karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο ΟΦΗ άγγιξε την ιστορική-έστω και φιλική-νίκη επί του Παναθηναικού, αλλά παρά την υπερπροσπάθεια που κατέβαλε τελικά έχασε στις λεπτομέρειες στο ται-μπρέικ με 15-17 και 2-3 σετ, σε ένα παιχνίδι που είχε την εικόνα ενός μεγάλου ντέρμπι και αποτέλεσε ίσως προπομπός των σπουδαίων αγώνων, που περιμένουν τον ΟΦΗ και τον κόσμο του, στην Volley League.
 Η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη στο πρώτο φιλικό με τον Παναθηναικό, έχασε την Παρασκευή (11/10) και τα 4 σετ, που έπαιξαν οι δυο ομάδες, σε ένα παιχνίδι προπονητικού χαρακτήρα.
Το Σάββατο (12/10) όμως, ήταν ομάδα με όλη τη σημασία της λέξεως και όχι μόνο κοίταξε στα μάτια τον Παναθηναικό, αλλά έχασε και ευκαιρία να τον κερδίσει, όταν προηγήθηκε με 2-1 σετ.
Ο Παναθηναικός απάντησε σε 2-2 και όλα κρίθηκαν στο πέμπτο και τελευταλιο σετ, στο οποιο οι δυο ομάδες βλάδισαν χέρι-χέρι (15-15) σε όλη του τη διάρκεια και δυο στιγμιαία λάθη απο τους παίκτες του ΟΦΗ στο φινάλε του αγώνα, τους κόστισαν τη νίκη γοήτρου.
Ακόμα και έτσι όμως, ο ΟΦΗ έδειξε στο δεύτερο φιλικό τα ...δόντια του και ο προπονητής του Παναθηναικου και της Εθνικής ομάδας Δημήτρης Ανδρεόπουλος προέβλεψε τιμητικά ότι "ο ΟΦΗ όχι μονο θα σωθεί εύκολα, αλλά θα κάνει και πολύ καλή πορεία".
Με τη σειρά του, ο τεχνικός του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, έμεινε ικανοποιημένος απο την προσπάθεια των παικτών του και όπως είπε "αυτά τα ματς μα βοηθούν να γινόμαστε καλύτεροι, καθώς ο ΟΦΗ είναι μια νέα ομάδα στην κατηγορία, αλλά και μια νέα ομάδα σε παίκτες και είναι λογικό αυτήν την εποχή να υπάρχουν σκαμπανεβάσματα".
Το παιχνίδι ξεκίνησε εντυπωσιακά και στο πρώτο σετ έγινε μεγάλη μαχη με τον ΟΦΗ να παίρνει το σετ με 30-28 ( Διακύμανση: 10-10, 16-16, 20-17, 21-18, 23-20, 23-23, 25-24, 26-27, 30-28).
Ο ΠΑΟ απάντησε και πήρε το δεύτερο σχετικά εύκολα με 17-25. (Διακύμανση: 2-6,8-10, 14-14, 15-18, 17-22, 17-25).
Ο ΟΦΗ επέστρεψε στο τρίτο,που ήταν μεγάλο ντέρμπι με τον ΟΦΗ να βγαίνει νικητής όμως με 25-23. (Διακύμανση: 10-10, 15-13, 19-16, 22-21, 25-23).
Στο τέταρτο σετ ο Παναθηναικός ήταν καλύτερος και έφερε το παιχνίδι στο 2-2 με 15-25 (Διακύμανση: 5-9, 10-15,12-18,15-25).
Ολα κρίθηκαν στο ται-μπρέικ, όπου δυο λάθη απο τους παίκτες του ΟΦΗ στο 15-15, έφεραν νικητή τον Παναθηναικό με 15-17 (Διακύμναση: 6-6, 9-9, 12-12, 13-14, 15-15, 15-17).
Το γερό χειροκρότημα του κόσμου που βρέθηκε στο κλειστό γυμναστήριο, είναι μια παρακαταθήκη για τον ΟΦΗ, που δείχνει σαν ομάδα, ότι ειδικά μέσα στο γήπεδο του, θα είναι σκληρό καρύδι.
Τα σετ: 30-28 (34'), 17-25 (24'), 25-23 (30'), 15-25 (20'), 15-17 (21').
 Διαιτητές: Αγγελίδης, Γιαννόπουλος, Κουνδουράκη.
ΟΦΗ (Δημήτρης Ζλατιλίδης): Ρουμελιωτάκης 8, Στοροζίλοφ 6, Τσέλιος 5, Ουρτάδο 17, Καραμπαλί 10, Τσούλαφιτς 25, Γκαράς, Κομητούδης, Τεφτσής, Κοσκινάς, Μονιάκης.
ΠΑΟ (Ανδρεόπουλος): Γιάκομπσεν 2, Στάροβιτς 32, Ρανγκέλ 13, Ανδρεόπουλος 9, Πανταλέων 11, Ράπτης 13, Μουχλιάς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
 
 

Το δικό τους κάλεσμα στον κόσμο του ΟΦΗ, απευθύνουν τα κορίτσια της ποδοσφαιρικής ομάδας, που κάνουν σέντρα στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής γυναικών, κόντρα στη Λάρισα, την Κυριακή (13/10, 1μμ) στο Ατσαλένιο.

Στο πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος, θέλουν τη νίκη και όπως λένε μιλώντας στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στο ofierasitechnis.gr και τον κόσμο στο πλευρό τους.

Οπως τονίζει η  Μαρία Αραβιάκη, η οποία πέρσι με 17 γκολ οδήγησε στην άνοδο τον ΟΦΗ απο την Β' στην Α' Εθνική "η Λάρισα είναι μια σκληρή ομάδα. Θα προσπαθήσουμε να ξεκινήσουμε με το δεξί τη χρονιά και να παλέψουμε για το καλύτερο. Εχουμε κάνει καλή προετοιμασία και πιστεύω ότι μπορούμε να έχουμε μια καλή χρονιά. Στόχος μου είναι και φέτος να βοηθήσω όσο μπορώ την ομάδα να πετύχει τους στόχους της. Η ομάδα είναι σχεδόν ίδια με πέρσι, με κάποιες επιλεκτικές προσθήκες που έγιναν. Ο στόχος της ομάδας, είναι να παραμείνε στην κατηγορία και πιστεύω ότι μπορεί να το πετύχει. Θέλουμε τον κόσμο της ομάδας, να έρθει να βοηθήσει την προσπάθεια μας και θα προσπαθήσουμε να τον αποζημιώσουμε".

Με τη σειρά της, η Μαίρη Κοκοτσάκη, επισημαίνει ότι "κάθε παιχνίδι θα είναι δυνατό στην κατηγορία. Η Λάρισα είναι μια πολύ δυνατή ομάδα. Θέλουμε να ξεκινήσουμε με το δεξί, έχουε κάνει πολύ καλή προετοιμασία. Στόχος μας είναι να μείνουμε στην κατηγορία και θα προσπαθήσουμε με σκληρή δουλειά να τα καταφέρουμε".

Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η διοικούσα επιτροπή της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου, ευχαριστούν τον ΠΟΑ, για την παραχώρηση του γηπέδου του Ατσαλένιου, για τους αγώνες της ομάδας.

 

