
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ανοιξε το δρόμο της νίκης του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με την Ξάνθη (2-0) και πέτυχε αισίως το δεύτερο φετινό του γκολ.
Ο Βραζιλιάνος Φιγκερέιδο, αν και δεν ξεκινησε βασικός τη σεζόν, έχει καταφέρει να βάλει στον πάγκο, ένα μεγάλο σκόρερ, όπως είναι ο Δημήτρης Μάνος, ο οποίος έκανε εντυπωσιακό ξεκίνημα με τρία γκολ στα πρώτα παιχνίδια.
Ο Φιγκερέιδο, εξακολουθεί να απολαμβάνει της εμπιστοσύνης του Γιώργου Σίμου και ο Βραζιλιάνος επιθετικός τον δικαιώνει με την εικίνα και την αποτελεσματικότητα του.
Είναι ποιοτικός, έχει υπέροχα τελειώματα και αποτελεί μια μεταγραφή που αποδίδει.
Με την Ξάνθη, δέχεται μια υπέχοχη κάθετη μπαλιά απο τον Ναμπί, κινείται γρήγορα προς την εστία, περνάει και τον τερματοφύλακα και πλασάρει ιδανικά.
Μετά το τέλος του αγώνα, ανέφερε πως «δεν ξεκίνησα πολύ καλά, αλλά κατάφερα να μπω στο ρυθμό του αγώνα. Πέτυχα το γκολ, μετά από μια εξαιρετική πάσα του Ναμπί και συνεχίσαμε να δουλεύουμε. Προσωπικά είμαι πολύ χαρούμενος, αλλά μπορώ να δώσω περισσότερα και πρέπει να συνεχίσω τη δουλειά. Η ομάδα μας προσπαθεί πάντα να έχει την κατοχή της μπάλας. Κάναμε κάποια λάθη, αλλά συνεχίσαμε. Όταν πετύχαμε το πρώτο γκολ, ο αντίπαλος άρχισε να είναι νευρικός και άνοιξε το παιχνίδι».
Ο ...ξανθός Βραζιλιάνος του ΟΦΗ, παιχνίδι με παιχνίδι κερδίζει ολοένα και περισσότερες συμπάθειες.
Είναι ξεκάθαρο, ότι ο ΟΦΗ με τους Φιγκειρέδο και Μάνο (ο Δημήτρης μπορεί να κάνει μια κάμψη, αλλά παραμένει ένας πολύ σημαντικός παίκτης) έχει δυο πολύ δνατές επιλογές για την κορυφή της επίθεσης, με υψηλό ανταγωνισμό και αυτό είναι καλό για την ομάδα, αλλά και για τους ίδιους, ώστε να μην...χαλαρώνουν ποτέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
4Χ4 στο Γεντί Κουλέ ο ΟΦΗ (VIDEO)
Πορεία πρωταθλητισμού ο ΟΦΗ-Καθάρισε και την Ξάνθη
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Βιάστηκε ο δημοσιογράφος της Cosmote να κάνει λόγο, μετά τη λήξη του αγώνα, για ...σκορ πρόκρισης που πήρε η Καβάλα, απέναντι στον ΟΦΗ, στο παιχνίδι Κυπέλλου (2-0).
Γύρισε και τον κοίταξε ο Παύλος Δερμιτζάκης, που γνωρίζει τι εστί Γεντί Κουλέ και έβαλε στην...τάξη τον ενθουσιασμένο σπίκερ.
"Είναι προβάδισμα, αλλά σκορ πρόκρισης δεν είναι" του είπε σε μια προφανή διάθεση να μιλήσει σοβαρά και χωρίς τις ανούσιες θριαμβολογίες του συνομιλητή του.
"Ξέρω τι εστί Γεντί Κουλέ και τι μπορεί να κάνει ο ΟΦΗ εκεί μέσα" του είπε, σε ένα μάθημα σοβαρότητας και χαμηλών τόνων.
Ξέρει ο Παύλος, ότι ακόμα και με το 2-0 η Καβάλα δεν θα είναι το φαβορί στον επαναλληπτικό, αν βρεί μπροστά της ένα σοβαρό ΟΦΗ και όχι εκείνον της Καβάλας, που έκανε μάλλον αγγαρεία και ηττήθηκε δίκαια και φυσιολογικά, απο μια ομάδα, που είχε μεγαλύτερο κίνητρο, έτρεξε περισσότερο στο γήπεδο και πήγε πρώτη σχεδόν σε όλες τις μονομαχίες.
Η Καβάλα, του Παύλου Δερμιτζάκη, έδειξε με τον ΟΦΗ αρετές, κέρδισε το παιχνίδι και τις εντυπώσεις, αλλά ο Παύλος που ξέρει απο Ηράκλειο και ΟΦΗ και έχει καθίσει στον πάγκο της ομάδας, γνωρίζει ότι υπάρχει ένα ακόμη 90λεπτο και δεν αποκλείεται και κάτι περισσότερο, για να κάνει η ομάδα του την μεγάλη έκπληξη, απέναντι στον ΟΦΗ και να βρεθεί στην επόμενη φάση της διοργάνωσης.
Ο Παύλος και η αξιόλογη ομάδα του, μπορεί να ελπίζουν, μόνο αν βρούν και πάλι απέναντι τους, μια τελείως αδιάφορη ομάδα, όπως εκείνη, στην αναμέτρηση της Καβάλας.
Στη ρεβάνς, όμως, κρίνεται ουσιαστικά ο στόχος-πρόκριση και το πρώτο παιχνίδι που έγινε, δεν θα έχει καμία σχέση, με εκείνο που θα γίνει στις αρχές του Δεκέμβρη...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το...θαύμα, του φετινού ΟΦΗ συνεχίζεται!
Μια ακόμη (σχετικά εύκολη) νίκη στο κάστρο του Γεντί Κουλέ και ο ΟΦΗ τρίτος στην βαθμολογία, μετά την ήττα της ΑΕΚ στο Καραισκάκης απο τον Ολυμπιακό, καθώς η Ενωση, ήταν η μοναδική ομάδα, που απειλούσε να βάλει απο κάτω, τον τρίτο ΟΦΗ.
Βλέποντας, ωστόσο, το ντέρμπι στο Καραισκάκης και την άνετη και καθαρή νίκη του Ολυμπιακού επί της ΑΕΚ, σε συνδιασμό με το πρόσφατο παιχνίδι Ολυμπιακός-ΟΦΗ, στο οποίο η κρητική ομάδα έβγαλε το ...λάδι των ερυθρόλευκων, σκεφτόμουν το εξής:
Μήπως τελικά, δεν είναι και τόσο...θαύμα η τρίτη θέση του ΟΦΗ, αλλά απόλυτα φυσιολογική εξελιξη, με βάση το ποδόσφαιρο που έχει παίξει μέχρι σήμερα;
Με πιο απλά λόγια: Ποιά ομάδα απο εκείνες που είναι κάτω απο τον ΟΦΗ, έχει παίξει καλύτερη μπάλα, από αυτόν, για να είναι απο πάνω του.
Για μένα, καμία!
Ακόμα και η πολύ μέτρια φετινή ΑΕΚ, δεν φαίνεται να είναι η ομάδα που θα "φοβίσει" τον ΟΦΗ, όπως αυτός έχει παρουσιαστεί στις 8 πρώτες αγωνιστικές.
Η Ξάνθη, η οποία πριν το παιχνίδι στο Γεντι Κουλέ, ήταν στην 3η θέση, δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ομάδα, καλύτερη απο τον ΟΦΗ.
Τρέχει στο γήπεδο, έχει καλή αμυντική λειτουργία, αλλά η επιθετικότητα της, δεν μπορεί να συγκριθεί με εκείνη του ΟΦΗ.
Στο Γεντί Κουλέ, ήταν επιθετικά ανύπαρκτη.
Αμυντικά, η Ξανθη, κατάφερε να κρατήσει τον ΟΦΗ στο πρώτο 45λεπτο, αλλά στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ, έδειξε φανερά την ανωτερότητα του και κατά την άποψη μου, κέρδισε μάλλον εύκολα και αυτό το παιχνίδι.
Και ας το καθάρισε στο 90' με το δεύτερο γκολ του Σεμέντο.
Είχε χαμένο πέναλτι με το Ναμπί στο πρώτο ημίχρονο, το οποίο αν γινόταν γκολ, το παιχνίδι θα ήταν πολύ πιο εύολο.
Ενω, μετά το 1-0 με τον Φιγκερέιδο, στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου, σφυροκόπησε την εστία του αντιπάλου για ένα 20λεπτο και απο καθαρή αστοχία, δεν καθάρισε το παιχνίδι με ένα δεύτερο γκολ, για να τελειώσει νωρίτερα το ματς.
Απο ένα προσωπικό λάθος, του γκολκήπερ Σωτηρίου, η Ξάνθη με τον Στάργκεον πήγε να κάνει τη ζημιά στην μοναδικη φάση, που έγινε ουσιατικά επικίνδυνη.
Μα, είναι λογικό, όταν παίζει ο τρίτος (Ξάνθη), με τον πέμπτο (ΟΦΗ) να κάνει και ο αντίπαλος μια καθαρή ευκαιρία.
Απόλυτα δίκαια, τρίτος ο ΟΦΗ, λοιπόν.
Γιατί πολύ απλά, κανείς δεν είναι καλύτερος απο αυτόν, τουλάχιστον με τα όσα έχουμε δεί μέχρι σήμερα.
Σε επιθετικότητα, σταθερότητα, αποτελέσματα.
Ο ΟΦΗ, καθαρίζει σαν...αυγό τους αντιπάλους του, στο Γεντί Κουλέ και αν στην Ελλάδα υπήρχε ποδοσφαιρικη αξιοκρατία, αυτή η ομάδα, που κάνει φανερά πρωταθλητισμό, θα μπορούσε να χτυπάει στόχους, που μόνο στα ...όνειρα, τους έχει δεί ο φίλαθλος κόσμος του.
Επειδή όμως, είμαστε στην Ελλάδα, ας αρκεστούμε σε αυτό που έχει γίνει σήμερα, το οποίο έτσι και αλλιώς είναι πραγματικά, πολύ υψηλότερο ταβάνι, απο αυτό που θα περίμενε και ο πιο αισιόδοξος άνθρωπος της ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
4Χ4 στο Γεντί Κουλέ ο ΟΦΗ (VIDEO)
Πορεία πρωταθλητισμού ο ΟΦΗ-Καθάρισε και την Ξάνθη