Διπλές προπονήσεις σε συνθήκες...καύσωνα στον Εργοτέλη.
Στην κρητική ομάδα η προετοιμασία συνεχίζεται με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει διπλές προπονήσεις πρωί και απόγευμα στο Παγκρήτιο στάδιο.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης:
Οι «κιτρινόμαυροι» μετρούν ήδη τρεις ημέρες απ την έναρξη της φετινής προετοιμασίας με τους ποδοσφαιριστές και το τεχνικό team να περνούν αρκετές ώρες στο γήπεδο.
Η ομάδα μας καθημερινά προπονείται στις εγκαταστάσεις του Παγκρήτιου με το πρόγραμμα της πρώτης εβδομάδας να περιλαμβάνει μονές και διπλές προπονήσεις πρωί και απόγευμα.
Οσον αφορά το σημερινό πρόγραμμα περιελάβανε προπόνηση φυσικής κατάστασης σε παιγνιώδης μορφές υπό τις οδηγίες του τεχνικού επιτελείου και χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα.
Μεγάλες βλέψεις για Ελληνικά μετάλλια στο Τοκιο στο πρόγραμμα της Πέμπτης (5/8), στην 14η ημέρα (5/8) των Ολυμπιακών Αγώνων.
Στον τελικό του επί κοντώ γυναικών (13:00) η Κατερίνα Στεφανίδη και η Νικόλ Κυριακοπούλου θα δώσουν τη «μάχη» τους για να μπορέσουν να μπουν στα μετάλλια, σε ακόμη μία μεγάλη διοργάνωση.
Με μεγάλες βλέψεις «μπαίνει» στα 53κ. ελευθέρας γυναικών της πάλης και η Μαρία Πρεβολαράκη, ξεκινώντας από τους «16», κόντρα στην Λουίσα Ελίζαμπεθ Βαλβέρδε Μελάντρες από το Εκουαδόρ.
Στην ποδηλασία πίστας ξεκινάει τον δικό του τετραπλό αγώνα ο Χρήστος Βολικάκης (αγώνας σκρατς, ρυθμού, αποκλεισμού και πόντων) στοχεύοντας ψηλά.
Τέλος, στη μαραθώνια κολύμβηση ο Άλκης Κυνηγάκης θα αρχίσει από τις 00:30 τη μεγάλη προσπάθειά του στα 10 χιλιόμετρα ανδρών, με στόχο ένα όσο το δυνατόν καλύτερο πλασάρισμα.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ 14ης ΗΜΕΡΑΣ
ΠΕΜΠΤΗ 5 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
ΣΤΙΒΟΣ
Olympic Stadium
-Επί κοντώ γυναικών: Τελικός (13:00): Κατερίνα Στεφανίδη, Νικόλ Κυριακοπούλου ΕΡΤ1
ΜΑΡΑΘΩΝΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
Odaiba Marine Park
Διάρκεια αγώνα: 00:30 - 03:10
-10km ανδρών - Άλκης Κυνηγάκης ΕΡΤ2
ΠΟΔΗΛΑΣΙΑ ΠΙΣΤΑΣ
Izu Velodrome
-Όμνιουμ ανδρών: Αγώνας Σκρατς (09:30): Χρήστος Βολικάκης ΕΡΤ2
-Όμνιουμ ανδρών: Αγώνας ρυθμού (10:27): Χρήστος Βολικάκης
-Όμνιουμ ανδρών: Κούρσα αποκλεισμού (11:07): Χρήστος Βολικάκης
-Όμνιουμ ανδρών: Αγώνας πόντων (11:55): Χρήστος Βολικάκης
ΠΑΛΗ
Makuhari Messe Hall A
-Ελευθέρα γυναικών 53 kg: Φάση των 16 (05:30): Μαρία Πρεβολαράκη εναντίον της Λουίσα Ελίζαμπεθ ΕΡΤ2 Βαλβέρδε Μελάντρες (Εκουαδόρ).
-Ελευθέρα γυναικών 53 kg: Προημιτελική φάση (06:30): Μαρία Πρεβολαράκη (αν προκριθεί)
-Ελευθέρα γυναικών 53 kg: Ημιτελικοί - Μαρία Πρεβολαράκη (αν προκριθεί)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Φεύγω με το κεφάλι ψηλά".
Με τη φράση αυτή, η Ειρήνη Βασιλείου, αποχαιρέτησε το Τόκιο και τη δεύτερη Ολυμπιάδα στην οποία συμμετείχε (ήταν και στο Ρίο) και επιστρέφει στην Ελλάδα.
Η Ηρακλειώτισσα πρωταθλήτρια των 400 μέτρων, δεν έβγαλε το χρόνο που θα ήθελε, στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Στον προκριματικό, τερμάτισε πέμπτη στην 4η σειρά των 400 μ. με 53.16 και 35η στο σύνολο των σειρών.
Ομως αυτοί οι Ολυμπιακοί, ήταν ένα πραγματικό θρίλερ γι' αυτήν, καθώς απο την κόλαση του αποκλεισμού, βρέθηκε στον παράδεισο και την ευτυχία της συμμετοχής, σε κάποια 24ωρα πριν τους αγώνες, που θα της μείνουν αξέχαστα στη ζωή της και έμοιαζαν με...θαύμα.
Η ίδια όπως έγραψε στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook "επιστρέφω στην Ελλάδα πλήρης και πάνω απ' όλα Υγιής".
Ενώ για την κούρσα των προκριματικών στο Τόκιο, αναλαμβάνει την ευθύνη, καθώς όπως επίσημαίνει "έχουμε και εμείς οι αθλητές τις "κακές" μας ημέρες. Έχω μάθει στην ζωή μου να αναγνωρίζω τα λάθη μου αλλά και να αναγνωρίζω τι έχω πετύχει και μέχρι που έχω φτάσει".
Η Ειρήνη ευχαριστεί ακόμη, όσους ήταν μαζί της σε αυτή τη μεγάλη της διαδρομή.
Οπως λέει συνολικά στην ανάρτηση της "Η παρουσία μου στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο ολοκληρώθηκε. Δυστυχώς δεν βγήκε ο χρόνος που ήθελα. Έχουμε και εμείς οι αθλητές τις "κακές" μας ημέρες. Έχω μάθει στην ζωή μου να αναγνωρίζω τα λάθη μου αλλά και να αναγνωρίζω τι έχω πετύχει και μέχρι που έχω φτάσει. Οπότε φεύγω με το κεφάλι ψηλά.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που μου έχουν σταθεί τόσο πολύ και είναι δίπλα μου σε όλη αυτή την διαδρομή. Την οικογένεια μου,τους προπονητές μου,το σωματείο μου(ΑΕ Μεσογείων ο Παλληνευς) και φυσικά τους χορηγούς μου.
Επιστρέφω στην Ελλάδα πλήρης και πάνω απ' όλα Υγιής.
Θα ήθελα μέσα απ' τη καρδιά μου να σας ευχαριστήσω τόσο πολύ για μηνύματα που μου έχετε στείλει όλο αυτό το διάστημα. Καλό καλοκαίρι σε όλους".
Το αντίο της Ειρήνης, είναι αινιγματικό και απομένει να δούμε αν σημαίνει κάτι περισσότερο, σε ότι αφορά στην καριέρα της, ή αν είναι μόνο ένα αντίο, για τον μεγάλο αγώνα, που τελείωσε.
Η αίσθηση όλων είναι ότι στα 31 της χρόνια, η Ειρήνη Βασιλείου, έχει πράγματα να δώσει ακόμη, στον κλασσικό αθλητισμό, αλλά αυτή είναι μια απόφαση, για την οποία η ίδια ξέρει καλύτερα απο όλους μας, την απάντηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εζησε και τη δεύτερη Ολυμπιάδα και επιστρέφει