Σε εβδομάδα πρωταθλήματος, μπήκε η ομαδα βόλει του ΟΦΗ, η οποία ετοιμάζεται για το παιχνίδι της πρεμιέρας με τον Παναθηναικό, που θα γίνει το προσεχές Σάββατο (2/11) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Στην προπόνηση της Δευτέρας (28/10) ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης και οι συνεργάτες του, ανέλυσαν σε VIDEO στους παίκτες, θέματα τακτικής και έκαναν τις παρατηρήσεις τους, με αφορμή τα δυο δυνατά τεστ που έδωσε ο ΟΦΗ, με Ολυμπιακό και Φοίνικα Σύρου, για το θεσμό του Λιγκ Κάπ.
Ο Μίλος Τσούλαφιτς, που είχε ένα τραυματισμό στο χέρι στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, προπονήθηκε εκ νέου κανονικά, δίχως να νοιώσει ενοχλήσεις και είναι στην διάθεση της ομάδας, για το παιχνίδι με τον Παναθηναικό.
Η προσοχή πλέον όλων στον ΟΦΗ, είναι στο παιχνίδι του Σαββάτου (δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη επίσημα η ώρα του αγώνα), ενώ μεγάλο είναι και το ενδιαφέρον των φιλάθλων, ώστε να παρακολουθήσουν το ιστορικό πρώτο παιχνίδι της κρητικής ομάδας, στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.
Είναι βέβαιο, ότι το "παλατάκι" του ΟΦΗ, θα γνωρίσει μεγάλες στιγμές.
Τα ειαιτήρια διαρκείας της ομάδας, συνεχίζουν να διατίθενται καθημερινά απο τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Ισαύρων 93, πίσω απο τη θύρα 1 στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης) το πρωί (10 π.μ-2μμ), αλλά και το απόγευμα (6μμ-8μμ). Πληροφορίες στο 2810-311525.
ΟΦΗ λέει "ναί", οι άλλοι του λένε "όχι".
Η κρητική ΠΑΕ, απάντησε θετικά στο αίτημα του ΠΑΟΚ, για 400 εισιτήρια, για τις ανάγκες των φιλάθλων του, για το παιχνίδι που θα γίνει το Σάββατο 9 Νοεμβρίου στις 7.30μμ στο Γεντί Κουλέ.
Αντίθετα, η ομάδα της Λάρισας, απάντησε αρνητικά στο αίτημα του ΟΦΗ, για την φιλοξενία 200 φιλάθλων της κρητικής ομάδας, στο παιχνίδι των δυο ομάδων που θα γινει την προσεχή Κυριακή (3μμ) στο ΑEL FC ARENA.
Με λίγα λόγια, ο ΟΦΗ λέει "ναί" στις αντίπαλες ομάδες, για την φιλοξενία των φιλάθλων τους (πάντα με τη σύμφωνη γνώμη της Αστυνομίας, όπως έγινε στην περίπτωση του ΠΑΟΚ), αλλά οι άλλες ομάδες (τουλάχιστον κάποιες απο αυτές) του απαντούν αρνητικά, για να φιλοξενήσουν τους δικούς του, φιλάθλους, στα γήπεδα της υπόλοιπης Ελλάδος.
Βέβαια και ο ΟΦΗ παλαιότερα, για λόγους ασφαλείας, δεν έδινε εισιτήρια σε φιλάθλους της αντίπαλης ομάδας, στα παιχνίδια του Γεντί Κουλέ.
Η πάγια θέση σήμερα του ΟΦΗ, είναι να φιλοξενεί φιλάθλους της αντίπαλης ομάδας, εφ' όσον του ζητηθεί και το κυριότερο εφ' όσον το επιτρέψει η Αστυνομία.
Δε φαίνεται όμως, να έχουν την ίδια άποψη, άλλες ομάδες, οι οποίες για τους δικούς τους λόγους, κρατούν μια διαφορετική στάση.
Να σημειωθεί ότι για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ που έχουν εισιτήριο διαρκείας στην θυρα 6, θα μετακομίσουν, με απόφαση της ΠΑΕ, στην θύρα 8.
Με κεντρικό αμυντικό το Νίκο Μαρινάκη, σε ρόλο δεξιού στόπερ, ο ΟΦΗ κόντρα στην Ξάνθη. Ο Σίμος κράτησε στον πάγκο τον Νάστο, ενώ ο Κουτρουμπής λόγω ίωσης, έμεινε εκτός αποστολής.
Ετσι το κεντρικό αμυντικό δίδυμο του ΟΦΗ είναι με τους Μαρινάκη και Γιαννούλη.
Στη θέση του δεξιολύ μπάκ ο Μπράουν. Αριστερά ο Κοροβέσης.
Στην μεσαία γραμμή οι Μεγιάδο και Νέιρα.
Δεκάρι ο Ναμπί, δεξιά στην επίθεση ο Τσιλιανίδης, αριστερά ο Σεμέντο και στην κορυφή της επίθεσης, ο Φιγκειρέντο.
Στον πάγκο του ΟΦΗ οι Γουάλι, Σακορ, Νάστος, Ντίνας, Μάνος, Βαζ και Στάικος.
Γ.Κορτς