό αποτέλεσμα (ήττα του ΟΦΗ με 1-0), παρά την καλή εμφάνιση της ομάδας, δεν τους δικαίωσε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρελό παιχνίδι στο Βόλο-Με 19 τελικές έχασε ο ΟΦΗ

Ο Μπράουν και ο Σακόρ ήταν τα νέα πρόσωπα στην ενδεκάδα του ΟΦΗ, κόντρα στο Βόλο, σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό. Ο Μπράουν πήρε τη θέση του Μαρινάκη στην δεξιά, πτέρυγα, καθώς ο τελευταίος έμεινε στον πάγκο, λόγω τραυματισμού. Ενώ ο Σακόρ, αγωνίστηκε στη θέση 8, για να μετατοπιστεί ο Νέιρα στο 10, λόγω της απουσίας του τραυματία Ναμπί.
Στις υπόλοιπες θέσεις δεν είχαμε αλλαγές στο 4-2-3-1 του Γιώργου Σίμου.
Τερματοφύλακας ο Σωτηρίου, δεξιά ο Μπράουν, αριστερά ο Κοροβέσης. Στο κέντρο της άμυνας οι Νάστος και Γιαννούλης. Στην μεσαία γραμμή Μεγιάδο και Σακόρ. Δεκάρι ο Νέιρα. Δεξιά ο Τσιλιανίδης, αριστερά ο Σεμέντο και στην κορυφή ο Μάνος.
Στον πάγκο του ΟΦΗ ήταν οι Δερμιτζάκης, Κουτρουμπής, Μαρινάκης, Φιγκερέιντο, Βαζ, Στασίκος και Δεληγιαννίδης. Εκτός 18αδας απο τους 19 που ταξίδεψαν στο Βόλο, έμεινε ο νεαρός Σουρνάκης.
Γ.Κορτς