karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το ταξίδι της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ στην Α’ Εθνική ξεκινάει την Κυριακή (13/10), με την πρώτη αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, υποδέχονται τη Λάρισα (1μμ), σε ένα παιχνίδι που θα γίνει στο γήπεδο του ΠΟΑ, στο Ατσαλένιο και στόχος των κοριτσιών του ΟΦΗ, είναι να μπούν με το δεξί στο πρωτάθλημα.
Στο τελευταίο φιλικό παιχνίδι πριν την έναρξη των επίσημων αγωνιστικών τους υποχρεώσεων, τα κορίτσια του ΟΦΗ, αναδείχθηκαν ισόπαλες με σκορ 1-1 σε φιλικό παιχνίδι με τον Αστέρα Ρεθύμνου, στο γήπεδο της Τυλίσου.
Το γκολ του ΟΦΗ, σημείωσε η Κοκοτσάκη.
Για τον ΟΦΗ αγωνίστηκαν οι: Aποστολάκη Ε, Παπακωσταντή Ε, Καμαρίτη, Πίτση, Πασχαλίδου, Κουνάλη,Γεμιστού, Τριβυζάκη, Αραβιάκη, Νικηταρά, Αεράκη.
Επαιξαν ακόμη οι : Αποστολάκη Γ, Παπακωσταντή Γ., Κοκοτσάκη, Δαφέρμου, Κουκουλάκη.
Δεν χρησιμοποιήθηκαν για διάφορους λόγους οι Κατιρτσίδου, Συμμεωνίδη, Σηφάκη, Κυδωνάκη, Πυθαρούλη.

4 προπονητές ομάδων της Κρήτης, σχολιάζουν τα παιχνίδια των ομάδων τους, για την 3η αγωνιστική στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής. Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day, τις δηλώσεις που έγιναν μετά την λήξη των αγώνων Γιούχτας-Πόρος (1-1) και ΑΟΑΝ-Ηρόδοτος (0-2). Οι Μηνάς Πίτσος (Γιούχτας), Λεωνίδας Τιτομιχελάκης (Πόρος), Νίκος Σουργιάς (Ηρόδοτος) και Ανδρέας Σκέντζος (ΑΟΑΝ) καταθέτουν τις απόψεις τους.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Δείτε τι έγινε στην Γ' Εθνική

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο πρώτο του φιλικό παιχνίδι, ενόψει της συμμετοχής του, στην Volley League, ο ΟΦΗ κοίταξε στα μάτια τον ισχυρό Παναθηναικό, απο τον οποίο ηττήθηκε με 2-1 σετ (21-25, 25-23, 25-23) σε παιχνίδι προπονητικού χαρακτήρα που έγινε σε τρία σετ, στο κλειστό γυμναστήριο του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.

Ο ΟΦΗ έπαιξε στα ίσια και στα τρία σετ τον Παναθηναικό, πήρε το πρώτο σετ με 21-25 και έχασε τα άλλα δυο στις λεπτομέρειες με 25-23, 25-23 και έδειξε ότι θα είναι μια υπολογίσιμη δύναμη στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.

Ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε για την εικόνα του ΟΦΗ, ότι  "ήταν το πρώτο μας φιλικό και είμαστε ικανοποιημένοι απο την εικόνα. Βγάλαμε κάποια ωραία πράγματα στο παιχνίδι μας, τα οποία έχουμε δουλέψει τον τελευταίο καιρό και αυτό με ικανοποιεί. Εχουμε ακόμη πολλή δουλειά μπροστά μας και μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Αυτά τα παιχνίδια μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι".

Ο προπονητής του Παναθηναικού και της Εθνικής ομάδας βόλει, Δημήτρης Ανδρεόπουλος ανέφερε ότι "ήταν ένα πολύ χρήσιμο τεστ και για μας. Ο ΟΦΗ είναι μια πολύ καλή ομάδα, και το ξέραμε, γιατί γνωρίζουμε τους παίκτες, που έχει. Θα τα ξαναπούμε στα δυο φιλικά που θα παίξουμε στην Κρήτη, την επόμενη εβδομάδα".

Να σημειωθεί ότι, ο τεχνικός του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, χρησιμοποίησε όλους τους παίκτες που είχε στη διάθεση του, ενώ δεν αγωνίστηκε ο Κολομβιανός ακραίος (1μ 98) Ουρτάδο Μίνα, ο οποίος έμεινε στο Ηράκλειο, καθώς έχει προσβληθεί απο ίωση και είχε υψηλό πυρετό.

Και ο Παναθηναικός, όμως είχε κάποιες απουσίες.

Ο ΟΦΗ θα δώσει δυο ακόμη φιλικά παιχνίδια με τον Παναθηναικό, που θα γίνουν την επόμενη Παρασκευή και Σάββατο, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

 

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi