Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, δεν έχει ξεκινήσει καλά στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής μπάσκετ.
Με τρείς ήττες σε τέσσερα παιχνίδια, ο ΟΦΗ, φαίνεται να μην έχει βρεί ακόμη, την ισορροπία του.
Με αφορμή αυτό το κακό ξεκίνημα, κάποιοι άρχισαν να "ψιθυρίζουν" ότι σε περίπτωση νέου κακού αποτελέσματος στο ντέρμπι της Κυριακής με την Ελευσίνα σττα Δυο Αοράκια, δεν αποκλείεται να τεθεί θέμα προπονητή.
Ο πρόεδρος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ Μανόλης Αλεξάκης, δεν συμμερίζεται αυτήν την άποψη και με δήλωση του, στο Ράδιο Κρήτη και στην εκπομπή "κόσμος των σπορ" με τον Στέλιο Σβολιαντόπουλο, διέψευσε τα όποια σενάρια.
Μάλιστα όπως είπε "με το Βασίλη θα συνεχίσουμε και με το Βασίλη θα ολοκληρώσουμε το πρωτάθλημα!", αφήνοντας να ενοηθεί ότι αν γίνει κάποια "αλλαγή" στην ομάδα, δεν θα είναι ο προπονητής!
Ο επικεφαλής της επιτροπής μπάσκετ του ΟΔΦΗ, διευρίνησε μάλιστα, ότι "δεν εκφράζω μόνο τον ευατό μου, με αυτό που λέω αλλά όλη τη διοίκηση της ομάδας’’.
Στον ΟΦΗ εκτιμούν ότι, η ευθύνη για τη μέχρι τώρα κακή πορεία της ομάδας, είναι συνολική και δεν χρειάζονται ακραίες αποφάσεις, αλλά συνολική ανάληψη ευθύνης, προκειμένου η ομάδα να βγεί απο την κρίση.
"Πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου να επιστρέψει η ομάδα στις επιτυχίες’’ τόνισε ο Μ. Αλεξάκης, κλείνοντας ουσιαστικά το όποιο θέμα πήγε να δημιουργηθεί, ενώ πέρασε και "μηνύματα" εντός και εκτός ομάδας.
Το πρωτάθλημα είναι μακρύ, ο ΟΦΗ έχει στερηθεί μέχρι σήμερα την βοήθεια το έμπειρου Γιάννη Λιανού και εκείνο που οι άνθρωποι του ΟΦΗ πιστεύουν ότι πρέπει να αλλάξει προς το καλύτερο, είναι η εκ των έσω προσπάθεια και η ομάδα να βγάλει μεγαλύτερη ψυχή στο παρκέ, καθώς διαθέτει και την εμπειρία, αλλά και την ποιότητα.
Το επόμενο διάστημα, θα δείξει αν όλες οι εσωτερικές κινήσεις, που γίνονται αυτήν την εποχή στον μπασκετικό ΟΦΗ, αλλάξουν προς το καλύτερο την κατάσταση, με πρώτο βήμα το προσεχές παιχνίδι με την Ελευσίνα, το οποίο αναμένεται ντέρμπι.
Το ταμείο για ολες τις ομάδες θα γίνει στο...τέλος, ανέφερε ο Ισπανός τεχνικός της Ξάνθης Κίκο Ραμίρεθ, στην συνέντευξη τύπου, μετά την ήττα τις ομάδας του στο Γεντί Κουλέ.
Ο πρπονητής της Ξάνθης, χαρακτήρισε δίκαιη τη νίκη του ΟΦΗ, γιατί όπως είπε είχε περισσότερες ευκαιρίες, ενλω για την ομάδα του, είπε ότι μετά το γκολ που δέχθηκαν ασχολήθηκαν πολύ με τη...διαιτησία.
Ο Ραμίρεθ δεν είπε λέξη για την διαιτησία και την φάση που ζήτησε πέναλτι η Ξάνθη, στο 78' στην μονομαχία Κοροβεση-Στάργκεον, αλλά ούτε και για το πέναλτι που δόθηκε στον ΟΦΗ (χέρι Κοβάσεβιτς) και στο οποιο αστόχησε ο Ναμπί.
Ισως άλλος στη θέση του, να αναζητούσε άλλοθι.
Οπως ανέφερε "ο ΟΦΗ σκόραρε δίκαια. Είχε περισσότερες ευκαιρίες από εμάς, ήταν πιο πιεστικός. Εμείς δεχτήκαμε ένα γκολ και στην συνέχεια ασχολήθηκαν οι παίκτες μου με κάποια πράγματα όπως η διαιτησία – κάτι που δεν έπρεπε να γίνει. Βλέπουμε παιχνίδι με παιχνίδι. Κάθε ομάδα θα έχει καλές και κακές στιγμές. Πρέπει να κοιτάξουμε την συνέχεια. Τα βραβεία μοιράζονται στο τέλος της χρονιάς”.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για τον 20χρονο μεσοεπιθετικό του Εργοτέλη, Γιάννη Ιατρούδη, ένα ακόμη γέννημα-θρέμμα του Εργοτέλη, με μεγάλη προοπτική για το μέλλον, έω αναφερθεί αρκετές φορές.
Ισώς φέτος, να είναι η χρονιά του πιτσιρικά, για τον οποίο στην ποδοσφαιρική "πιάτσα" λέγεται ότι η επόμενη ομάδα του, θα είναι η ΑΕΚ, πιθανότατα μετά το καλοκαίρι.
Ο μικρός έβαλε και πάλι ένα γκολ για hight-light στο παιχνίδι του Εργοτέλη, με τα Τρίκαλα για το Κύπελλο Ελλάδος.
Η κρητική ομάδα, μπορεί να ηττήθηκε, αλλά το "γλυκό" 3-2, δίνει σημαντικές ελπίδες πρόκρισης στον Εργοτέλη, στη ρεβάνς του Γεντί Κουλέ.
Ο Ιατρούδης στο 70' του αγώνα και σε ένα γήπεδο-λίμνι με πολύ νερό λόγω της δυνατής βροχής, πήρε τη μπάλα στο ύψος της περιοχής, απο τον Μπαράτα και χωρίς να έχει φόρα με ασύλληπτο κεραυνό με το αριστερό του πόδι, έστειλε την μπάλα να καρφωθεί στο "παράθυρο" του αντίπαλου τερματοφύλακα.
Υπέροχο πραγματικά γκολ, δείγμα της εκτελεστικής ικανότητας του νεαρού ποδοσφαιριστή, ο οποίος έχει πολύ καλή επαφή με τα δίχτυα.
Ο Ιατρούδης και ο Αμερικανός Εφορτ, είναι οι δυο παίκτες που ξεχωρίζουν στον Εργοτέλη, αλλά και την Σούπερ Λίγκ 2.
Τα ονόματα τους, ακούστηκαν δυνατά στα μεταγραφικά του περασμένου καλοκαιριού, αλλά συνεχίζουν στον Εργοτέλη, μέχρι νεοτέρας.
Είναι σαφές, ότι και οι δυο αυτοί παίκτες, είναι προσωρινοί απο την δεύτερη κατηγορία.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO το εκπληκτικό γκολ του Ιατρούδη στα Τρίκαλα.
Τι έγινε στο παιχνίδι
Παιχνίδι με πολύ θέματα και 5 γκολ έγινε στα Τρίκαλα! Με γκολ του Τσίπρα (που νωρίτερα είχε βάλει και αυτογκόλ) η τοπική ομάδα λύγισε 3-2 τον Εργοτέλη.
Στο 54’ ο Λάζαρος Ελευθεριάδης άνοιξε το σκορ για τα Τρίκαλα κάνοντας το 1-0 με δυνατό σουτ έξω απ’ την περιοχή.
Στο 70' ο Τσίπρας με αυτογκόλ έκανε το 1-1 με κεφαλιά μετά από κόρνερ του Τσέλιου.
Τη μεγάλη ανατροπή για τον Εργοτέλη έκανε ο Ιατρούδης με το δεύτερο του γκολ μετά από δυνατό σουτ έξω απ’ την περιοχή (1-2).
Στο 81’ ο Πελάεθ με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι το οποίο είχε κερδίσει ο Οικονόμου σε ανατροπή (αμφισβητούμενη) του Παπαγεωργίου, έγινε το 2-2.
Στο 89' τα Τρίκαλα πήραν τη νίκη με τον Τσίπρα να ανατρέπει εκ νέου το σκορ κάνοντας με κοντινή κεφαλιά το 3-2 για τους γηπεδούχους.
Τα Τρίκαλα πήραν τελικά τη νίκη έχοντας μικρό προβάδισμα έναντι του Εργοτέλη, ο οποίος πέτυχε ωστόσο 2 εκτός έδρας γκολ αφήνοντας ανοιχτή υπόθεση πρόκριση στους “16” του Κυπέλλου Ελλάδας για τη ρεβάνς του Δεκέμβρη.
Διαιτητής: Δραγούσης (Κιλκίς)
Βοηθοί: Κωτούλας (Κιλκίς), Τσακίρης (Δράμας)
ΑΟ Τρίκαλα (Περικλής Αμανατίδης): Γιακουμής, Γρηγορόπουλος, Νιάρος, Βέρτζος, Οικονομόπουλος, Ριζογιάννης (78′ Τεγούσης), Παπαγεωργίου, Πέλκας, Ελευθεριάδης, Λώττας (74′ Πελάεθ), Σταματής (63΄ Τσίπρας)
Εργοτέλης (Γιάννης Ταουσιάνης): Καλογεράκης, Βουτσάς, Μπούσης, Πεϊος, Οικονόμου, Μπρους, Αλεξάκης (46′ Γροντής), Τσέλιος (78′ Κατσούρι), Μανουσάκης, Μπαράτα, Σταθόπουλος (46’ Ιατρούδης)