karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια απίστευτη αθλητική ιστορία, συνοδεύει το (ιστορικό) κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.

Ιστορικό (εγκαίνια το 1985) και ...αγαπημένο καθώς την δεκαετία του '90 με την αλματώση πορεία τυης ομάδας μπάσκετ του Ηρακλείου,γνώρισε μεγάλες στιγμές,καθώς γέμιζε ασφυκτικά και αγαπήθηκε απο τον κόσμο.

Και σήμερα όμως, προσφέρει σημαντικά στον αθλητισμό του τόπου, φιλοξενώντς ομάδες βόλει και μπάσκετ.

Πρόσφατα, αντικαταστάθηκε το παρκέ, με την τοποθέτηση νέου, με την εικόνα να είναι πραγματικά εντυπωσιακή, καθώς το κλειστό, στο οποίο φιλοξενούνται αρκετές ομάδες βόλει και μπάσκετ, εξακολουθεί να προσφέρει σημαντικά, στον αθλητισμό του τόπου.

Για να "προστατευτεί" όμως, το έργο αυτό, κρίθηκε (και σωστά) επιβεβλημένη, η αντικατάσταση της οροφής, καθώς το κλειστό γερνάει και τα νερά έτρεχαν απο πάνω, με τις πρώτες βροχές, με αποτέλεσμα, να "μπάζει" και η υγρασία να καταστρέφει το παρκέ, αλλά και ολόκληρη την εγκατάσταση.

Κάπως έτσι, καταστράφηκε, το προηγούμενο και γερασμένο παρκέ και έπρεπε να γίνει κάτι, ώστε, να προστατευτεί το καινούργιο.

Τα χρήματα όμως που εγκρίθηκαν, για την αντικατάσταση της οροφής, δεν ...έφτασαν, καθώς η εταιρεία που το ανέλαβε, διαπίστωσε ότι θα πρέπει να γίνει κάτι περισσότερο, απο αυτό που είχε αρχικά προβλεφθεί (υπάρχουν σοβαρές φθορές στις σιδεριές της οροφής) , με αποτέλεσμα, το έργο, να μείνει στη...μέση.

Λέγεται μάλιστα, ότι πέρσι είχε γίνει μόνωση στην οροφή, για "βουλώσουν" οι τρύπες, η οποία αφαιρέθηκε, ώστε να γίνει η αντικατάσταση, του σκεπάστρου.

Ωστόσο, εδώ και 2,5 μήνες, το κλειστό έμεινε "ακάλυπτο", δηλαδή ξεσκέπαστο, (καμπριολέ, πως το λένε!), με αποτέλεσμα, στην πρόσφατη νεροποντή στο Ηράκλειο, τα νερά να τρέχουν σαν καταρράκτης, πάνω στο νέο παρκέ, το οποίο κινδυνεύει να καταστραφεί πριν καν χρησιμοποιηθεί απο τις ομάδες (Ελλάς, το μεγαλείο σου).

Το ΕΑΚΗ, στο οποίο ανήκει και η εγκατάσταση του κλειστού γυμναστηρίου του Λίντο, απέκτησε πρόσφατα νέα διοίκηση, διορισμένη απο τη νέα κυβέρνηση και το ερώτημα που τίθεται είναι, γιατί δεν καλύφθηκε με κάποιο τρόπο η οροφή, ώστε να μην συμβεί αυτό που τελικά συνέβη και να αποτραπεί η ζημιά που έγινε.

Ενα ακόμη ερώτημα, αφορά στον...σχεδιασμό, για τις απαραίτητες, είναι αλήθεια, παρεμβάσεις στο Λίντο.

Και αυτό προφανώς, αφορά στην προηγούμενη διοίκηση, που έκανε μια υπολογίσιμη προσπάθεια για να "βγάλει" απο την Γενική Γραμματεία, την χρηματοδότηση για το παρκέ.

Για πιο λόγο, η παρέμβαση στο Λίντο, ξεκίνησε απο ...κάτω προς τα πάνω και όχι αντίστροφα!

Να γίνει δηλαδή, πρώτα η παρέμβαση στην οροφή, ώστε να σκεπαστεί με ασφάλεια η εγκατάσταση και μετά να γίνει το παρκέ.

Η άποψη της πρών διοίκησης του ΕΑΚΗ στο θέμα αυτό, είναι ότι όλα έγιναν με το σωστό τρόπο, απλά, επειδή η εργολαβία για τη σκεπή έγινε μέσα της ΓΓΑ, με ότι αυτό συνεπάγεται στο θέμα της καθυστέρησης.

Η σκεπή, έπρεπε να παραδοθεί στα τέλη Αυγούστου, αλλά αυτό δεν έγινε.

