Ασχημη βραδιά για το Ελληνικό ποδόσφαιρο, με τον Ολυμπιακό να φέρνει "Χ" (1-1) στο Καραισκάκης με την επικίνδυνη Λουντογκόρετς για τα προκριματικά του Champions League. Ολα θα κριθούν στη ρεβάνς στην Βουλγαρία.
Ηττα του ΠΑΟΚ, με 2-1 απο την Μποέμιαν Ιρλανδίας στο Δουβλίνο και τα πάντα θα κριθούν στον επαναλληπτικό της Τούμπας, για το Europa Conference League.
Aναλυτικά:
Ολυμπιακός: Η «χρυσή» αλλαγή του Πέδρο Μαρτίνς, Αγκιμπού Καμαρά, στο 87' γλίτωσε τον Ολυμπιακό από μία εντός έδρας ήττα από την Λουντογκόρετς (1-1), στον πρώτο αγώνα των δύο ομάδων για τον Γ΄ προκριματικό του Champions League.
Ολα θα «παιχτούν» στη ρεβάνς της ερχόμενης Τρίτης (10/08) στη γειτονική χώρα, όπου ο Ολυμπιακός θα επιδιώξει να προκριθεί στα play off της διοργάνωσης.
Οι φιλοξενούμενοι είχαν προηγηθεί στο 50' με απευθείας εκτέλεση φάουλ του Ντεσπότοβ.
Κίτρινες: Σεμέδο, Σισέ - Τεκπετέι, Νεντιάλκοβ.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Πέδρο Μαρτίνς): Τζολάκης, Λαλά (62΄ Ανδρούτσος), Σεμέδο, Σισέ (53΄ Ελ Αραμπί), Ρεάμπτσιουκ, Μπα, Μασούρας, Μαντί Καμαρά, Κούντε (46΄ Εμβιλά), Βαλμπουενά (71΄ Αγκιμπού Καμαρά), Χασάν
ΛΟΥΝΤΟΓΚΟΡΕΤΣ (Βάλντας Νταμπράουσκας): Καλίνα, Ικόκο, Πλαστούν, Βερντόν, Νεντιάλκοβ, Κάουλι Σόουζα (73΄ Σαντάνα), Γκονσάλβες, Μπάτζι, Τεκπετέι (81΄ Σισίνιο), Σωτηρίου (89΄ Βάντσερσον), Ντεσποτόβ
ΠΑΟΚ: Ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με 2-1 από τη Μποέμιαν, στο πρώτο παιχνίδι των δύο ομάδων για τον 3ο προκριματικό γύρο του νεοσύστατου Europa Conference League, που διεξήχθη την Τρίτη στο Δουβλίνο.
Ο «δικέφαλος» του Βορρά, στο πρώτο του επίσημο παιχνίδι για τη νέα σεζόν, πραγματοποίησε κακή εμφάνιση, ωστόσο το γκολ του Ολιβέιρα με κεφαλιά στο 77ο λεπτό τον κράτησε ζωντανό στη μάχη της πρόκρισης.
Στο 23' οι γηπεδούχοι βγήκαν στην αντεπίθεση, με τον Κέλι να μπαίνει στην περιοχή του ΠΑΟΚ, τροφοδοτόντας τον Κόουτ, ο οποίος με προβολή άνοιξε το σκορ για την ομάδα του.
Στο 52ο λεπτό ο Κόουτ βρήκε και πάλι δίχτυα, καθώς έκανε σουτ εκτός της περιοχής, με την μπάλα να καταλήγει στα δίχτυα της εστίας του Πασχαλάκη.
Σε αυτό το γκολ φέρει ευθύνη ο διεθνής γκολκίπερ, καθώς ουσιαστικά η μπάλα του έφυγε μέσα από τα χέρια.
Στο 77ο λεπτό ο ΠΑΟΚ κατάφερε να μειώσει το σκορ, με τον Ολιβέιρα να παραβιάζει την εστία του Ταλμπότ με κεφαλιά, μετά από σέντρα του Σβαμπ.
Γκολ: 23', 52' Κόουτ (Μποέμιαν), 77' Ολιβέιρα (ΠΑΟΚ)
Κίτρινες: Ολιβέιρα (ΠΑΟΚ), Μπρέσλιν (Μποέμιαν), Τάλμποτ (Μποέμιαν)
Μποέμιαν (Κιθ Λονγκ): Ταλμπότ, Λάιονς, Κόρνουαλ (82' Γουίλσον), Κέλι, Μπρέσλιν, Ντεβόι, Τίρνεϊ, Μπέκλεϊ, Κόουτ, Κέλι Τζ., Μπαρτ
ΠΑΟΚ (Ραζβάν Λουτσέσκου): Πασχαλάκης, Ροντρίγκο, Βαρέλα, Μιχαηλίδης, Βιεϊρίνια, Εσίτι (63' Κούρτιτς), Σβαμπ, Α. Ζίβκοβιτς (69' Μουργκ), Καγκάβα (63' Μπίσεσβαρ), Ελ Καντουρί (63' Τζόλης), Ολιβέιρα (82' Σφιντέρσκι)
Περισσότερα σε λίγο...
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η παρουσία της στο Τόκιο, εξελίχθηκε σε θρίλερ.
Είχε μείνει έξω, αλλά μερικά 24ωρα αργότερα ήταν μέσα, καθώς τρείς αθλήτριες που ήταν πάνω της στην κατάταξη, έμειναν εκτός!
Η τύχη της χαμογέλασε και η Ηρακλειώτισσα πρωταθλήτρια των 400 μέτρων Ειρήνη Βασιλείου, πήγε στο δεύτερο ραντεβού της με τους Ολυμπιακούς (ήταν και στο Ρίο), με σκοπό να το ζήσει και να το...απολαύσει.
Και το έκανε!
Στον αγώνα όμως, δεν κατάφερε να βγάλει το χρόνο που ήθελε.
Η κούρσα της και ο χρόνος της, δεν ήταν αυτό που ονειρευόταν.
Ειδικά το πρώτο της 200αρι ήταν αρκετά αργό, όπως παραδέχθηκε και η ίδια.
Στο προκριματικό, τερμάτισε πέμπτη στην 4η σειρά των 400 μ. με 53.16 και 35η στο σύνολο των σειρών.
Η Ειρήνη, είπε για την δεύτερη αυτή μεγάλη εμπειρία, σε Ολυμπιάδα ότι "δεν είμαι ευχαριστημένη από το χρόνο, όμως, κρατάω τη δεύτερη συμμετοχή μου σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες, ωστόσο αυτό ισχύει για όλες τις μετέχουσες".
Το όνειρο του Τόκιο, τελείωσε για την Ειρήνη, η οποία πήγε "γεμάτη" και χωρίς κανένα παράπονο, σε αυτό το μεγάλο ραντεβού.
Και επιστρέφει το ίδιο, στα πάτρια εδάφη, για να ξεκουραστεί και να αξιολογήσει τα επόμενα σχέδια της...
Δυο Ολυμπιάδες, αλλά και άλλες σπουδαίες συμμετοχές εντός και εκτός Ελλάδος, για την πρωταθλήτρια απο το Ηράκλειο Κρήτης, δεν είναι και μικρό πράγμα...
Το κορίτσι με τα γρήγορα πόδια, απο το Ηράκλειο, έχει κάνει πραγματικά ήδη, μια μεγάλη καριέρα...
Του Γώργου Κορτσιδάκη
"Αυτή είναι η μοναδική φωτογραφία που κατάφερα να βγάλω με τους Ολυμπιακούς κύκλους. Ελπίζω η επόμενη να είναι καλύτερη» γράφει με παράπονο, αλλά χωρίς να χάνει το υπέροχο (αν και πικρό) χαμόγελο της, η "κουκλίτσα" απο το Ηράκλειο, Κρύστη Γιαλαμά.
Πήγε στο Τόκιο με την Εθνική ομάδα, καλλιτεχνικής κολύμβησης, προκειμένου να συμμετάσχει στο ομαδικό, αλλά την τελευταία στιγμή, η συμμετοχή της Εθνικής, ακυρώθηκε, λόγω τριών κρουσμάτων covid-19.
Eίχε προηγηθεί ένα άλο θρίλερ, με την Πλατανιώτη, η οποία είχε βρεθεί θετική στον covid-19, έχασε το τρένο για το Τόκιο, αλλά τελικά κατάφερε την τελευταία στιγμή, να μπεί απο το παράθυρο, καθώς τα τεστ που έκανε στην Ελλάδα ήταν αρνητικά.
Και αυτή όμως, έχασε τη συμμετοχή της στο ομαδικό, καθώς ο covid-19 είχε απο ότι φαίνεται βάλει για τα καλά στο...μάτι την ελληνική ομάδα της καλλιτεχνικής κολύμβησης.
Ηταν απο ότι φαίνεται "γραφτό" για τα κορίτσια, να μην αγωνιστούν, καθώς έζησαν τις τελευταίες μέρες, μια μεγάλη αγωνία, μέχρι να μπούν στο Ολυμπιακό χωριό, αλλά τελικά να μην πάρουν το "πράσινο φως" για να αγωνιστούν.
Πρωτόγνωρη και ταυτόχρονα τραγική εμπειρία, για τα κορίτσια που έφεραν μετά απο 17 χρόνια την καλλιτεχνική κολύμβηση της Ελλάδας, στους Ολυμπιακούς, αλλά το μεγάλο τους ταξίδι, τελείωσε άδοξα.
Η Κρύστη που πήγε για πρώτη φορά σε Ολυμπιακούς αγώνες, γράφει συγκινητικά στην επίσημη σελίδα της στο Facebook, για αυτό το άσχημο παιχνίδι της μοίρας ότι :
«Τόκιο 2020. Η πρώτη μου Ολυμπιάδα.
Δεν περίμενα να συμβούν όσα συνέβησαν και δεν είχα την ευκαιρία να ζήσω αυτή την εμπειρία όπως ιδανικά θα ήθελα.
Δυστυχώς, με την ομάδα μου, δεν μπορέσαμε να αγωνιστούμε, λόγω COVID-19. Αφού τα μισά μέλη της ομάδας βγήκαν θετικά. Μόνο λίγοι γνωρίζουν τι περάσαμε τα τελευταία 3 χρόνια με σκοπό πρώτα την πρόκριση και ύστερα την συμμετοχή μας σαν ομαδικό σε Ολυμπιακούς αγώνες, πρώτη φορά μετά από 17 χρόνια.
Είναι πραγματικά κρίμα να τελειώνει έτσι αυτό το ταξίδι, αλλά πάνω από όλα προέχει η υγεία. Παρ’ όλα αυτά , δεν θα μπορούσα να είμαι πιο περήφανη για εμένα και για την ομάδα μου και για όσα έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα.
Αυτή είναι η μοναδική φωτογραφία που κατάφερα να βγάλω με τους Ολυμπιακούς κύκλους. Ελπίζω η επόμενη να είναι καλύτερη!»
Σε αυτές τις περιπτώσεις τα λόγια είναι περιττά.
Τα λόγια της Κρύστης, είναι συγκλονιστικά και πολύ ώριμα.
Η Κρύστη και τα κορίτσια της Εθικής, μπορούν, μετά απο όλο αυτό που τους συνέβη, να κάνουν μόνο το εξής:
Να κρατήσουν τα ευχάριστα απο όλο αυτό το ταξίδι, μέχρι να πάνε στο Τοκιο και πλέον να βάλουν πλώρη για την επόμενη Ολυμπιάδα.
Η πορεία τους, τα τελευταία χρόνια, δείχνει ότι μπορούν να είναι και στο επόμενο μεγάλο ραντεβού...