Ο ΟΦΗ κέρδισε και την Ξανθη στο Γεντί Κουλέ με 2-0, έκανε το 4Χ4 στο γήπεδο του και συνεχίζει την εντυπωσιακή πορεία του στο πρωτάθλημα.
Μετά το τέλος του αγώνα, στην συνέντευξη τύπου, ένα απο τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν τα λάθη των παικτών του ΟΦΗ προς το τέλος του αγώνα, που ευτυχώς δεν του κόστισαν.
Στο ποδόσφαιρο όμως, παίζει και ο αντίπαλος. Σε αυτό το στοιχείο, απέδωσε ο τεχνικός του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, στα λάθη των παικτών του, στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα, πριν κάνουν το 2-0 για να καθαρίσουν το παιχνίδι.
Οπως υπενθύμισε ο προπονητής του ΟΦΗ, ο αντίπαλος ήταν μια πολύ καλή ομάδα, η οποια ήταν τρίτη στην βαθμολογία και είχε κάνει μεγάλες εκτός έδρας νίκες με Παναθηναικό και ΑΕΚ.
Ο ΟΦΗ έκανε 16 τελικές στην Ξάνθη και αυτό για τον τεχνικό του ΟΦΗ, ήταν πολύ σημαντικό στο παιχνίδι.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
4Χ4 στο Γεντί Κουλέ ο ΟΦΗ (VIDEO)
Πορεία πρωταθλητισμού ο ΟΦΗ-Καθάρισε και την Ξάνθη

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν έχει το...Θεό του, αυτός ο Ναμπί του ΟΦΗ!
Στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ξάνθη, πήγε να βάλει το γκολ της χρονιάς!'
Το χρονόμετρο σημάδευε το 45' του αγώνα, όταν η μπάλα, ήρθε στα πόδια του Πακιστανού μέσου.
Χωρίς να το...σκεφτεί, έκανε ένα εκπληκτικό ψηλοκρεμαστό σουτ και ...πήγε να κρεμάσει τον αντίπαλο τερματοφύλακα απο απόσταση 70 μέτρων!
Η μπάλα πήρε πορεία στην εστία, αλλά ο υψηλόσωμος τερματοφύλακας της Ξάνθης Κάρλος, έκανε τα καθοριστικά πίσω βήματα και μπλόκαρε με δυσκολία τη μπάλα, πριν αυτή προσγειωθεί στα δίχτυα του!
Ο κόσμος του ΟΦΗ, χειροκρότησε το Ναμπί για αυτήν του την θεαματικη επινόηση, που ήταν απο τις καλύτερες στιγμές, του αγώνα του Γεντί Κουλέ, αλλά και μια απο τις καλύτερες "εμπνεύσεις" που έχουμε δεί μέχρι σήμερα στο φετινό πρωτάθλημα.
Βέβαια, λίγο νωρίτερα, ο Ναμπί, ήταν ο μοιραίος του ΟΦΗ, καθώς έχασε το πέναλτι, με το οποίο είχε την ευκαιρία ο ΟΦΗ να προηγηθεί στο πρώτο ημίχρονο.
Kαι πάλι όμως, στο δεύτερο ημίχρονο, απο δική του "κάθετη" ο Φιγκειρέδο, έκανε το 1-0 και άνοιξε το δρόμο για τη νίκη του ΟΦΗ.
Ο Πακιστανός αγγλοαναθρεμένος μέσος, είναι ξεκάθαρο, ότι αποτελεί απο τα δυνατά χαρτιά του φετινού ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
4Χ4 στο Γεντί Κουλέ ο ΟΦΗ (VIDEO)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τον ματιάσαμε τον Μεγιάδο!
Εχει κάνει τόσο καλά παιχνίδια φέτος ο Αργεντίνος μέσος, αλλά τελικά μια κλωτσιά που "έφαγε" στο γόνατο στο παιχνίδι με την Ξάνθη, δεν του επιτρέπει να αγωνιστεί, στο σημαντικό εκτός έδρας παιχνίδι του ΟΦΗ, με τη Λάρισα.
Ο Μεγιάδο, δεν ταξίδεψε καν στην Θεσσαλονίκη για τη διπλή αποστολή με Καβάλα (Κύπελλο) και Λάρισα (πρωτάθλημα) και το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ, κρίνει ότι δεν θα πρέπει να ρισκάρει με τον παίκτη.
Ο "σκληρός" του ΟΦΗ, για να ...πονάει και να μην μπορεί να αγωνιστεί πρέπει να έχει χτυπήσει για τα καλά, καθώς και άλλες φορές αγωνίστηκε με ένεση, για να μην χάσει το παιχνίδι.
Αυτή τη φορά, οι γιατροί του έβαλαν STOP.
O παίκτης που κάνει όλη τη βρώμικη δουλειά του ΟΦΗ στην μεσαία γραμμή και οι φίλαθλοι του ΟΦΗ τον αποκαλούν "σκύλο" ή "πίτμπουλ", θα ξεκινήσει την θεραπεία ώστε να είναι στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας στο εντός έδρας παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.
Το πρόβλημα για τον Σίμο στο παιχνίδι με τη Λάρισα, είναι ότι εκτός τον Μεγιάδο, δεν θα έχει και το Νέιρα, που έχει δηλωθεί στο συγκεκριμένο παιχνίδι να εκτίσει την ποινή του, λόγω καρτών.
Αρα, ο ΟΦΗ θα στερηθεί κόντρα στη Λάρισα, το Αργεντίνικο του δίδυμο στην μεσαία γραμμή, με τον ένα να κόβει (Μεγιάδο) και τον άλλο να δημιουργεί.
Σίγουρα, δυο καθόλου ευχάριστες ειδήσεις, για το τεχνικό επιτελείο του ΟΦΗ, που θα επιχειρήσει να αναζητήσει λύσεις, απο άλλους παίκτες.
Ο Σακόρ, είναι βασικός υποψήφιος για την θέση 8 και ένας εκ των Νάστο ή Στάικο για την θέση 6.
Στην πρώτη περίπτωση, ο Νάστος αφήνει το κέντρο της άμυνας, για να μεταφερθεί στην γνώριμη του θέση στην μεσαία γραμμή.
Ενώ, ο Κουτρουμπής, που όλο προορίζεται για βασικός, αλλά όλο κάτι γίνεται τελευταία και δεν μπαίνει στην ενδεκάδα, βάζει μια ακόμη γερή υποψηφιότητα ώστε να ξεκινήσει στο κέντρο της άμυνας, στο ανταγωνιστικό παιχνίδι με τη Λάρισα.