Μια εβδομάδα αργότερα θα ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Volley League, στο οποίο μετέχει και ο ΟΦΗ, όπως αποφασίστηκε στην συνεδρίαση της ΕΣΑΠ. Το πρωτάθκημα της Α1 βόλεϊ των ανδρών, θα ξεκινήσει στις 2 Νοεμβρίου και θα διεξαχθεί με δέκα ομάδες και οριστικά χωρίς την ΑΕΚ, η οποία δεν θα κατέβει να αγωνιστεί.
Η κλήρωση του πρωταθήματος, θα διεξαχθεί στις 21 Οκτωβρίου.
Το Λιγκ Καπ θα διεξαχθεί 25-27 Οκτωβρίου με την συμμετοχή 10 ομάδων (Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός, Ηρακλής, Φοίνικας Σύρου, ΑΟ Κηφισιάς, Ελπίδα, ΟΦΗ, Παμβοχαϊκός & Εθνικός Αλεξανδρούπολης). Στο Δ.Σ. της ΕΣΑΠ εκφράστηκε η αισιοδοξία για τηλεοπτική συμφωνία με την ΕΡΤ, σε ότι αφορά στα τηλεοπτικά δικαιώματα του πρωταθλήματος.
 
Οι αποφάσεις και η ενημέρωση της ΕΣΑΠ:
 
Ολοκληρώθηκε η 140η συνεδρίαση του Δ.Σ. της Ε.Σ.Α.Π. λαμβάνοντας τις ακόλουθες αποφάσεις:
 
1.Παρέστησαν στη συνεδρίαση εκ μέρους του Τ.Α.Α.ΑΕΚ οι κ.κ. Αλέξης Αλεξίου, Νίκος Δευτεραίος οι οποίοι δήλωσαν πως η ΑΕΚ δεν θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα 2019-20. Κατόπιν τούτου το Δ.Σ. της Ε.Σ.Α.Π. εξέδωσε διαπιστωτική πράξη μη συμμετοχής της Α.Ε.Κ. σύμφωνα και με τα προβλεπόμενα στο καταστατικό της Ε.Σ.Α.Π.
 
2.Αποφασίστηκε το νέο πρωτάθλημα 2019-20 να διεξαχθεί με 10 ομάδες.
 
3.Όλα τα ΤΑΑ (εκτός των τριών που έχουν πάρει ήδη άδεια συμμετοχής στο νέο πρωτάθλημα από την Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού και συγκεκριμένα ο Ολυμπιακός Σ.Φ.Π., ο Α.Ο.Π.Κηφισιάς και ο Α.Ο.Φοίνικας Σύρου) δεσμεύτηκαν να έχουν τακτοποιήσει τις υποχρεώσεις τους μέχρι την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019 ημέρα διεξαγωγής της συνεδρίασης με σκοπό να γνωρίζουν όλοι έγκαιρα τα συμμετέχοντα σωματεία.
 
4.Aποφασίστηκε σε περίπτωση που κάποιο Τ.Α.Α. δεν εξασφαλίσει άδεια από την Ε.Ε.Α. δεν θα υπάρχει αναπλήρωση.
 
5.Ο πρόεδρος της Ε.Σ.Α.Π. Παντελής Ταρνατόρος ενημέρωσε το Σώμα για τα όσα συζητήθηκαν στην πρόσφατη συνάντηση του με τον υφυπουργό αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη αλλά και για την συνάντηση που προγραμματίστηκε με την ηγεσία της Ε.Ρ.Τ. Α.Ε. αισιοδοξώντας πως θα συνεχιστεί η επιτυχημένη συνεργασία των προηγουμένων ετών.
 
6.Αποφασίστηκε η έναρξη του πρωταθλήματος για 2 Νοεμβρίου 2019.
 
7.Αποφασίστηκε η μετάθεση της μεταγραφικής περιόδου στις 23 Οκτωβρίου 2019.
 
8.Το Λιγκ Καπ Νίκος Σαμαράς 2019-20 αποφασίστηκε να διεξαχθεί 26-28 Οκτωβρίου 2019 σε τρεις ομίλους. Ο ένας από τους τρεις ομίλους θα φιλοξενηθεί από τον Α.Σ.Ελπίς Αμπελοκήπων. Για τους άλλους δύο που θα γίνουν στη νότια Ελλάδα θα υπάρξει απόφαση εντός των ημερών.
 
9.Εγκρίθηκαν όσα συμβόλαια αθλητών είχαν κατατεθεί από τα Τ.Α.Α. μέχρι σήμερα (11/10/2019).

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi