
Ο Βαγιεμπά Σακόρ το νέο πρόσωπο στην ενδεκάδα του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο.
Ο Γιώργος Σίμος, έδωσε φανέλα βασικού στον Σακόρ, στη θέση του τραυματία Μεγιάδο.
Ο Σακόρ είχε παίξει βασικός και στο παιχνίδι του ΟΦΗ στο Βόλο, όπου είχε αρνητική παρουσία.
Τώρα πήρε μια νέα ευκαιρία και πήγε πολύ καλά.
Παράλληλα, κράτησε για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι στον πάγκο, τον Δημήτρη Μάνο, ενώ ξανά στον πάγκο είναι και ο Κουτρουμπής.
Βασικός για δεύτερο συμεχόμενο παιχνίδι ο Βραζιλιάνος Φιγκειρέδο, ο οποίος είχε κάνει πολύ καλή εμφάνιση στη νίκη επί του Αστέρα Τρίπολης (3-1).
Στην ενδεκάδα του ΟΦΗ, στο 4-2-3-1 του προπονητή του ΟΦΗ, γκολκίπερ ο Σωτηρίου, δεξιά ο Μαρινάκης, αριστερά, ο Κοροβέσης. Στο κέντρο της άμυνας οι Νάστος και Γιαννούλης. Στην μεσαία γραμμή οι Σακόρ και Νέιρα.
Δεκάρι ο Ναμπί, δεξιά στην επίθεση ο Τσιλιανίδης, αριστερά ο Σεμέδο και στην κορυφή ο Φιγκερέιδο.
Στον πάγκο οι Γουάλι, Κουτρουμπής, Ντίνας, Μάνος, Βαζ, Στάικος και Μπράουν.
Γ.Κορτς
Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, έτσι και ο Γιώργος Σίμος, δεν άλλαξε πολλά πράγματα στην ενδεκάδα του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με τον Πανιώνιο.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ διατήρησε το αγαπημένο του 4-2-3-1 στην ενδεκάδα, στην οποία τα νέα πρόσωπα ήταν ο Σακόρ αντί του τραυματία Μεγιάδο και ο Ναμπί, στη θέση του Βαζ, ο οποίος είχε ξεκινήσει βασικός στο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης.
Ο Ναμπί στο παιχνίδι αυτό ήταν ο παίκτης που με την είσοδο του, άλλαξε την εικόνα του αγώνα, με δυο ασίστ σε Φιγκειρέδο και Νέιρα.
Ο Φιγκειρέδο ξεκίνησε ξανά βασικός αντί του Μάνου, ο οποίος έμεινε ξανά στον πάγκο, όπως και ο Κουτρουμπής
Στην ενδεκάδα του ΟΦΗ, στο 4-2-3-1 του προπονητή του ΟΦΗ, γκολκίπερ ο Σωτηρίου, δεξιά ο Μαρινάκης, αριστερά, ο Κοροβέσης. Στο κέντρο της άμυνας οι Νάστος και Γιαννούλης. Στην μεσαία γραμμή οι Σακόρ και Νέιρα.
Δεκάρι ο Ναμπί, δεξιά στην επίθεση ο Τσιλιανίδης, αριστερά ο Σεμέδο και στην κορυφή ο Φιγκερέιδο.
Στον πάγκο οι Γουάλι, Κουτρουμπής, Ντίνας, Μάνος, Βαζ, Στάικος και Μπράουν.
Γ.Κορτς