Ο ΟΦΗ καθάρισε και τον Πανιώνιο (4-1) στο Γεντί Κουλέ και συνεχίζει την ξέφρενη πορεία του στο φετινό πρωτάθλημα με 13 βαθμούς σε 6 αγώνες!
Μεγάλη μπάλα ο ΟΦΗ στο δεύτερο ημίχρονο (1-1 το πρώτο 45λεπτο), έβαλε τρία γκολ και με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Σεμέντο, ο οποίος σκόραρε δυο φορές, πανηγύρισε μια ακόμη σπουδαία νίκη, μέσα σε μια φανταστική ατμόσφαιρα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις γκολάρες του ΟΦΗ και τη νέα νίκη της κρητικής ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Δημήτρης Μάνος, αγωνίζεται ως δανεικός απο τον ΟΦΗ στον Ολυμπιακό, ωστόσο δεν τίθεται θέμα χρησιμοποίησης του, στο παιχνίδι του Καραισκάκη, που θα γίνει στις 19 Οκτωβρίου (Σάββατο, 7.30).
Οπως λένε στην ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, δεν υπάρχει καμία δέσμευση, προς τον Ολυμπιακό, ώστε ο δανεικός παίκτης, να μην αγωνιστεί, στα παιχνίδια των δυο ομάδων.
Βέβαια, δεν είναι σίγουρο, ότι ο Μάνος θα αγωνιστεί κοντρα στον Ολυμπιακό, κυρίως για αγωνιστικούς λόγους.
Ο ικανός επιθετικός, έχει τελευταία χάσει τη θέση του στην ενδεκάδα απο τον Βραζιλιάνο Φιγκερέιδο, ο οποίος έχει πολύ καλή εικόνα στα τελευταία παιχνίδια και δύσκολα θα μείνει στον πάγκο.
Μέχρι τον Ολυμπιακό βέβαια, μεσολαβούν ακόμη, αρκετές μέρες, μέχρι η τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ, να καταλήξει στα πλάνα της.
Ο Δημήτρης Μάνος, ξεκίνησε πολύ καλά τη σεζόν και έβαλε τρία γκολ στα παιχνίδια με Παναθηναικό (1-3) και Παναιτωλικό (3-1), αλλά στο παιχνίδι του ΟΦΗ στο Βόλο, δεν πήγε καλά, έχασε κλασικές ευκαιρίες, τραυματίστηκε και στα τελευταία δυο παχνίδια του ΟΦΗ, ο Βραζιλιάνος Φιγκειρέδο, έχει πάρει φανέλα βασικού και σημείωσε και ένα γκολ με τον Αστέρα Τρίπολης.
Το σίγουρο, είναι ότι στην επίθεση του ΟΦΗ, υπάρχει πλέον υψηλός ανταγωνισμός και κανείς παίκτης-και είναι προς όφελος της ομάδας αυτό- δεν έχει πάρει τη φανέλα στο...σπίτι του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, ξεκίνησε τα φιλικά της παιχνίδια και οι μηχανές της είναι πλέον στο φουλ για την έναρξη του πρωταθλήματος της Volley League στις 26 Οκτωβρίου.
Κόντρα στον ισχυρό Παναθηναικό και την Κηφισιά (τέταρτη στο περσινό πρωτάθλημα), ο ΟΦΗ είχε ανταγωνιστικό πρόσωπο και κατάφερε να κοιτάξει στα μάτια τους αντιπάλους του, στα παιχνίδια που έδωσε στο κλειστό του Αγίου Θωμά (ήττα με 2-1 από τον ΠΑΟ σε παιχνίδι σε τρία σετ) και στο Ζηρίνειο (2-2 με την Κηφισιά σε παιχνίδι σε 4 σετ).
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, είχε την ευκαιρία να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα για την ομάδα που έχει χτίσει φέτος στον ΟΦΗ, στην παρθενική του συμμετοχή στην Volley League.
Oπως δήλωσε «δεν είμαστε έτοιμοι ακόμη. Η ομάδα είναι σφιγμένη και είναι λογικό μετά από 5 εβδομάδες προετοιμασίας. Αυτά ήταν τα πρώτα παιχνίδια για μας, είδαμε κάποια πράγματα, πάνω σε αυτά που έχουμε δουλέψει και μπορώ να πω ότι το πρόσημο είναι θετικό για μας. Σε αυτή τη φάση δεν μας ενδιαφέρουν τα σκορ, αλλά να μπορούμε να βγάζουμε στο γήπεδο, αυτά που έχουμε δουλέψει. Κοιτάξαμε στα μάτια και τον Παναθηναικό και την Κηφισιά που είναι δυο πολύ καλές ομάδες. Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παιδιών, έπαιξαν δυο σερί παιχνίδια σε δυο μέρες που δεν είναι εύκολο και συνεχίζουμε τη δουλειά μας».
Ο ΟΦΗ υποδέχεται την Παρασκευή (11/10) και το Σάββατο (12/10) τον Παναθηναικό στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, σε δυο ακόμη δυνατά τεστ και όπως τονίζει ο τεχνικός του ΟΦΗ «θα είναι δυο ακόμη παιχνίδια για χρήσιμα συμπεράσματα. Παίζουμε στο γήπεδο μας και μπροστά στο κοινό μας θα προσπαθήσουμε να παρουσιάσουμε την καλύτερη δυνατή εικόνα».
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο τα δυο φιλικά του ΟΦΗ στην Αθήνα με Παναθηναικό και Κηφισιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