Το ταξίδι του ΟΦΗ στην Volley League ξεκινάει και η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, με ανακοίνωση τους, κάλεσε τους φιλάθλους που θα βρεθούν το Σάββατο (2/11, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, για την πρεμιέρα με τον Παναθηναικό, να προστατέψουν το γήπεδο και την ομάδα και να δημιουργήσουν μια όμορφη ατμόσφαιρα, στο πρώτο αυτό παιχνίδι του ΟΦΗ στην Volley League.
Απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:
Το μεγάλο ταξίδι του ΟΦΗ μας, στην Volley League ξεκινάει!
ΟΦΗ-Παναθηναικός στις 5μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Σε αυτό το ιστορικό ξεκίνημα για την ομάδα μας, η οποία ήρθε στην μεγάλη κατηγορία για να μείνει, η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα βόλει, ζητάει απο τους φιλάθλους, που θα βρεθούν στο κλειστό γυμναστήριο, να προστατέψουν το γήπεδο και την ομάδα, στο πρώτο της παιχνίδι στην Volley League και να δημιουργήσουν μια όμορφη ατμόσφαιρα, όπως αρμόζει στον σύλλογο μας.
Για την ομάδα μας, το πρώτο μεγάλο παιχνίδι ήρθε νωρίς και θα είναι σημαντικό, να στείλουμε σε όλη την Ελλάδα, την εικόνα μια φιλόδοξης ομάδας με στόχους και οράματα, στην πρώτη μας παρουσία στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.
Να χαρούμε το παιχνίδι και να βοηθήσουμε τους παίκτες μας, να βγάλουν τον καλύτερο τους εαυτό, απέναντι σε ένα σπουδαίο αντίπαλο.
Είναι το πρώτο βήμα, ενός όμορφου ταξιδιού που ξεκινάει για τον ΟΦΗ μας με την ευχή και την ελπίδα ότι αυτή η ομάδα, θα μπορέσει να μας κάνει υπερήφανους τα επόμενα χρόνια και στο άθλημα του βόλει!
Καλό παιχνίδι, καλή (μας) αρχή!
Υ.Γ. Εισιτήρια για το παιχνίδι θα διατίθενται απο τις 3μμ έξω απο το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου. Οσοι δεν έχετε εισιτήριο αγώνα ή εισιτήριο διαρκείας, καλό θα είναι να βρίσκεστε νωρός στο γήπεδο, ωστε να αποφύγετε την ταλαιπωρία.
-Τα μέτρα τάξης της αστυνομίας θα είναι αυστηρά, όπως και ο έλεγχος στην είσοδο, του κλειστού γυμναστηρίου.
-Κανένα αυτοκίνητο, πέραν αυτών των αξιοματούχων του αγώνα δεν θα παρκάρει στον περιβάλλοντα χώρο του κλειστού γυμναστηρίου. Υπάρχει μεγάλο πάρκινγκ, έξω απο το αθλητικό κέντρο.
Στο πένθος έχει βυθιστεί η οικογένεια του Παλαίμαχου τερματοφύλακα του ΟΦΗ, Μανόλη Αδαμάκη.
Ο γκολκίπερ του ΟΦΗ στην δεκαετία του '60, που άφησε το στίγμα του στον ΟΦΗ εκείνης της εποχής, έχασε την γυναίκα του.
Με ανακοινώσεις τους ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η οικογένεια των Παλαιμάχων του ΟΦΗ, εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια.
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς, στον Παλαίμαχο τερματοφύλακα του ΟΦΗ και την οικογένεια του, για την μεγάλη τους απώλεια.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στον παλαίμαχο τερματοφύλακα της ομάδας μας Mανόλη Αδαμάκη, για τον θάνατο της γυναίκας του.
Αντιπροσωπεία απο το Δ.Σ. θα παραβρεθεί στην κηδεία που θα γίνει την Παρασκευή (1/11) στις 4μμ στο νεό κοιμητήριο Ηρακλείου.
Ο Μανόλης Αδαμάκης, υπήρξε τερματοφύλακας στην ομάδα μας, τη δεκαετία του '60 και άφησε το στίγμα του στην ομάδα εκείνης της εποχής.
Θερμά συλλυπητήρια στον Μανόλη Αδαμάκη, εκφράζουν με ανακοίνωση τους και οι Παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ.