
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
«Ο ΟΦΗ είναι μια πολύ καλή και έμπειρη ομάδα» τονίζει ο προπονητής του Παναθηναικό και της Εθνικής ομάδας βόλει, Δημήτρης Ανδρεόπουλος.
ΟΦΗ και Παναθηναικός, αναμετρήθηκαν σε φιλικό παιχνίδι στο κλειστό του Αγίου Θωμά, με τους πράσινους να είναι νικητές (2-1) σε ένα δυνατό παιχνίδι που έγινε σε τρία σετ (21-25, 25-23, 25-23), με τις δυο ομάδες να ανανεώνουν το ραντεβού τους, για δυο ακόμη δυνατά φιλικά παιχνίδια στην Κρήτη, την Παρασκευή (11/10) και το Σάββατο (12/10).
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος, αναφερόμενος στην πρώτη εικόνα που εισέπραξε από τον ΟΦΗ, ο οποίος είναι νεοφώτιστος στην Volley League, ανέφερε ότι «δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Ξέρουμε ότι ο ΟΦΗ είναι μια πάρα πολύ καλή ομάδα. Εχει παίκτες που τους γνωρίζουμε, είναι έμπειροι και γενικά είναι μια πολύ καλή ομάδα».
Ο προπονητής του Παναθηναικού, για το φιλικό που έγινε στην Αθήνα, ανέφερε πως «και για μας, ήταν το πρώτο φιλικό. Είμαστε σε προετοιμασία. Για την περίοδο που είναι οι ομάδες, παίχθηκε πολύ καλό βόλει, μπορώ να πω. Τώρα έχουμε άλλα δυο δυνατά τεστ στο Ηράκλειο. Θα έρθουμε με χαρά στην Κρήτη, για άλλα δυο δυνατά παιχνίδια».
Ενώ για τα προβλήματα που φαίνεται να υπάρχουν και φέτος στην Volley League, σε ότι αφορά στον αριθμό των ομάδων που θα αγωνιστούν τελικά, η γνώμη του, έχει σημασία.
Όπως λέει ο έμπειρος τεχνικός «τα προβλήματα είναι γνωστά. Προέρχονται από χρόνια. Δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Εγώ θέλω να πω ότι στο τέλος το πρωτάθλημα, όπως γίνεται κάθε χρόνο, θα μας αποζημιώσει όλους, είτε γίνεται με 8 ομάδες , είτε είναι με 9 ομάδες, είτε με δέκα. Η ποιότητα του πρωταθλήματος, είναι τέτοια, που κάθε χρόνο μας αποζημιώνει. Οπότε ας μην γκρινιάζουμε».
Στην φωτογραφία ο προπονητής του Παναθηναικού και της Εθνικής, Δημήτρης Ανδρεόπουλος, με τον συνεργάτη του Παύλο Καραμαρούδη και ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, με τον συνεργάτη του στον ΟΦΗ, Ανέστη Γιαννακόπουλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Σημαντική αναβάθμιση για τον προπονητή Ανέστη Γιαννακόπουλο, συνεργάτη του Δημήτρη Ζλατιλίδη, στην ομάδα βόλει του ΟΦΗ. Ανέλαβε την Εθνική ομάδα βόλει Νεανίδων.
Μέχρι σήμερα ήταν προπονητής της ομάδας βόλει Κορασίδων.
Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα βόλει του ΟΦΗ, τον συγχαίρει και του εύχεται καλή δύναμη στο έργο του.
Θερμά συγχαρητήρια και απο εμάς στον Ανέστη Γιαννακόπουλο, ο οποίος στο μικρό διάστημα που βρίσκεται στον ΟΦΗ, έχει δείξει σπουδαία δείγματα, της δουλειάς του, του χαρακτήρα του και του ήθους του!
Στην φωτογραφία, ο Ανέστης Γιαννακόπουλος (αριστερά) με τον προπονητή του ΟΦΗ, Δημήτρη Ζλατιλίδη.
Γ.Κορτς
Η διακοπή του πρωταθλήματος, τόσο της Σούπερ Λίγκ 1, ό και της Σούπερ Λίγκ 2, δίνει τη δυνατότητα σε ΟΦΗ και Εργοτέλη, να κάνουν ένα προπονητικό φιλικό παιχνίδι και με αυτόν τον τρόπο, να προσπαθήσουν να διατηρήσουν το ρυθμό τους.
Ετσι, οι δυο ομάδες συμφώνησαν , για ένα φιλικό παιχνίδι που θα γίνει το Σάββατο στις 11 το πρωί στο Παγκρήτιο στάδιο, το οποίο όμως θα είναι κλειστό για τους φιλάθους.
Στο παιχνίδι οι δυο προπονητές (Σίμος και Ταουσιάνης) θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν πρόσωπα και σχήματα, ενόψει των επίσημων παιχνιδιών που ακολουθούν και για τους δυο.
Ο ΟΦΗ έχει μπροστά του το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, ενώ ο Εργοτέλης, περιμένει τις εξελίξεις με τα τηλεοπτικά της κατηγορία, ώστε να ξεκινήσει και πάλι το πρωτάθλημα που διεκόπη, καθώς τον περιμένει το κρητικό ντέρμπι με τον Πλατανιά, στο Παγκρήτιο στάδιο.