Τα "κλειδιά" της ομάδας στον Κώστα Κατσουράνη, θέλει να δώσει ο Ηρόδοτος, με αφορμή την άνοδο του στην Σούπερ Λίγκ 2.
Η ιστορική ομάδα της Αλικαρνασού, που προσπαθεί να οργανωθεί, όσο το δυνατόν καλύτερα και στο αγωνιστικό, έχει ήδη συζητήσει με τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή την προοπτική να αναλάβει το πόστο του τεχνικού διευθυντή και μάλιστα έχει γίνει στην Αθηνα, μια πρώτη συζήτηση του παράγοντα της ομάδας Στέλιου Σωκιανού με τον Κατσουράνη, ο οποίος αναμένεται στο Ηράκλειο, το Σάββατο (7/8), ώστε να δεί απο κοντά τις εγκαταστάσεις του Ηροδότου και να συζητήσει την προοπτική συνεργασίας με όλη την διοίκηση του συλλόγου.
Αυτήν την εποχή στον Ηρόδοτο, εντείνουν τις επαφές τους, για την συγκρότηση της ΠΑΕ, με πρόσωπα και επιχειρηματίες που μπορούν να στηρίξουν το έγχείρημα αυτό.
Ξεκίνησαν τα βάσανα για τους παίκτες του Εργοτέλη.
Οι παίκτες ανα γκορύπ ξεκίνησαν ουσιαστικά την προετοιμασία τους με μετρήσεις και εργομετρικά που διεξάγονται ανα γκορύπ στο Παγκρήτιο στάδιο.
Παράλληλα, οι παίκτες έκαναν τις απαραίτητες καρδιολογικές και αιματολογικές εξετάσεις.
Η πρώτη προπόνηση του Εργοτέλη, θα γίνει την προσεχή Δευτέρα (2/8, 6.30) στο Παγκρήτιο στάδιο, παρουσία του νέου προπονητή Νίκου Μπαδήμα, αλλά και των νέων μεταγραφικών αποκτημάτων, αλλά και των παικτών που συνεχίζουν απο πέρσι.
O Eργοτέλης θα προσπαθήσει και φέτος να διατηρήσει την εξαιρετική αγωνιστική εικόνα, που είχε πέρσι, φτάνοντας πολύ κοντά στην άνοδο, στην Σούπερ Λίγκ 1.
Παρά τις σημαντικές αποχωρήσεις, το ρόστερ της ομάδας, είναι αρκετά καλό και με κάποιες προσεκτικές μεταγραφικές επιλογές, θα είναι και φέτος, μια δυνατή ομάδα στην Σούπερ Λίγκ 2.
Γ.Κορτς
Έγραψε ιστορία η Εθνική ομάδα πόλο.
Οι «γαλανόλευκοι» κατατρόπωσαν 9-6 την Ουγγαρία και προκρίθηκαν για πρώτη φορά στην ιστορία τους στον τελικό του ολυμπιακού τουρνουά.
Η συγκλονιστική αρμάδα του Θοδωρή Βλάχου κατάφερε να πετύχει την κορυφαία διάκριση του ελληνικού πόλο, μέχρι την επόμενη, που είναι η κορυφή του κόσμου.
Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα εξασφάλισε μετάλλιο και στο ματς για το χρυσό την Κυριακή (8/8, 10:30) θα αντιμετωπίσει το νικητή του δεύτερου ημιτελικού ανάμεσα στη Σερβία και την Ισπανία.
Τα οκτάλεπτα: 2-1, 3-2, 5-4, 9-6.
Ελλάδα (Βλάχος): Ζερδεβάς, Γενηδουνιάς, Σκουμπάκης 1, Καπότσης, Φουντούλης 1, Παπαναστασίου, Δερβίσης, Αργυρόπουλος 4, Μουρίκης, Κολόμβος, Γκιουβέτσης 2, Βλαχόπουλος 1.
Ουγγαρία (Μαρτζ): Νάγκι, Ανγκιάλ, Μάνχερτζ 2, Ζάλανκι 1, Βάμος 1, Χοζνιάσκι, Πάστζορ 1, Γιάνσικ, Έρντελι, Βάργκα 1, Μεζέι, Χαράι.