Ενα πρόσωπο έκπληξη, παρακολούθησε το φιλικό παιχνίδι της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, με τον Παναθηναικό, την Παρασκευή (11/10) το απόγευμα στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Αυτό δεν ήταν άλλο, απο τον προπονητή του ΟΦΗ Γιώργο Σίμο.
Μετά την προπόνηση της ποδοσφαιρικής ομάδας, βρέθηκε στο κλειστό του ΟΦΗ και παρακολούθησε ένα μεγάλο μέρος του αγώνα.
Ταπεινός όπως είναι, προτίμησε να καθίσει σε μια θέση, στην άκρη του γηπέδου και στα...ψηλά, όμως έγινε αντιληπτός απο τους φωτογράφους και τους δημοσιογράφους, που βρέθηκαν στο κλειστό.
Μαζί με τον προπονητή του ΟΦΗ, ήταν και ο συνεργάτης του και παλιά δόξα του ΟΦΗ, Αλέξης Αλεξούδης, ο οποίος ανήκει και αυτός στο τεχνικό τιμ της ομάδας.
Και οι δυο έδειξαν να παρακολουθούν με ενδιαφέρον το παιχνίδι.
Ενώ δεν ήταν λίγοι, εκείνοι που σχολίασαν θετικά το γεγονός, της παρουσίας του προπονητή της ποδοσφαιρικής ομάδας, στον αγώνα της ομάδας βόλει του συλλόγου, που και αυτή αγωνίζεται στην μεγάλη κατηγορία.
Βέβαια, οι Σίμος και Αλεξούδης, δεν ήταν οι μοναδικοί ποδοσφαιρικοί, που βρέθηκαν στο κλειστό γυμναστήριο.
Το "παρών" έδωσε και ο Θανάσης Κολιτσιδάκης, με την κόρη του, η οποία είναι αθλήτρια βόλει!
Γ.Κορτς
Ο ΟΦΗ μπορεί να γνώρισε την ήττα απο τον Παναθηναικό στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, αλλά ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης και επικεφαλής του τμήματος βόλει του ΟΦΗ, δεν...πτοήθηκε απο το 0-4 σετ, με το οποιο έχασε η ομάδα του, στο φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας.
Μετά το παιχνίδι κέρασε...ρακή, τον προπονητή του Παναθηναικού και της Εθνικής ομάδας Δημήτρη Ανδρεόπουλο και οι δυο τους συζήτησαν αρκετά για το παιχνίδι, αλλά και το πρωτάθλημα της Volley League, το οποίο όπως αποφασίστηκε θα ξεκινήσει τελικά στις 2 Νοεμβρίου.
Nα σημειωθεί ότι, ο προπονητής του Παναθηναικού, αλλά και τα μέλη της αποστολής των πρασίνων ευχαρίστησαν τον πρόεδρο του ΟΦΗ για την φιλοξενία στο Ηράκλειο, αλλά και το γεγονός ότι ο ΟΦΗ έχει φροντίσει να μην λείψει τίποτα απο τον Παναθηναικό, στο διάστημα της διαμονής του στο Ηράκλειο.
Τα αγωνιστικά οφέλη και για τις δυο ομάδες απο αυτά τα δυο φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας, είναι πολύ σημαντικά και αυτό το επεσήμαναν και οι δυο πλευρές.
Nα σημειωθεί ότι ο Γιάννης Δανδάλης, πρόλαβε να δεί μόνο τα δυο τελευταία σετ, καθώς ήταν απο το πρωί στην Αθήνα, για την συνεδρίαση της ΕΣΑΠ, στην οποία μεταξύ άλλων αποφασίστηκε να ξεκινήσει το πρωτάθλημα στις 2 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Την ήττα με 4-0 σετ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, γνώρισε η ομάδα βόλει του ΟΦΗ απο τον Παναθηναικό. Ηταν ενα πολύ καλό τεστ για τον ΟΦΗ, με χρήσιμα συμπεράσματα, απέναντι σε ένα αντίπαλο υψηλού επιπέδου. Το παιχνίδι ήταν προπονητικού χαρακτήρα και μετά απο συμφωνία των δυο προπονητών, οι δυο ομάδες έπαιξαν τέσσερα σετ. Ο Παναθηναικός εμφανίστηκε εμφανώς βελτιωμένος σε σχέση με το φιλικό των δυοομάδων πριν απο μια εβδομάδα στην Αθήνα, σε αντίθεση με τον ΟΦΗ, ο οποίος παρουσιάστηκε ...αγχωμένος και νευρικός και δεν είχε την ίδια ανταγωνιστική εικόνα.
Ωστόσο, μην ξεχνάμε ότι ο ΟΦΗ είναι μια νέα ομάδα και χρειάζεται παιχνίδια, προκειμένου, να μπορέσει να αποκτήσει σταθερότητα στο παιχνίδι του και να γίνει...ομάδα.
Μέσα απο αυτά τα παιχνίδια και με τόσο ισχυρούς αντιπάλους, η ομαδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη, θα μπορέσει να βελτιωθεί.
Ο Παναθηναικός, είχε τον έλεγχο και στα 4 σετ.
Στο πρώτο σετ ο ΟΦΗ αντιστάθηκε μέχρι το 6-10. Ο Παναθηναικός το πήρε σχετικα εύκολα με 15-25 (Διακύμανση: 4-2, 5-6, 6-10, 8-15, 11-21, 15-25).
Στο δεύτερο σετ, ο ΟΦΗ ήταν ελαφρώς πιο ανταγωνιστικός. Τον 14-16 όμως έγινε γρήγορα 14-18 και 16-22 και ο Παναθηναικός το πήρε με 18-25. (Διακύμανση: 5-5, 6-10, 9-14, 14-16, 14-18, 16-22, 18-25).
Στο τρίτο σετ ο ΟΦΗ κόντραρε τους πράσινους μέχρι το 16-17. Στο κρίσμο σημείο όμως ο Παναθηναικός με το πολύ καλό του σερβίς, ξέφυγε και πάλι (16-20 και 18-22) και το πήρε με 18-25, κάνοντας το 0-3 σετ (Διακύμανση: 4-4, 6-6, 7-10, 11-14, 11-16, 16-17, 16-20, 18-20, 18-22, 18-25).
Οι δυο ομάδες συμφώνησαν να παίξουν ένα ακόμη, αλλά η εικόνα δεν άλλαξε. Ο Παναθηναικός το καθάρισε και αυτό με 18-25 (Διακύμανση: 1-5, 5-10, 11-18, 15-21, 18-25).
Τα σετ συνολικά: 15-25, 18-25, 18-25, 18-25. Οι δυο ομάδες ανανέωσαν το ραντεβού τους, για το Σάββατο (12/10, 4μμ) ξανά στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, για ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι.