
Ο Μπράουν και ο Σακόρ ήταν τα νέα πρόσωπα στην ενδεκάδα του ΟΦΗ, κόντρα στο Βόλο, σε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό. Ο Μπράουν πήρε τη θέση του Μαρινάκη στην δεξιά, πτέρυγα, καθώς ο τελευταίος έμεινε στον πάγκο, λόγω τραυματισμού. Ενώ ο Σακόρ, αγωνίστηκε στη θέση 8, για να μετατοπιστεί ο Νέιρα στο 10, λόγω της απουσίας του τραυματία Ναμπί.
Στις υπόλοιπες θέσεις δεν είχαμε αλλαγές στο 4-2-3-1 του Γιώργου Σίμου.
Τερματοφύλακας ο Σωτηρίου, δεξιά ο Μπράουν, αριστερά ο Κοροβέσης. Στο κέντρο της άμυνας οι Νάστος και Γιαννούλης. Στην μεσαία γραμμή Μεγιάδο και Σακόρ. Δεκάρι ο Νέιρα. Δεξιά ο Τσιλιανίδης, αριστερά ο Σεμέντο και στην κορυφή ο Μάνος.
Στον πάγκο του ΟΦΗ ήταν οι Δερμιτζάκης, Κουτρουμπής, Μαρινάκης, Φιγκερέιντο, Βαζ, Στασίκος και Δεληγιαννίδης. Εκτός 18αδας απο τους 19 που ταξίδεψαν στο Βόλο, έμεινε ο νεαρός Σουρνάκης.
Γ.Κορτς
Στo πλευρό των ποδοσφαιριστών μικρότερων κατηγοριών που δεν είναι ασφαλισμένοι, τάχθηκαν οι παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι είπαν "ναί" στην απόφαση του ΠΣΑΠ, για διακοπή του αγώνα, για ένα λεπτό μετά την έναρξη του, στο Βόλο, προκειμένου να εκφράσουν την συμπαράσταση τους, στους συναδέλφους τους.
Αν μη τι άλλο, μια συναδελφική στάση απο τους παίκτες του ΟΦΗ, απέναντι σε κάποιους συναδέλφους τους που αντιμετωπίζουν σοβαρά θέματα, ειδικά στην Football league.
Γ.Κορτς
Ντυμένος στα ...λευκά ο ΟΦΗ στο Βόλο. Η κρητική ομάδα φόρεσε στο Πανθεσσαλικό την κατάλευκη εμφάνιση, με άσπρη φανέλα και άσπρο σορτσάκι. Το πάνω μέρος της φανέλας έχει μια διακριτική γκρί ρήγα. Ο γκολκήπερ Σωτηρίου φόρεσε μπλέ εμφάνιση. Ο γηπεδουχος Βόλος, φόρεσε τη γνώριμη μπλέ εμφάνιση με κόκκινη ρήγα.
Η εμφάνιση -εκ του αποτελέσματος-δεν έφερε γούρι στον ΟΦΗ, ο οποίος έχασε το παιχνίδι με 1-0.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