Στo πλευρό των ποδοσφαιριστών μικρότερων κατηγοριών που δεν είναι ασφαλισμένοι, τάχθηκαν οι παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι είπαν "ναί" στην απόφαση του ΠΣΑΠ, για διακοπή του αγώνα, για ένα λεπτό μετά την έναρξη του, στο Βόλο, προκειμένου να εκφράσουν την συμπαράσταση τους, στους συναδέλφους τους.
Αν μη τι άλλο, μια συναδελφική στάση απο τους παίκτες του ΟΦΗ, απέναντι σε κάποιους συναδέλφους τους που αντιμετωπίζουν σοβαρά θέματα, ειδικά στην Football league.
Γ.Κορτς
Ντυμένος στα ...λευκά ο ΟΦΗ στο Βόλο. Η κρητική ομάδα φόρεσε στο Πανθεσσαλικό την κατάλευκη εμφάνιση, με άσπρη φανέλα και άσπρο σορτσάκι. Το πάνω μέρος της φανέλας έχει μια διακριτική γκρί ρήγα. Ο γκολκήπερ Σωτηρίου φόρεσε μπλέ εμφάνιση. Ο γηπεδουχος Βόλος, φόρεσε τη γνώριμη μπλέ εμφάνιση με κόκκινη ρήγα.
Η εμφάνιση -εκ του αποτελέσματος-δεν έφερε γούρι στον ΟΦΗ, ο οποίος έχασε το παιχνίδι με 1-0.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Καλοί στην πισίνα, καλοί και στο διάβασμα!
Οκτώ αθλητές από την υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, κατάφεραν να πετύχουν την είσοδο τους σε Πανεπιστημιακά ιδρύματα της χώρας, στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα ότι αθλητισμός και διάβασμα μπορεί να συνδιαστεί.
Οι πολίστες του ΟΦΗ που πέτυχαν στις εξετάσεις είναι οι Γιάννης Βάλσαμος, Βασίλης Καβουσανός, Ορέστης Κιαμούρης, Νικόλαος Κλάδος, Γεώργιος Μπαρδής, Χριστόφορος Ξηρουχάκης, Παναγιώτης Ράλλης, Παύλος Χαραλαμπάκης και Ναταλία Τσαγκαράκη.
«Συγχαρητήρια σε όλους σας και καλή σταδιοδρομία» αναφέρει για τους αθλητές του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα υδατοσφαίρισης του συλλόγου.
