Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η φράση "όπου γης και πατρίς" συνοδεύει τρία παιδιά απο την περσινή ομάδα του ΟΦΗ, που συνεχίζουν φέτος εκτός Ελλάδος!
Τελευταίος, ο 27χρονος αριστεροπόδαρος αμυντικός Γιάννης Ποτουρίδης, ο οποίος "ξενιτεύεται" στη Νότια Σφρική και το Κέιπ Τάουν, για να παίξει στην Κέιπ Τάουν FC, όπως ανακοίνωσε και επίσημα η νέα του ομάδα, αλλά και ο ίδιος μέσα απο τους λογαρισμούς του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στα ποία πόσταρε και τις σχετικές φωτογραφίες, με τη νέα του φανέλα.
Ο Ποτουρίδης, "βασανίστηκε" να βρεί ομάδα, μετά το διαζύγιο του με τον ΟΦΗ.
Δεν ξέρω, αν το έκανε απο επιλογή ή αν το τηλέφωνο του, δεν χτύπησε ποτέ.
Ισως, το ενδιαφέρον που να έδειξαν για τον σκληροτράχηλο αμυντικό, κάποιες ομάδες, να μην τον συγκίνησε.
Δεν τα κατάφερε, να βρεί κάποια ομάδα, το καλοκαίρι, αλλά ούτε και μέχρι τα μέσα του Σεπτέμβρη, στο "παράθυρο" για τους άνεργους.
Ετσι, αποφάσισε στα τέλη του Οκτώβρη, να υπογράψει στην ομάδα αυτή της Νότιας Αφρικής και για να το κάνει αυτό, χωρίς να περιμένει κάτι καλύτερο, μετά απο ένα μήνα, που "ανοίγει" ουσιαστικά η μεταγραφική περίοδος του Ιανουαρίου, θα έχει τους λόγους του.
Ο Γιάννης, ποτέ δεν δίστασε να "ξενιτευτεί".
Το έκανε παλαιότερα στην Ιταλική Νοβάρα, αλλά και στην Πολωνική Μιέτζ Λέγκνιτσα, πριν κατηφορίσει στο Ηράκλειο και τον ΟΦΗ, στον οποίο έπαιξε δυο χρόνια και ήταν απο τους βασικούς συντελεστές της ανόδου στην μεγάλη κατηγορία (52 συμμετοχές-2 γκολ).
Ο Ποτουρίδης, είναι ο τρίτος παίκτης απο το περσινό ρόστερ του ΟΦΗ, που συνεχίζει φέτος, στο εξωτερικό.
Ο 31χρονος κεντρικός αμυντικός Τάσος Παπάζογλου, συνεχίζει στην Ζίρα του Αζερμπαιτζάν, ενώ ο 24χρονος γκολκήπερ Γιώργος Στρέζος υπέγραψε στην Ολλαδική Βίλεμ!
Σε αυτούς, να προσθέσουμε και τον Βαγγέλη Πλατέλλα, ο οποίος πέρσι τον Ιανουάριο άφησε τον ΟΦΗ, για τη Νέφτσι Μπακού του Αζερμπαιτζάν!
Το μεγαλείο του ποδοσφαίρου, είναι ικανό να προσφέρει χαρές ...όπου γης!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την περασμένη εβδομάδα, πριν το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ περίμεναν την παρουσία του Γιώργου Κουτρουμπή στο βασικό σχήμα, αλλά τελικά ο έμπειρος αμυντικός, έμεινε στον πάγκο.
Τελικά δεν τον είδαν βασικό, ούτε στο παιχνίδι με την Ξάνθη, καθώς ο υψηλόσωμος στόπερ, προσβλήθηκε απο ίωση και έχασε τις δυο τελευταίες προπονήσεις.
Ετσι, έμεινε εκτός αποστολής.
Οπότε, αυτοί που θέλουν να δούν τον Κουτρουμπή βασικό, θα χρειαστεί να περιμένουν.
Ο έμπειρος στόπερ, ήταν απο τις τελευταίες μεταγραφές του ΟΦΗ, είχε να παίξει καιρό και μέχρι σήμερα, δεν έχει καταφέρει να αγωνιστεί βασικός σε κάποιο παιχνίδι του ΟΦΗ.
Ο Γιώργος Σίμος, τον χρησιμοποιεί στα τελευταία παιχνίδια ως αλλαγή και δείχνει ότι σιγά-σιγά, καλύπτει το χαμένο έδαφος, καθώς είχε να αγωνιστεί σε παιχνίσι απο τον περασμένο Μάιο και είχε μείνει πίσω.
Ομως, τον τελευταίο καιρό στον ΟΦΗ έχει δουλέψει πολύ και φαίνεται να χτυπάει την πόρτα της ενδεκάδας.
Πριν το παιχνίδι με την Ξάνθη, φαινόταν φαβορί να παίξει βασικός, αλλά η ίωση, τον έστειλε στην εξέδρα.
Απέναντι στην Ξάνθη, ο ΟΦΗ έπαιξε με κεντρικό αμυντικο δίδυμο τους Μαρινάκη και Γιαννούλη.