Τώρα, η σημερινή διοίκηση μετά τις βροχές, εξετάζει την προσωρινή λύση της τοποθέτησης "ναύλον" για να μην γίνει ακόμη μεγαλύτερη ζημιά, στο παρκέ, σε περίπτωση νέας βροχόπτωσης και να δεί πως θα επιταχύνει τις διαδικασίες, ώστε το έργο να αποπερατωθεί, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να τρεθεί στην διάθεση των ομάδων, καθώς παραμένει κλειστό, λόγω του προβλήματος, που είναι και ένα ζήτημα ασφάλαειας με τα σκουριασμένα μέταλλα, που έχει προκύψει με το σκέπαστρο.

Δεν είναι θέμα πολιτικής διάστασης (τουλάχιστον για μας) το ζήτημα. Είναι καθαρά αθλητικό.

Το κλειστό του Λίντο, ακόμα και αν τα χρόνια περνούν, παραμένει μια σημαντική αθλητική κυψέλη για την περιοχή μας.

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ενα φανταστικό γκολ, που θα μπορούσε να είναι και το γκολ της χρονιάς, στα κρητικά γήπεδα και όχι μόνο, μπήκε στο παιχνίδι Δαμάστα-Ηρόδοτος για το Κύπελλο της ΕΠΣΗρακλείου.

Ο Γαρεφαλάκης του Ηροδότου, με μια σπουδαία επινόηση κάτω απο τη σέντρα (!), κρέμασε με ψηλοκρεμαστό σουτ τον αντίπαλο τερματοφύλακα και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα, μέσα σε αποθέωση.

O παίκτης του Ηροδότου, μόλις παίρνει τη μπάλα, έχει δεί ότι ο αντίπαλος τερματοφύλακας, είναι λίγο έξω απο την εστία του και με ένα εκληκτικό σουτ κάτω απο τη σέντρα (!), τον "κρεμάει".

Σίγουρα, ένα απο τα καλύτερα γκολ, που έχουν μπεί, στα γήπεδα της Κρήτης και όχι μόνο.

Ευτυχώς, για τον σκόρερ, αλλά και για όλους εμάς, που έχουμε την ευκαιρία να το απολαύσουμε, υπήρχε κάμερα στο γήπεδο και έτσι η σπουδαία αυτή ενέργεια του ποδοσφαιριστή του Ηροδότου, μπορεί να αναδειχθεί.

Αν αυτό το γκολ, έμπαινε στην Σούπερ Λίγκ ή σε κάποιο ευρωπαικό πρωτάθλημα, θα γινόταν χαμός.

Μπήκε όμως, σε μια χαμηλή διοργάνωση, αλλά αυτό δεν μειώνει την σπάνια ομορφιά του.

Δείτε το εκπληκτικό γκολ του παίκτη του Ηροδότου στο 9.40 του παρακάτω VIDEO.

Το παιχνίδι Δαμάστα Ηρόδοτος, ήταν εντυπωσιακό και είχε χιτσκοκικό φινάλε, καθώς κρίθηκε στα πέναλτι (0-0 κ.α., 1-1 η παράταση).

Ο Ηρόδοτος, προηγήθηκε με αυτόι το υπέροχο γκολ του Γαρεφαλάκη στην παράταση (95') και οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν σε 1-1 με πέναλτι του Καστελιανάκη, το οποίο κέρδισε ο Αναστασιάδης, στις καθυστερήσεις της παράτασης (120'), ξεσηκώνοντας θύελλα διαμαρτυριών απο την πλευρά του Ηροδότου, προς το διαιτητή.

Ολα κρίθηκαν, τελικά στη ρουλέτα των πέναλτι, όπου ο γκολκίπερ Παναγιώτου του Ηροδότου με μια επέμβαση (στο πέναλτι του Δουλγεράκη) ήταν ο ήρωας του Ηροδότου, ενώ  απο την άλλη πλευρά ο Μπενάλντο της Δαμάστας στο τελευταίο πέναλτι, σημάδεψε το δοκάρι και ήταν ο μοιραίος.

Το τελικό 2-4 έδωσε την πρόκριση στον Ηρόδοτο, σε ένα παιχνίδι σπάνιας ομορφιάς!

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα Δαμάστα-Ηρόδοτος, το εκπληκτικό γκολ του Γαρεφαλάκη και το θρίλερ με ττην διαδικασία των πέναλτι.

Τι έγινε στο παιχνίδι

Έσπασαν καρδιές στη Δαμάστα, σε ένα ματς συγκλονιστικό, όπου ο Ηρόδοτος κατάφερε στη διαδικασία των πέναλτι να επικρατήσει με 4-2 και να πάρει την πρόκριση στην επόμενη φάση. Ο κανονικός αγώνας ολοκληρώθηκε ισόπαλος 0-0 και η παράταση 1-1 με την Δαμάστα να έχει πάμπολες ευκαιρίες αλλά και ο Ηρόδοτος είχε αρκετές καλές στιγμές...

