Η αίθουσα τύπου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, ξαναφτιάχνεται, προκειμένου να φιλοξενήσει τους πρωταγωνιστές, στα παιχνίδια του ΟΦΗ στην Volley League, αλλά και να διευκολύνει το έργο των δημοσιογράφων, που θα καλύπτουν το ρεπορτάζ της ομάδας.
Στη νέα αίθουσα τύπου του κλειστού γυμναστηρίου του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, τοποθετήθηκαν νέα γραφεία, έπιπλα και καρέκλες, ενώ στο χώρο θα φιλοξενείται η συνέντευξη τύπου των προπονητών, αλλά και δηλώσεις των πρωταγωνιστών των αγώνων.
Για την ανακατασκευή της αίθουσας, χρειάστηκε η πολύτιμη βοήθεια του Ομίλου Καρπαθιωτάκης, την συμβολή του οποίου με ανακοίνωση του, ευχαριστεί ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και τμήμα βόλει, για την διαχρονική του αγάπη και στήριξη προς τον ΟΦΗ.
Να σημειωθεί ότι, στον χώρο, άμεσα θα τοποθετηθεί ισχυρή γραμμή ίντερνετ, ενώ στους τοίχους θα μπούν πόστερ, από την ιστορική άνοδο της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, στην μεγάλη κατηγορία!
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ αποκαλύπτεται στον κόσμο της, στα δυο φιλικά παιχνίδια που θα δώσει την Παρασκευή (11/10) και το Σάββατο (12/10), με τον Παναθηναικό, στο κλειστό γυμναστήριο, του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Μετά τα δυο φιλικά τεστ που έδωσε στην Αθήνα με Παναθηναικό και Κηφισιά, ο ΟΦΗ ετοιμάζεται για δυο ακόμη δυνατά τεστ, ενόψει της προετοιμασίας του, για την έναρξη του πρωταθλήματος της Volley League στις 26 Οκτωβρίου.
Η ομάδα του Παναθηναικού αναμένεται την Παρασκευή στο Ηράκλειο και θα μείνει μέχρι το Σάββατο, για τα δυο φιλικά παιχνίδια με τον ΟΦΗ.
Να σημειωθεί ότι, το φιλικό της Παρασκευής (7μμ) με τον Παναθηναικό, θα είναι προπονητικό, ενω αυτό του Σαββάτου (5μμ) θα είναι σε κανονικές συνθήκες επίσημου αγώνα, με διαιτητές.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης, αναφερόμενος στα δυο φιλικά με τον Παναθηναικό, ανέφερε ότι "θα είναι δυο ακόμη δυνατά τεστ στο περιθώριο της προετοιμασίας μας. Η ομάδα είναι καινούργια και έχει ανάγκη απο αυτά τα παιχνίδια. Μακάρι να είχαμε την δυνατότητα και για περισσότερα, γιατί αυτές οι αναμετρήσεις μας δίνουν την δυνατότητα να γινόμαστε καλύτεροι".
Και στα δυο παιχνίδια ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, θα έχει όλους τους παίκτες στην διάθεση του, συμπεριλαμβανομένου και του Κολομβιανού ακραίου (1μ98) Ουρτάδο Μίνα, ο οποίος λόγω ίωσης δεν είχε ταξιδέψει στην Αθήνα για τα φιλικά με Παναθηναικό και Κηφισιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ δείχνει απο νωρίς τα δόντια του
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Διαβάζω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απο κάποιους για το "'αδειο Γεντί Κουλέ" και τα "πολλά άδεια καθίσματα" στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Κάθε άποψη, είναι σεβαστή βέβαια. Η δική μου είναι λίγο διαφορετική.
Το γήπεδο του ΟΦΗ, δεν είναι γεμάτο και έχει πράγματι αρκετές άδειες θέσεις, αν μιλάμε για τη δυναμική του ΟΦΗ και τη μπάλα που παίζει φέτος η ομάδα.
