Δυνατή μεταγραφή για το τεχνικό επιτελείο του Εργοτέλη.
Ο Νίκος Κουνδουράκης, ένας διακεκριμένος επιστήμων με πολυετή παρουσία σε διάφορες ομάδες, μεταξύ αυτών ο ΟΦΗ, ο Εργοτέλης, ομάδες της Κύπρου, ανέλαβε προπονητής φυσικής κατάστασης στην κρητική ομάδα.
Υπο την ευθύνη του Νίκου Κουνδουράκη, γίνονται ήδη τα εργομετρικά τεστ των παικτών του Εργοτέλη, για τη νέα αγωνιστική περίοδο.
Αναλυτικά η σύνθεση του τεχνικό team της ομάδας μας για την επερχόμενη αγωνιστική περίοδο :
Προπονητής : Νίκος Μπαδήμας
Βοηθός προπονητή: Μανώλης Σουτζής
Β’ βοηθός προπονητή: Βασίλης Μπαστάκης
Προπονητής φυσικής κατάστασης - εργοφυσιολόγος: Νίκος Κουνδουράκης
Προπονητής τερματοφυλάκων: Τάσος Μεϊντάνης
Γ.Κορτς
Στις 30 Αυγούστου θα ξεκινήσει η νέα αγωνιστική περίοδος, για την ακαδημία ποδοσφαίρου του ΟΦΗ.
Οι εγγραφές ήδη έχουν ξεκινήσει, για αθλητές 5-13 ετών.
Η ανακοίνωση της ακαδημίας ποδοσφαίρου αναφέρει:
Ξεκίνησαν οι εγγραφές της νέας αγωνιστικής περιόδου, για την ακαδημία ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, για αθλητές 5 έως και 13 ετών.
Η έναρξη των προπονήσεων για τη νέα σεζόν έχει οριστεί για τη Δευτέρα 30 Αυγούστου στις ανακαινισμένες, φιλόξενες και ασφαλείς εγκαταστάσεις του αθλητικού κέντρου του CALCETTO, στην περιοχή της Αμουδάρας.
Οι ενδιαφερόμενοι γονείς μπορούν να ζητούν πληροφορίες και να ενημερώνονται για το εβδομαδιαίο πρόγραμμα των τμημάτων (ηλικιών 5 έως 13 ετών) καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στο 2810-311525, στο e-mail του συλλόγου This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. και στα τηλέφωνα της γραμματείας της Ακαδημίας μας τα οποία είναι το 6934590403 και το 2810317777.
Τα συγχαρητήρια του, στην δισκοβόλο του ΟΦΗ Κική Μιχελάκη, για την του χρυσού μεταλλίου στη δισκοβολία με βολή στα 45.25μ., στην διεθνή συνάντηση Ελλάδας-Κύπρου, που πραγματοποιήθηκε στη Λεμεσό, εκφράζει με επιστολή που έστειλε, τόσο στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, όσο και στην ίδια την αθλήτρια, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης.
"Σου εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για τη σπουδαία σου επιτυχία, με την οποία μας έκανες πραγματικά υπερήφανους. Οι επαναλαμβανόμενες διακρίσεις σου, αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο, πως δίκαια συγκαταλέγεσαι στις κορυφαίες αθλήτριες στην κατηγορία σου" αναφέρει μεταξύ άλλων στην συγχαρητήρια επιστολή του, ο Υφυπουργός Αθλητισμού προς την πρωταθλήτρια του ΟΦΗ.
H επιστολή του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη:
Προς: Μιχελάκη Κυριακή, Αθλήτρια Δισκοβολίας Ο.Φ.Η.
Αγαπητή Κική,
Με ιδιαίτερη χαρά ενημερώθηκα για τη νέα σου εξαιρετική εμφάνιση και την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στη δισκοβολία με βολή στα 45.25μ., στη συνάντηση Ελλάδας-Κύπρου, που πραγματοποιήθηκε στη Λεμεσό.
Σου εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια για τη σπουδαία σου επιτυχία, με την οποία μας έκανες πραγματικά υπερήφανους. Οι επαναλαμβανόμενες διακρίσεις σου, αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο, πως δίκαια συγκαταλέγεσαι στις κορυφαίες αθλήτριες στην κατηγορία σου.
Αδιαμφισβήτητα, συγχαρητήρια αξίζουν στους συναθλητές σου, οι οποίοι πραγματοποίησαν εξίσου σημαντικές επιδόσεις, στους προπονητές σου και φυσικά στην οικογένειά σου, που βρίσκεται δίπλα σου σε κάθε σου προσπάθεια.
Σου εύχομαι ολόψυχα καλή πρόοδο και καλή επιτυχία στο Βαλκανικό πρωτάθλημα Κ18 που θα αγωνιστείς τις επόμενες ημέρες.
Με εκτίμηση
Λευτέρης Κ. Αυγενάκης