Το ταξίδι της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ στην Α’ Εθνική ξεκινάει την Κυριακή (13/10), με την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, υποδέχονται τη Λάρισα (1μμ), σε ένα παιχνίδι που θα γίνει στο γήπεδο του ΠΟΑ, στο Ατσαλένιο και στόχος των κοριτσιών του ΟΦΗ, είναι να μπούν με το δεξί στο πρωτάθλημα.
Στο τελευταίο φιλικό παιχνίδι πριν την έναρξη των επίσημων αγωνιστικών τους υποχρεώσεων, τα κορίτσια του ΟΦΗ, αναδείχθηκαν ισόπαλες με σκορ 1-1 σε φιλικό παιχνίδι με τον Αστέρα Ρεθύμνου, στο γήπεδο της Τυλίσου.
Το γκολ του ΟΦΗ, σημείωσε η Κοκοτσάκη.
Για τον ΟΦΗ αγωνίστηκαν οι: Aποστολάκη Ε, Παπακωσταντή Ε, Καμαρίτη, Πίτση, Πασχαλίδου, Κουνάλη,Γεμιστού, Τριβυζάκη, Αραβιάκη, Νικηταρά, Αεράκη.
Επαιξαν ακόμη οι : Αποστολάκη Γ, Παπακωσταντή Γ., Κοκοτσάκη, Δαφέρμου, Κουκουλάκη.
Δεν χρησιμοποιήθηκαν για διάφορους λόγους οι Κατιρτσίδου, Συμμεωνίδη, Σηφάκη, Κυδωνάκη, Πυθαρούλη.

4 προπονητές ομάδων της Κρήτης, σχολιάζουν τα παιχνίδια των ομάδων τους, για την 3η αγωνιστική στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής. Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day, τις δηλώσεις που έγιναν μετά την λήξη των αγώνων Γιούχτας-Πόρος (1-1) και ΑΟΑΝ-Ηρόδοτος (0-2). Οι Μηνάς Πίτσος (Γιούχτας), Λεωνίδας Τιτομιχελάκης (Πόρος), Νίκος Σουργιάς (Ηρόδοτος) και Ανδρέας Σκέντζος (ΑΟΑΝ) καταθέτουν τις απόψεις τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο πρώτο του φιλικό παιχνίδι, ενόψει της συμμετοχής του, στην Volley League, ο ΟΦΗ κοίταξε στα μάτια τον ισχυρό Παναθηναικό, απο τον οποίο ηττήθηκε με 2-1 σετ (21-25, 25-23, 25-23) σε παιχνίδι προπονητικού χαρακτήρα που έγινε σε τρία σετ, στο κλειστό γυμναστήριο του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.
Ο ΟΦΗ έπαιξε στα ίσια και στα τρία σετ τον Παναθηναικό, πήρε το πρώτο σετ με 21-25 και έχασε τα άλλα δυο στις λεπτομέρειες με 25-23, 25-23 και έδειξε ότι θα είναι μια υπολογίσιμη δύναμη στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.
Ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε για την εικόνα του ΟΦΗ, ότι "ήταν το πρώτο μας φιλικό και είμαστε ικανοποιημένοι απο την εικόνα. Βγάλαμε κάποια ωραία πράγματα στο παιχνίδι μας, τα οποία έχουμε δουλέψει τον τελευταίο καιρό και αυτό με ικανοποιεί. Εχουμε ακόμη πολλή δουλειά μπροστά μας και μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Αυτά τα παιχνίδια μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι".
Ο προπονητής του Παναθηναικού και της Εθνικής ομάδας βόλει, Δημήτρης Ανδρεόπουλος ανέφερε ότι "ήταν ένα πολύ χρήσιμο τεστ και για μας. Ο ΟΦΗ είναι μια πολύ καλή ομάδα, και το ξέραμε, γιατί γνωρίζουμε τους παίκτες, που έχει. Θα τα ξαναπούμε στα δυο φιλικά που θα παίξουμε στην Κρήτη, την επόμενη εβδομάδα".
Να σημειωθεί ότι, ο τεχνικός του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, χρησιμοποίησε όλους τους παίκτες που είχε στη διάθεση του, ενώ δεν αγωνίστηκε ο Κολομβιανός ακραίος (1μ 98) Ουρτάδο Μίνα, ο οποίος έμεινε στο Ηράκλειο, καθώς έχει προσβληθεί απο ίωση και είχε υψηλό πυρετό.
Και ο Παναθηναικός, όμως είχε κάποιες απουσίες.
Ο ΟΦΗ θα δώσει δυο ακόμη φιλικά παιχνίδια με τον Παναθηναικό, που θα γίνουν την επόμενη Παρασκευή και Σάββατο, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.