karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Παραμονές του μεγάλου ντέρμπι με τον Σλμυρό, που θα γίνει την Κυριακή το μεσημέρι, η διοίκηση της Δαμάστας, ανακοίνωσε τη λύση της συνεργασίας με τον Μανόλη Σουτζή και την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας, απο τον Γιάννη Χατζησεβαστό. Αν και η Δαμάστα, είναι η μόνη αήττητη ομάδα, ο Σουτζής, που τελεούσε υπο παραίτηση, αποχώρησε απο την τεχνική ηγεσία. Ενώ ο διάδοχος του Γιάννης Χατζησεβαστός, έλυσε πρι απο μερικές μέρες την συνεργασία του με τη Μινωική και βρήκε αμέσως δουλειά στην Δαμάστα.
Η ανακοίνωση της Δαμάστας αναφέρει:
"Η διοίκηση του Αθλητικού Ομίλου Δαμάστας ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας με τον προπονητή κ. Γιάννη Χατζησεβαστό και συνεργάτης του θα είναι ο κ. Κώστας Μαρής.
Ο κ. Χατζησεβαστός έχει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία ως προπονητής την τελευταία 10ετία στο ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο.
Ξεκίνησε την προπονητική του καριέρα στον Ποσειδώνα και η επόμενη ομάδα του ήταν η ΠΑΕ ΠΟΑ σε επίπεδο Γ’ Εθνικής. Μετά τον ΠΟΑ ανέλαβε την ΑΕ Κατσαμπά, με την οποία πανηγύρισε την κατάκτηση του πρωταθλήματος στην Α1 ΕΠΣΗ.
Στη συνέχεια της καριέρας του συνεργάστηκε με τον Αλμυρό, τον Γιούχτα, την ΑΕ Ηρακλής/Θέρισος, την Ομόνοια και από το 2016 και για τις τέσσερις επόμενες σεζόν ήταν στον πάγκο της Μινωικής, απ’ όπου αποχώρησε πριν λίγες ημέρες.
Παράλληλα για τρίτη συνεχή σεζόν είναι ενωσιακός προπονητής στις Μικτές Ομάδες της ΕΠΣΗ και τις προηγούμενες δύο περιόδους (2017-18 και 2018-19) οδήγησε το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα των Νέων στους τελικούς του Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
Ο συνεργάτης του στην τεχνική ηγεσία κ. Κώστας Μαρής επιστρέφει στην οικογένεια της Δαμάστας, σε ένα γνώριμο για εκείνον περιβάλλον, καθώς είχε διατελέσει πρώτος προπονητής πριν δύο χρόνια.
Ο νέος προπονητής της Δαμάστας κ. Γιάννης Χατζησεβαστός τονίζει σε δήλωσή του μετά την επισημοποίηση της νέας συνεργασίας:
«Ευχαριστώ την διοίκηση και τον πρόεδρο της Δαμάστας κ. Αντώνη Παπαδάκη για την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω τους ανθρώπους αυτούς για την επιλογή τους σ’ εμένα! Οφείλω να δώσω συγχαρητήρια στον Μάνο Σουτζή που μαζί με την διοίκηση, τον τεχνικό διευθυντή κ. Νικηφόρο και βέβαια τον πρόεδρο έχουν δημιουργήσει μια ομάδα που διαθέτει παίκτες ικανούς για την υλοποίηση του στόχου του πρωταθλητισμού!»
O κ. Χατζησεβαστός πραγματοποίησε  την πρώτη του προπόνηση με την Δαμάστα και θα βρίσκεται στον πάγκο στον αγώνα της Κυριακής με τον Αλμυρό.
Η διοίκηση του ΑΟ Δαμάστας καλωσορίζει τον κ. Γιάννη Χατζησεβαστό και τον συνεργάτη του κ. Κώστα Μαρή στην οικογένεια του σωματείου και τους εύχεται καλή δύναμη στα καθήκοντά τους για την επίτευξη του εφετινού στόχου της ομάδας.
 Η πρώτη προπόνηση
Την Παρασκευή έγινε στις εγκαταστάσεις του Λίντο η παρουσίαση και η πρώτη προπόνηση του νέου τεχνικού Γιάννη Χατζησεβαστού και του συνεργάτη του Κώστα Μαρή στην ομάδα της Δαμάστας.
Την παρουσίαση του νέου τεχνικού επιτελείου στους παίκτες έκανε ο πρόεδρος Αντώνης Παπαδάκης παρουσία της διοίκησης.  Νωρίτερα οι Μανόλης Σουτζής, Αντώνης Λεκακης και Αχιλλέας Δημητριάδης βρέθηκαν στα αποδυτήρια και αποχαιρέτησαν τους παίκτες, ευχόμενοι σε όλους καλή συνέχεια.

Το ταξίδι του ΟΦΗ στην Volley League ξεκινάει και η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση τους, κάλεσε τους φιλάθλους που θα βρεθούν το Σάββατο (2/11, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, για την πρεμιέρα με τον Παναθηναικό, να προστατέψουν το γήπεδο και την ομάδα και να δημιουργήσουν μια όμορφη ατμόσφαιρα, στο πρώτο αυτό παιχνίδι του ΟΦΗ στην  Volley League.

Απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Το μεγάλο ταξίδι του ΟΦΗ μας, στην Volley League ξεκινάει!

ΟΦΗ-Παναθηναικός στις 5μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.

Σε αυτό το ιστορικό ξεκίνημα για την ομάδα μας, η οποία ήρθε στην μεγάλη κατηγορία για να μείνει, η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα βόλει, ζητάει απο τους φιλάθλους, που θα βρεθούν στο κλειστό γυμναστήριο, να προστατέψουν το γήπεδο και την ομάδα, στο πρώτο της παιχνίδι στην Volley League και να δημιουργήσουν μια όμορφη ατμόσφαιρα, όπως αρμόζει στον σύλλογο μας.

Για την ομάδα μας, το πρώτο μεγάλο παιχνίδι ήρθε νωρίς και θα είναι σημαντικό, να στείλουμε σε όλη την Ελλάδα, την εικόνα μια φιλόδοξης ομάδας με στόχους και οράματα, στην πρώτη μας παρουσία στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.

Να χαρούμε το παιχνίδι και να βοηθήσουμε τους παίκτες μας, να βγάλουν τον καλύτερο τους εαυτό, απέναντι σε ένα σπουδαίο αντίπαλο.

Είναι το πρώτο βήμα, ενός όμορφου ταξιδιού που ξεκινάει για τον ΟΦΗ μας με την ευχή και την ελπίδα ότι αυτή η ομάδα, θα μπορέσει να μας κάνει υπερήφανους τα επόμενα χρόνια και στο άθλημα του βόλει!

Καλό παιχνίδι, καλή (μας) αρχή!

 Υ.Γ. Εισιτήρια για το παιχνίδι θα διατίθενται απο τις 3μμ έξω απο το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου. Οσοι δεν έχετε εισιτήριο αγώνα ή εισιτήριο διαρκείας, καλό θα είναι να βρίσκεστε νωρός στο γήπεδο, ωστε να αποφύγετε την ταλαιπωρία.

-Τα μέτρα τάξης της αστυνομίας θα είναι αυστηρά, όπως και ο έλεγχος στην είσοδο, του κλειστού γυμναστηρίου.

-Κανένα αυτοκίνητο, πέραν αυτών των αξιοματούχων του αγώνα δεν θα παρκάρει στον περιβάλλοντα χώρο του κλειστού γυμναστηρίου. Υπάρχει μεγάλο πάρκινγκ, έξω απο το αθλητικό κέντρο.

 

 

 

Στο πένθος έχει βυθιστεί η οικογένεια του Παλαίμαχου τερματοφύλακα του ΟΦΗ, Μανόλη Αδαμάκη.

Ο γκολκίπερ του ΟΦΗ στην δεκαετία του '60, που άφησε το στίγμα του στον ΟΦΗ εκείνης της εποχής, έχασε την γυναίκα του.

Με ανακοινώσεις τους ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η οικογένεια των Παλαιμάχων του ΟΦΗ, εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια.

Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς, στον Παλαίμαχο τερματοφύλακα του ΟΦΗ και την οικογένεια του, για την μεγάλη τους απώλεια.

Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στον παλαίμαχο τερματοφύλακα της ομάδας μας Mανόλη Αδαμάκη, για τον θάνατο της γυναίκας του.

Αντιπροσωπεία απο το Δ.Σ. θα παραβρεθεί στην κηδεία που θα γίνει την Παρασκευή (1/11) στις 4μμ στο νεό κοιμητήριο Ηρακλείου.

Ο Μανόλης Αδαμάκης, υπήρξε τερματοφύλακας στην ομάδα μας, τη δεκαετία του '60 και άφησε το στίγμα του στην ομάδα εκείνης της εποχής.

Θερμά συλλυπητήρια στον Μανόλη Αδαμάκη, εκφράζουν με ανακοίνωση τους και οι Παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi