Ο Ολλανδός Φαν Ντάινεν ξεπέρασε τον τραυματισμό του στον αυχένα και θα ενισχύσει τον ΟΦΗ στα δυο φιλικά παιχνίδια που θα δώσει το Σαββατοκύριακο στο Βόλο, με την τοπική ομάδα και ένα εκ των Αστέρα Τρίπολης και Ατρόμητο.
Οι τραυματίες Τοράλ, Ναμπί, Βάτερμαν, Στάικος, Τσιλιανίδης, δεν βρίσκονται στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας, για τα παιχνίδια.
H ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με τον Mike van Duinen να προπονείται κανονικά ολοκληρώθηκε η σημερινή (4/8) προπόνηση της ομάδας μας στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, η οποία ήταν διπλή, πρωί και απόγευμα.
Η πρωινή προπόνηση είχε προθέρμανση, ασκήσεις ταχύτητας με αλλαγή κατεύθυνσης, rondo και τελειώματα φάσεων.
Αναφορικά με τους τραυματίες, ατομικό πρόγραμμα αποκατάστασης συνέχισαν οι Adil Nabi, Boy Waterman, Πασχάλης Στάικος και Κοσμάς Τσιλιανίδης, με τον Jon Toral να κάνει θεραπεία.
Το απογευματινό πρόγραμμα περιείχε άσκηση πάσας, παιχνίδι κατοχής και τελικό παιχνίδι.
Ο Adil Nabi ακολούθησε μέρος της προπόνησης. Οι Boy Waterman, Πασχάλης Στάικος και Κοσμάς Τσιλιανίδης συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα αποκατάστασης και ο Jon Toral έκανε θεραπεία.
Επόμενη προπόνηση έχει προγραμματιστεί για αύριο, Πέμπτη (5/8), στις 18:30.
Μετά την Ειρήνη Βασιλείου, η οποία βρίσκεται ήδη στο Ολυμπιακό χωριό και ετοιμάζεται για την μάχη των προκριματικών στα 400 μέτρα την προσεχή Τρίτη (3/8), μια ακόμη Ηρακλειώτισσα αθλήτρια, ετοιμάζεται και αυτή να μπεί στην μάχη των αγώνων στο Τόκιο.
Ο λόγος για την Κρύστη Γιαλαμά, η οποία θα αγωνιστεί στους Ολυμπιακύς αγώνες, για πρώτη φορά, στο ομαδικό της καλλιτεχνικής κολύμβησης.
Η Κρίστυ, μαζί με την υπόλοιπη ομάδα, έφτασε στο Ολυμπιακό Χωριό, καθώς οι αθλήτριες μέχρι σήμερα έμεναν σε ξενοδοχειο και ήταν σε καθεστώς εντατικής παρακολούθησης, λόγω επαφής, με αθλήτρια που βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό και δεν ταξίδεψε τελικά στο Τόκιο, χάνοντας την τελευταία στιγμή την συμμετοχή της.
Όλα τα τεστ στα οποία υποβλήθηκαν οι αθλήτριες ήταν αρνητικά, ενώ θα υποβληθούν σε ένα ακόμη, το πρωί του Σαββάτου.
Αν και αυτό είναι αρνητικό, τότε θα μπουν κανονικά στην πισίνα για προετοιμασία, ενόψει του αγώνα τους στο ομαδικό.
Την ομάδα υποδέχθηκε ο αρχηγός αποστολής, Μιχάλης Φυσεντζίδης, και ζήτησε απ' όλες τις αθλήτριες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικές, ενώ οδηγίες έδωσε και ο γιατρός της αποστολής, Γιώργος Μαρίνος.
Το ομαδικό της καλλιτεχνικής κολύμβησης, θα μπεί στην μάχη των αγώνων στις 7 Αυγούστου.
Τόσο στην Ειρήνη Βασιλείου, όσο και στην Κρύστη Γιαλαμά, ευχόμαστε τα καλύτερα, αλλά πάνω απο όλα να ...χαρούν και να απολαύσουν, αυτήν την μεγάλη εμπειρία!
Γ.Κορτς
Ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 2-0 και απο τη Ναιμέγκεν, στο τελευταίο του φιλικό παιχνίδι στην Ολλανδία και επιστρέφει στην Ελλάδα, για το τελευταίο στάδιο της προετοιμασίας του.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO όλο το παιχνίδι απο την μετάδοση του σε LIVE STREAMING απο την ΠΑΕ ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αντίο στην Ολλανδία με μια ακόμη ήττα για τον ΟΦΗ που χρειάζεται ενίσχυση