Ομως, δεν πρόκειται για παιχνίδια "μεταξύ συγγενών και φίλων" όπως συμβαίνει σε άλλα γήπεδα της Σούπερ Λίγκ, που διεξάγονται μεταξύ χιλίων ανθρώπων.
Οι επίσημοι αριθμοί, δείχνουν την πραγματική εικόνα: Σε ένα γήπεδο (Γεντί Κουλέ), που η χωρητικότητα του, έχει πέσει για λόγους ασφαλείας στα 5.500 χιλιάδες καθίσματα, ο ΟΦΗ στα τρία πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος, έχει κόψει 3463 εισιτήρια με τον Παναιτωλικό (πρώτος εντός έδρας παιχνίδι), 3.326 εισιτήρια με τον Αστέρα Τρίπολης και 3.832 εισιτήρια με τον Πανιώνιο, στο τελευταίο του εντός έδρας ματς, που ήταν και η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα προσέλευση με βάση τα εισιτήρια που κόπηκαν (συμπεριλαμβάνονται σε αυτά τα 2.225 εισιτήρια που ανακοίνωσε ότι διέθεσε η ΠΑΕ).
Δηλαδή, ο ΟΦΗ στα τρία του πρώτα παιχνίδια, έχει μια βάση 3.500 χιλιάδες εισιτήρια μέσο όρο, αριθμός που για μένα, δεν είναι καθόλου άσχημος, αν αναλογιστούμε τις αυξημένες φετινές τιμές των εισιτηρίων, αλλά και την άσχημη οικονομική κατάσταση του κόσμου.
Ενώ, θα πρέπει να επισημάνουμε, ότι ο ΟΦΗ δεν έχει δώσει ακόμη τα λεγόμενα "εμπορικά" παιχνίδια με Ολυμπιακό, Παναθηναικό, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, όπου είναι δεδομένο ότι ο μέσος όρος εισιτηρίων θα αυξηθεί.
Θα πρέπει να τονιστεί ακόμη, ότι και στα τρία παιχνίδια, η ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ, ήταν εξαιρετική, ενώ ο ΟΦΗ δεν έχει πληρώσει ούτε ένα πρόστιμο, για συμπεριφορά φιλάθλων, κάτι που επίσης καταφράφεται στα θετικά, καθώς η ομάδα τα προηγούμενα χρόνια, πλήρωνε αρκετά χρήματα σε πρόστιμα.
Δεν είναι καθ' όλου άσχημη η εικόνα στο γήπεδο του ΟΦΗ και η καλή πορεία της ομάδας, κάνει τους φιλάθλους, να φεύγουν με χαμόγελο απο το Γεντί Κουλέ.
Βέβαια και η διοίκηση, με τα ικανά εμπορικά στελέχη που διαθέτει, θα πρέπει να φροντίσει και εκείνη με δικές της ενέργειες, να αυξήσει ακόμη περισσότερο, την προσέλευση του κόσμου, καθώς ο εχθρός του καλού, είναι το καλύτερο!
Ενα mid seazon εισιτήριο διαρκείας, σε μια οικονομική προσφορά για τα παιχνίδια του δευτέρου γύρου, θα ήταν ίσως μια καλή ιδέα ή ένα πακέτο προσφοράς για 2-3 εντός έδρας παιχνίδια.
O OΦΗ μπορεί και πρέπει να ανεβάσει αυτό το μέσο όρο των 3.5 χιλιάδων οι οποίοι δίνουν σήμερα το παρών στα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας, στους 4.500 ή ακόμα και στους 5.000 θεατές.
Ο χειμώνας πλησιάζει και το Γεντί Κουλέ, πρέπει να μείνει "ζεστό", ώστε να υποστηριχθεί με κάθε τρόπο το δυνατό και ελπιδοφόρο αγωνιστικά ξεκίνημα της ομάδας.