Τον Παναθηναικό, υποδέχεται ο ΟΦΗ το Σάββατο (2/11, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινγιάννειου αθλητικού κέντρου, στην ιστορική πρεμιέρα στην Volley League.
Με ανακοίνωση τους οι οργανωμένοι καλούν τους φιλάθλους να δημιουργήσουν ατμόσφαιρα...Γεντί Κουλέ στο "παλατάκι" του ΟΦΗ.
H ανακοίνωση των οργανωμένων συνδέσμων αναφέρει:
Το Σάββατο στις 17:00 η ομαδα Volley δίνει ραντεβού με την ιστορία για πρώτη φορα στη Volley league.Ενα ιστορικό παιχνίδι κόντρα στον Παναθηναικό στο κλειστό του ΒΑΚ.
Καλούμε όλο το κόσμο του ΟΦΗ μας να έρθει στο κλειστό και να συμπαρασταθεί στην ομάδα δημιουργώντας ατμόσφαιρα ΓΕΝΤΙ ΚΟΥΛΕ.Η παρουσία μας σαν οργανωμένοι και ΘΥΡΑ 4 είναι δεδομένη και προτρέπουμε όλους τους φιλάθλους μας να δώσουν το παρόν.
Όλοι το Σάββατο στο ΒΑΚ όλοι στα ασπρόμαυρα!!!
ΘΥΡΑ 4

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο "Καραισκάκης" με τον Ολυμπιακό, διαιτητές και VAR έκλεισαν τα μάτια στην καθαρή ανατροπή του Φιγκειρέντο και δεν έδωσαν το πέναλτι υπέρ του ΟΦΗ.
Στο παιχνίδι με την Ξανθη, ο διαιτητής Βάτσιος υπέδειξε την εσχάτη των ποινών στο χέρι του Κοβάσεβιτς, στο χτύπημα φάουλ του Ναμπί, ενώ ο VAR τον κάλεσε στην οθόνη για να πάρει ο ίδιος (ο διαιτητής) την τελική απόφαση, όπως και έγινε.
O Bάτσιος, αφού είδε στην οθόνη την φάση, διέκρινε ότι ο πάικτης της Ξάνθης, έχει προτεταμένο χέρι και διατήρησε την αρχική του απόφαση για πέναλτι.
Ο Ναμπί, αστόχησε, για τον ΟΦΗ, αλλά αυτό δεν έχει σημασία.
Υπήρξε καλή συνεργασία διαιτητή και VAR, στην συγκεκριμένη φάση.
Η φάση όμως που "παγωσε" το Γεντί Κουλέ, έγινε στο 78' όταν μετά απο τραγικό λάθος του Σωτηρίου, ο Κοροβέσης, έπεσε στα πόδια του πιο επικίνδυνου παίκτη της Ξάνθης, του Στάργκεον.
Ο διαιτητής Βάτσιος, δεν είδε παράβαση, αλλά ο VAR τον κάλεσε να έχει μια δεύτερη εικόνα της δύσκολης φάσης.
Με το σκορ να είναι στο 1-0, το Γεντί Κουλέ, είχε "παγώσει", καθώς όλοι φοβήθηκαν ότι ο διαιτητής ίσως δώσει το πέναλτι και η Ξάνθη, θα έχει την ευκαιρία να ισοφαρίσει το παιχνίδι.
Ωστόσο, παρά τις διαμαρτυρίες των παικτών και του πάγκου της Ξάνθης, ο Βάτσιος, αφού είδε στο μόνιτορ ξανά την φάση, έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι, κανονικά.
Ετσι, η θέση όλων στο Γεντί Κουλέ, επέστρεψε στη...θέση της.
Με τη μπάλα που έπαιξε ο ΟΦΗ στο δεύτερο ημίχρονο, θα ήταν κρίμα, να μην πάρει τη νίκη, απέναντι σε μια αξιόμαχη ομάδα, η οποία όμως επιθετικά δεν έδειξε κάτι ιδαίτερο και η φάση αυτή ήταν ίσως η μοναδική φάση που δημιούργησε επικίνδυνη κατάσταση στα καρέ του ΟΦΗ.
Η άλλη φάση, έγινε στις καθυστερήσεις με το δοκάρι στην κεφαλιά του Ρενέλα, αλλά ο Σεμέντο είχε ήδη κάνει το 2-0 για τον ΟΦΗ, οπότε ο κίνδυνος, δεν ήταν τόσο μεγάλος.
Τελος καλό, όλα καλά, για τον ΟΦΗ, ο οποίος τουλάχιστον σε αυτό το παιχνίδι, δεν είχε θέματα με τη διαιτησία και το...VAR και πανηγύρισε μια πραγματικά μεγάλη νίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για το "ναυάγιο" του ΟΦΗ στην Καβάλα, δεν χρειάζονται ακραίες αναφορές.
Δεν γίνεται την μια μέρα να αποθεώνουμε τους παίκτες και την άλλη να τους πετροβολούμε.
Η ομάδα αυτή, μας έχει χαρίσει φέτος πολυ μεγαλύτερες απο εκείνες που περιμέναμε χαρές, οπότε έχει και αυτή το δικαίωμα για μια...στραβή.
Ο ΟΦΗ στην Καβάλα, ήταν ένα ...λάθος.
Ενα λάθος, που διορθώνεται όμως, απο τη στιγμή που υπάρχει η ρεβάνς, στο Γεντί Κουλέ.
Το 2-0 είναι ανατρέψιμο, απο ένα σοβαρό ΟΦΗ και αν συμβεί αυτό, κανείς δεν θα θυμάται τι έγινε στο πρώτο παιχνίδι.
Αν όχι πάλι, τότε ο ΟΦΗ θα μετράει ένα αποκλεισμό, που θα ισοδυναμεί με μια μεγάλη απώλεια, μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία, γιατί η φετινή ομάδα, με αυτό που έχει δείξει μέχρι σήμερα, φαίνεται ότι μπορεί να πετύχει κάτι καλό, στο θεσμό.
Η ζωή συνεχίζεται όμως, για τον ΟΦΗ και μετά το κακό απόγευμα στην Καβάλα.
Εκείνο, που θα πρέπει να προβληματίσει τον Σίμο, είναι η αγωνιστική εικόνα, κάποιων παικτών, που δεν έχουν παιχνίδια, στα πόδια.
Είναι λογικό, να μην έχουν ρυθμό, αφού δεν παίζουν πολύ, όταν όμως έχουν απέναντι τους, μια ομάδα, που παίζει δυο κατηγορίες κάτω και αν δεν ξέρει κανείς τις ομάδες, δεν βλέπει καμία διαφορά, στο γήπεδο, τότε κάτι σημαίνει αυτό.
Εχω την αίσθηση, ότι ορισμένοι παίκτες του ΟΦΗ, έχουν συμβιβαστεί με την ιδέα, ότι θα είναι "ρεζέρβες" και "παγκίτες" και ότι για να μπούν στην ενδεκάδα, θα πρέπει να συμβούν...πολλά.
Και κάποιοι άλλοι όμως, που φαίνονται πιο κοντά στην ενδεκάδα, έχω την αίσθηση, ότι τελικά δεν είναι ...τόσο κοντά, αλλά χρειάζονται ακόμη χρόνο.
Ο ΟΦΗ, δεν είναι η ομάδα που θα μπορεί να κρατήσει το επίπεδο απόδοσης της, χωρίς τους Ναμπί, Σεμέντο, Μεγιάδο, Γιαννούλη.
Οπως σε κάθε ομάδα, έτσι και στον ΟΦΗ, υπάρχουν κάποιοι, που απλά ...δεν αντικαθίστανται, απο το υπόλοιπο ρόστερ.
Μέχρι, τη ρεβάνς στην Καβάλα όμως, στις αρχές του Δεκέμβρη, ο ΟΦΗ θα έχει το χρόνο, να σχεδιάσει το πλάνο της πρόκρισης και να αξιολογήσει με μεγαλύτερη σοβαρότητα, ένα παιχνίδι, στο οποίο θα πρέπει να ανατρέψει το 2-0.
Μπορεί να γίνει.
Ο φετινός ΟΦΗ, έχει δείξει ότι έχει την επιθετικότητα να καθηλώσει κάθε αντίπαλο, σε ένα παιχνίδι που θα έχει κίνητρο και στόχο.
Και στη ρεβάνς θα έχει, καθώς ο κίνδυνος του αποκλεισμου, έχω την αίσθηση ότι θα κάνει εκείνους, που θα παίξουν, να μπούν στο γήπεδο, με διαφορετική νοοτροπία, απο εκείνη του αγώνα στην Καβάλα, ο οποίος έμοιαζε για κάποιους (και αυτό είναι κακό), όχι σαν ευκαιρία (όπως θα έπρεπε), αλλά σαν αγγαρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