Το σκορ άνοιξε στο 95' με τρομερό γκολ ο Γαρεφαλάκης σουτάροντας από το κέντρο και ισοφάρισε στις καθυστερήσεις της παράτασης με πέναλτι ο Καστελλιανάκης, το οποίο κέρδισε ο Αναστασιάδης από τον Ντελία.

Από το παιχνίδι δεν έλειψε και η ένταση, με τους Παπαδομιχελάκη και Αμαραντίδη να αποβάλλονται στις καθυστερήσεις της κανονικής διάρκειας με τις δύο ομάδες να μένουν με 10 παίκτες, ενώ στο 105' αποβλήθηκε ο Αννιτσάκης, με τον Ηρόδοτο να αγωνίζεται με 9 παίκτες στο β ημίχρονο της παράτασης.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΕΝΑΛΤΙ
Ντελία 0-1
Δουλγεράκης και απόκρουση Παναγιώτου
Κατσαρός 0-2
Μαρκάκης 1-2
Kασαπάκης 1-3
Ρουμπάκης 2-3
Παναγιωτάκης 2-4
Μπενάλντο δοκάρι

ΔΑΜΑΣΤΑ (Μανόλης Σουτζής): Δημαράκης, Κεφαλούκος (106' Αναστασιάδης), Μπιμπίρης (104' Μπενάλντο), Αποστολάκης (46' Aριστεινίδης), Παπαδομιχελάκης, Χαρίτος, Τζουβάρας (65' Ρουμπάκης), Γιαλιτάκης, Καστελλιανάκης, Μαρκάκης, Δουλγεράκης.

ΗΡΟΔΟΤΟΣ (Νίκος Σουργιάς): Παναγιώτου, Μπαλάφας, Ντελία, Κανδηλάκης, Αννιτσάκης, Κασαπάκης, Κίσσας, Κουτσογιαννάκης (67' Αμαραντίδης), Γκίνη (95’ Καργιωτάκης), Κοντογιάννης (60' Γαρεφαλάκης, 107' Kατσαρός), Βακράκος (106' Παναγιωτάκης).

Θρίλερ στο Θέρισος-Ασήμι 4-4 (4-3 στα πέναλτι) και στο ΟΦΑΜ-Χερσόνησος 1-1 (2-4 πέναλτι)

Σε θρίλερ εξελίχθηκε όμως η πρόκριση και στο παιχνιδι Θέρισος-Ασήμι 4-4 (4-3 στα πέναλτι), για το Κύπελλο ΕΠΣΗ, αλλά και στο παιχνίδι ΟΦΑΜ-Χερσόνησος 1-1 (2-4 πέναλτι).

Δείτε παρακάτω τη ρώσικη ρουλέτα των πέναλτι στο παιχνίδι Θέρισος-Ασήμι 4-4 (4-3 στα πέναλτι), απο την κάμερα του Νίκου Σωμαράκη.
Στην επόμενη φάση πέρασαν ακόμη Ρούβας και Μοίρες, μετά τις εκτός έδρας νίκες κόντρα σε Μεταξοχώρι (1-2) και Ασίτες (0-1).

Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Μεταξοχώρι-Ρούβας................ 1-2
Θέρισσος-Ασήμι .......................4-4 (4-3 στα πέναλτι)
Δαμάστα-Ηρόδοτος .................2-4 πεν (0-0 κ.α,1-1 παρ.)
Ασίτες-Μοίρες ...........................0-1
ΟΦΑΜ-Χερσόνησος ..................1-1 (2-4 στα πέναλτι)

Δείτε παρακάτω VIDEO απο τα παιχνίδια Δαμάστα-Ηρόδοτος 1-1 (4-2) και Θέρισος-Ασήμι 4-4 (4-3 στα πέναλτι)

 

 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στη φετινή σεζόν, διατέθηκαν 2.225 εισιτήρια διαρκείας.

Αυτό είναι το τελικό νούμερο, καθώς η διάθεση του, ολοκληρώθηκε, την παραμονή του αγώνα με τον Πανιώνιο.

Παρά την αρχική διαστακτικότητα του κόσμου, λόγω των αυξημένων τιμών σε σχέση με πέρσι, φαίνεται ότι η καλή πορεία της ομάδας και το εντυπωσιακό της ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, έκανε πολλούς να αναθεωρήσουν.

Η συνολική διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας, είναι κατά λίγο αυξημένη σε σχέση με πέρσι (διατέθηκαν περίπου 2 χιλιάδες) και έχει σκορπίσει ικανοποίηση στους ανθρώπους του ΟΦΗ, καθώς ο στόχος που είχαν βάλει επιτεύχθηκε.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi