Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενας απο τους καλύτερους επιθετικούς, που έχουν φορέσει ποτέ τη φανέλα του ΟΦΗ, ο Σέρβος Γκόραν Ντρούλιτς, ο οποίος άφησε το στίγμα του στην κρητική ομάδα, με την σπουδαία ποιότητα του και τα υπέροχα γκολ, που χάρισε στους φίλους της ομάδας το 2006-8, βρέθηκε τις τελευταίες μέρες στο Ηράκλειο και συνάντησε παλιούς φίλους, απο την εποχή που αγωνιζόταν στον ΟΦΗ.
Ο Ντρούλιτς, παραμένει πολύ αγαπητός στο Ηράκλειο και όλες αυτές τις μέρες στην πόλη, δέχθηκε την θερμή φιλοξενία απο όλους, που δεν ξεχνούν το πέρασμα του απο την κρητική ομάδα, αλλά κυρίως τις γκολάρες που χάρισε στους φίλους του ΟΦΗ, καθώς παρά τα προβλήματα τραυματισμών που τον ταλαιπώρησαν, κατάφερε και έδειξε το υψηλό του επίπεδο, σαν ποδοσφαιριστής και χαρακτήρας.
Τα...τραπέζια που στήθηκαν όλες αυτές τις μέρες στο Ηράκλειο, για τον μεγάλο Γκόραν, για τα μάτια του οποίου, η Ισπανική Ρεάλ Σαραγόσα, δαπάνησε το 2001, 13 εκατομμύρια ευρώ, για να αποκτήσει το αστέρι του Ερυθρού Αστέρα, ήταν πολλά.
Το τελευταίο (καθώς ο Γκόραν πήρε το αεροπλάνο της επιστροφής για τη Σαραγόσα), έγινε στο χωριό Καλλονή του Ηρακλείου, με διοργανωτή τον καλό συνάδελφο και φίλο Στέλιο Σβολιαντόπουλο!
Ο Στέλιος και μερικοί καλοί φίλοι συνάδελφοι υποδέχθηκαν με χαρά τον Γκόραν και θυμήθηκαν μαζί του, ευχάριστες ποδοσφαιρικές στιγμές, απο τον ΟΦΗ της δικής του, εποχής.
Το...μενού της βραδιάς, ήταν υπέροχο (τεράστιε Στέλιο!), καθώς είχε ...κρητικό λαγό και ντόπιο κόκκορα, με τον Ντρούλιτς, που πάντα του άρεσε το καλό φαγητό (και ειδικά της Κρήτης!), να τιμάει τα κρητικά εδέσματα!
Η βραδιά κύλησε όμορφα και το αντίο του Ντρούλιτς, ήταν κάπως μελαγχολικό, με τον ίδιο να υπόσχεται ότι θα επιστρέψει!
Σήμερα, ο ίδιος και η οικογένεια του, ζουν στην Σαραγόσα, την πόλη που σημάδεψε την καριέρα του, αλλά και στην οποία έλυσε το οικονομικό του πρόβλημα, καθώς κέρδισε αρκετά χρήματα για την εποχή.
O Nτρούλιτς, είναι προπονητής σε μια ομάδα τέταρτης κατηγορίας της Ισπανίας και όπως λέει θα ήθελε να κρατήσει "ανοιχτή" την πόρτα του ΟΦΗ, τον οποίο και υπεραγαπά.
Μάλιστα παρακολούθησε το παιχνίδι με τον Πανιώνιο και είχε να λέει και ο ίδιος, για την πολύ καλή επιθετική εικόνα της ομάδας!
Και ο ΟΦΗ όμως, θα πρέπει να διατηρήσει μια καλή επαφή με τον Ντρούλιτς, καθώς οι χαμηλές κατηγορίες της Ισπανίας, κρύβουν παίκτες-λαυράκια!
Στην φωτογραφία, ο καλός συνάδελφος Στέλιος Σβολιαντόπουλος, ο επι σειρά ετών ηχολήπτης του Ράδιο Κρήτη Μανόλης Προνάκης, ο οποίος αν και ΑΕΚτζής, θαυμάζει τον Γκόραν Ντρούλιτς, ο συνάδελφος Μηνάς Αλμπαντάκης και δυο καλοί φίλοι του ΟΦΗ, ο Γιώργος και ο Μπάμπης Aλεξάκης, επιχειρηματίες στο κέντρο του Ηρακλείου και με γνωστή αγάπη για την μεγάλη ομάδα του νησιού.
«Ο ΟΦΗ είναι μια πολύ καλή και έμπειρη ομάδα» τονίζει ο προπονητής του Παναθηναικό και της Εθνικής ομάδας βόλει, Δημήτρης Ανδρεόπουλος.
ΟΦΗ και Παναθηναικός, αναμετρήθηκαν σε φιλικό παιχνίδι στο κλειστό του Αγίου Θωμά, με τους πράσινους να είναι νικητές (2-1) σε ένα δυνατό παιχνίδι που έγινε σε τρία σετ (21-25, 25-23, 25-23), με τις δυο ομάδες να ανανεώνουν το ραντεβού τους, για δυο ακόμη δυνατά φιλικά παιχνίδια στην Κρήτη, την Παρασκευή (11/10) και το Σάββατο (12/10).
Ο Δημήτρης Ανδρεόπουλος, αναφερόμενος στην πρώτη εικόνα που εισέπραξε από τον ΟΦΗ, ο οποίος είναι νεοφώτιστος στην Volley League, ανέφερε ότι «δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Ξέρουμε ότι ο ΟΦΗ είναι μια πάρα πολύ καλή ομάδα. Εχει παίκτες που τους γνωρίζουμε, είναι έμπειροι και γενικά είναι μια πολύ καλή ομάδα».
Ο προπονητής του Παναθηναικού, για το φιλικό που έγινε στην Αθήνα, ανέφερε πως «και για μας, ήταν το πρώτο φιλικό. Είμαστε σε προετοιμασία. Για την περίοδο που είναι οι ομάδες, παίχθηκε πολύ καλό βόλει, μπορώ να πω. Τώρα έχουμε άλλα δυο δυνατά τεστ στο Ηράκλειο. Θα έρθουμε με χαρά στην Κρήτη, για άλλα δυο δυνατά παιχνίδια».
Ενώ για τα προβλήματα που φαίνεται να υπάρχουν και φέτος στην Volley League, σε ότι αφορά στον αριθμό των ομάδων που θα αγωνιστούν τελικά, η γνώμη του, έχει σημασία.
Όπως λέει ο έμπειρος τεχνικός «τα προβλήματα είναι γνωστά. Προέρχονται από χρόνια. Δεν είναι τωρινό φαινόμενο. Εγώ θέλω να πω ότι στο τέλος το πρωτάθλημα, όπως γίνεται κάθε χρόνο, θα μας αποζημιώσει όλους, είτε γίνεται με 8 ομάδες , είτε είναι με 9 ομάδες, είτε με δέκα. Η ποιότητα του πρωταθλήματος, είναι τέτοια, που κάθε χρόνο μας αποζημιώνει. Οπότε ας μην γκρινιάζουμε».
Στην φωτογραφία ο προπονητής του Παναθηναικού και της Εθνικής, Δημήτρης Ανδρεόπουλος, με τον συνεργάτη του Παύλο Καραμαρούδη και ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, με τον συνεργάτη του στον ΟΦΗ, Ανέστη Γιαννακόπουλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ανταγωνιστική παρουσία είχε η γυναικεία ομάδα βόλει του ΟΦΗ, στα πρώτα της παιχνίδια μετά την επανίδρυση της, μετά από 20 χρόνια.
Οι γυναίκες του ΟΦΗ συμμετείχαν στο Κύπελλο Κρήτης, στη μνήμη του Κωστή Ψαρουδάκη και έφτασαν μέχρι τον ημιτελικό, όπου αποκλείστηκαν από την ισχυρή (ομάδα Α2) Αθλεση με 3-0 σετ.
Παρ’ όλα αυτά τα κορίτσια του ΟΦΗ πάλεψαν και τα τρία σετ (25-21, 25-22 και 25-23).
Στον προημιτελικό ο ΟΦΗ είχε κερδίσει τον Πήγασο με 3-2 σετ και πλέον προετοιμάζεται για την συμμετοχή του στο πρωτάθλημα Κρήτης.
«Πήγαμε πολύ καλά και στα δυο παιχνίδια. Είμαστε μια νέα ομάδα, αλλά έχουμε διάθεση και όρεξη και πιστεύω ότι θα πάμε πολύ καλά» ανέφερε ο προπονητής της ομάδας βόλει γυναικών του ΟΦΗ, Μανόλης Πρασανάκης.
Στο μεταξύ τα αναπτυξιακά τμήματα του ΟΦΗ στις υποδομές βόλει, βρίσκονται σε φουλ ρυθμούς, καθώς για τα πρωταθλήματα Κρήτης, οι έφηβοι του ΟΦΗ αγωνίζονται το Σάββατο (12/10, 3μμ) με το Νέο ΟΠΕΡ στο Ρέθυμνο, ενώ οι κορασίδες την ίδια μέρα στο ΒΑΚ (8μμ) με τον Πήγασο.