Γέμισε η θυρα 1 του Γεντί Κουλέ, στο παιχνιδι ΟΦΗ-Ξάνθη. Η ενέργεια της ΠΑΕ, να βάλει στην συγκεκριμένη θύρα εισιτήριο 2 ευρώ για τις γυναίκες, με τα έσοδα στον αγώνα κατά του καρκίνου, απέδωσε.
Ενώ, στο να γεμίσει η κερκίδα συνέβαλε ακόμη το γεγονός ότι στη θυρα 1 φιλοξενήθηκαν 350 παιδιά απο το 3ο Δημοτικό σχολείο Γαζίου και το 49ο Δημοτικό σχολείο Ηρακλείου.
Η ατμόσφαιρα σε ένα ακόμη παιχνίδι του Γεντί Κουλέ, ήταν εξαιρετική και ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο, που η εικόνα του ΟΦΗ ήταν καλύτερη αγωνιστικά, το γήπεδο απέκτησε και παλμό.
Η αναμέτρηση έγινε σε ιδανικές καιρικές συνθήκες, με τον καιρό να είναι ....καλοκαιρινός.
Στο Γεντί Κουλέ, ο κόσμος πλησίασε στις 5 χιλιάδες στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ξάνθη.
Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O Παναγιώτης Σπυριδάκης, είναι η ζωντανή ιστορία του ΟΦΗ.
Ο ...σχεδόν ισόβιος Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι ο μεγαλύτερος σε ηλικία εν ζωή παράγοντας της ομάδας, αλλά και –ίσως- ο μεγαλύτερος (εν ζωή πάντα) παράγοντας στον Ελληνικό αθλητισμό (επαγγελματικό και Ερασιτεχνικό).
Θυμηθήκαμε αυτήν την «επέτειο» του Παναγιώτη Σπυριδάκη, με αφορμή την «έκπληξη» που του ετοίμασαν στο τελευταίο διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, οι συναγωνιστές του, στον ΟΦΗ, για να τον τιμήσουν για όλα αυτά που διαχρονικά έχει προσφέρει στον ΟΦΗ.
Και είναι πραγματικά πολλά.
Ανιδιοτελής προσφορά δεκαετιών, αμέτρητες εργατοώρες, για τον ΟΦΗ και τον Ερασιτεχνικό αθλητισμό.
Ο ΟΦΗ είναι τυχερός που τον έχει, αλλά και ο ίδιος είναι τυχερός που έχει τον ΟΦΗ, γιατί είναι για τον Παναγιώτη, μια δεύτερη οικογένεια.
Δεν βγαίνουν σήμερα τέτοιοι παράγοντες με ήθος και προσφορά.
Οι νεότεροι που έχουν την ευκαιρία να συνεργάζονται σήμερα μαζί του, έχουν μια μεγάλη ευκαιρία να παίρνουν καθημερινά από τον ίδιο, που αγγίζει σήμερα τα 77 του χρόνια, ένα μεγάλο μάθημα ζωής, αλλά και αθλητισμού.
Ο Παναγιώτης Σπυριδάκης, είναι εκτός των άλλων και μια «ανοιχτή εγκυκλοπαίδεια» όπως συνηθίζω να του λέω πολλές φορές, όταν χρειάζομαι πληροφόρηση, κυρίως για τα παλιά, τα οποία ο Παναιγώτης, θυμάται σαν να ήταν... χθές.
Η εμπειρία του στα αθλητικά θέματα, αλλά και οι προσωπικές σχέσεις που έχει αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια με τις Ομοσπονδίες όλων των αθλημάτων, είναι επίσης πολύ σημαντικές και έχουν δώσει τη δυνατότητα στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, να αποφύγει κατά καιρούς πολλές... κακοτοπιές.
Στον ΟΦΗ, έχει ζήσει πολλά. Πέτρινα χρόνια, αλλά και μέρες δόξας και επιτυχιών.
Και στην προσωπική του ζωή το ίδιο, σε τέτοιο βαθμό, που πραγματικά σέβεσαι τις ανθρώπινες αντοχές, που έχει.
Του εύχομαι, να τον έχει ο Θεός καλά και να συνεχίσει να προσφέρει, γιατί τώρα στα γεράματα, ο ΟΦΗ είναι για τον ίδιο, μια καλή παρέα.
Με αφορμή την ...έκπληξη, με πολύ συγκίνηση, που του έκαναν οι συνάδελφοι του στο διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με μια τούρτα για να σβήσει τα 52 κεράκια, όσα και τα χρόνια προσφοράς του στον ΟΦΗ, διαβάζουμε στο βιογραφικό σημείωμα, που δημοσιεύτηκε πράγματα με ενδιαφέρον, απο την πλούσια παραγοντική δράση του Παναγιώτη.
Οπως για παράδειγμα ότι, είναι 40 χρόνια Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (απο τα 52 που είναι παράγοντας στο σύλλογο), ότι υπήρξε κριτής στίβου και διαιτητής ποδοσφαίρου, σημαντιό στέλεχος του Βαρδινογιάννειου Μαραθώνιου δρόμου, αλλά και ο άνθρωπος που "έγραψε" στον πίνακα το Παγκόσμιο ρεκόρ της Σοφίας Σακοράφα που έγινε στα Χανιά το 1982 (74.20).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η πορεία πρωταθλητισμού του ΟΦΗ, στο φετινό πρωτάθλημα συνεχίζεται!
Με καλή μπάλα στο δεύτερο ημίχρονο, καθάρισε και την σκληρή Ξάνθη με 2-0 στο Γεντί Κουλέ (48' Φιγκειρέντο, 90' Σεμέντο), την γκρέμισε απο την τρίτη θέση και συνεχίζει την ανοδική του πορεία.
Ο ΟΦΗ έκανε το 4Χ4 στο Γεντί Κουλέ, στο οποίο έχει γονατίσει μέχρι σήμερα όλους τους αντιπάλους του (Παναιτωλικός, Αστέρας Τρίπολης, Πανιώνιος και Ξάνθη) και δημιουργεί το δικό του...απόρθητο κάστρο!
Περίπου 5 χιλιάδες θεατές στο "ζεστό" Γεντί Κουλέ, αποθέωσαν μετά τη λήξη τον Γιώργο Σίμο και τους παίκτες του, για τη νέα αυτή επιτυχία.
Ο ΟΦΗ είχε την ευκαιρία να κάνει πιο εύκολο το παιχνίδι, αλλά ο Ναμπί αστόχησε απο τα 11 βήματα στο 19'. Το ημίχρονο έληξε χωρίς σκορ, αλλά στην επανάλληψη η εικόνα του αγλώνα, ήταν διαφορετική.
Ο ΟΦΗ μπήκε δυνατά, η Ξάνθη άφησε το καλό της πρόσωπο στα αποδυτήρια και η κρητική ομάδα κυριάρχησε στο γήπεδο.
Εβαλε ένα υπέροχο γκολ με τον Φιγκειρέδο, ενώ θα μπορούσε να έχει τελειώσει το παιχνίδι.
Στα τελευταία λεπτά, ο ΟΦΗ αγχώθηκε, πήγε να κάνει τα εύκολα δύσκολα, αλλά τελικα έβαλε και ενα δεύτερο γκολ στο 90' με τον Σεμέντο και καθάρισε και αυτό το παιχνίδι.
Να περάσει, ο επόμενος...