karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Τα 92 του χρόνια συμπλήρωσε ο ιστορικός Εργοτέλης, που έχει ημερομηνία ίδρυσης τις 7 Αυγούστου 1929.

Με ανακοινώσεις τους, ο Γ.Σ. Εργοτέλης και η ΠΑΕ Εργοτέλης αναφέρονται στην επέτειο του συλλόγου.

"92 χρόνια περήφανης ιστορίας και συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε" αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της, η ΠΑΕ Εργοτέλης.

"Τα παράσημα πολλά, αγωνιστικά και κοινωνικά" επισημαίνει ο Γ.Σ. Εργοτέλης.

Η ανακοίνωση του Γ.Σ. Εργοτέλης αναφέρει:

Σήμερα, 7 Αυγούστου 2021, συμπληρώνονται 92 χρόνια ζωής του ιστορικού Συλλόγου μας.

Τα παράσημα πολλά, αγωνιστικά και κοινωνικά.

Τις τελευταίες δεκαετίες οι ομάδες μας σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ έχουν χαρίσει αμέτρητες επιτυχίες και χαρές στον Κρητικό αθλητισμό, στους απανταχού φίλους του ΕΡΓΟΤΕΛΗ.

Χιλιάδες παιδιά έχουν γαλουχηθεί με τις αξίες που διαχρονικά πρεσβεύει ο Σύλλογος μέσα από τις ακαδημίες του. Η παρουσία αθλητών και αθλητριών, που ξεκίνησαν από το ιστορικό Μαρτινέγκο, στα κορυφαία πρωταθλήματα της Ελλάδας και της Ευρώπης μας κάνουν υπερήφανους.

Η συνεχής τροφοδότηση του ποδοσφαιρικού και μπασκετικού ΕΡΓΟΤΕΛΗ με παίχτες από τα σπλάχνα μας, προδιαγράφουν με αισιοδοξία το μέλλον.

Συνεχίζουμε με ακόμα μεγαλύτερη ορμή για την ανάπτυξη του ΕΡΓΟΤΕΛΗ σε όλα τα επίπεδα.

Χρόνια πολλά ΕΡΓΟΤΕΛΗ μας!

Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ.

 

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Εργοτέλης, αναφέρει:

07/08/1929 - 07/08/2021

• 92 χρόνια περήφανης ιστορίας και συνεχίζουμε να ονειρευόμαστε με ακόμα μεγαλύτερο ζήλο και αίσθημα ευθύνης.
Χρόνια πολλά στον σύλλογο μας!!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

"Η διοίκηση του κου Samy χωρίς πολλά λόγια κατορθώνει-σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες- να κρατάει ψηλά το σύλλογο και να δίνει στον κόσμο του αυτό που υποσχέθηκε από την αρχή ότι θα νιώθει πάντα ο Εργοτελίτης οπαδός… περήφανος" αναφέρει σε ανάρτηση του στο Facebook o Γενικος διευθυντής της ΠΑΕ , Γιώργος Τουτζάρης.

Λίγο νωρίτερα, και η Επιτροπή Επαγγελματικού Αθλητισμού είχε ανάψει το πράσινο φως στον Εργοτέλη, για τη συμμετοχή του στην Σούπερ Λίγκ 2.

Η κρητική ΠΑΕ αθόρυβα και μεθοδικά κατέθεσε και το απαιτούμενο μετοχικό κεφάλαιο (350 χιλ. ευρώ), αλλά και την εγγυητική που χρειαζόταν (150 χιλ. ευρώ), για να μπορεί να συμμετάσχει στην κατηγορία, μετά τις πρόσφατες αποφάσεις Αυγενάκη, που έγιναν νόμος του κράτους, για τη νέα Σούπερ Λίγκ 2.

Είχε προηγηθεί για τον Εργοτέλη και το πέρασμα απο το σκόπελο της αδειοδότησης της ΕΠΟ, σε δεύτερο βαθμό, που ήταν μια ακόμη ηθική δικαίωση για το σύλλογο, ο οποίος παραμένει μια απο τις καλύτερες ομάδες και πιο τακτοποιημένες της δεύτερης κατηγορίας.

Το δεξί χέρι του Αιγύπτιου ιδιοκτήτη της ομάδας, έχει κάθε λόγο, να αισθάνεται χαρούμενος, να μιλάει με εγκώμια για τον ιδιοκτήτη και να πετάει το...γάντι σε επίδοξους μελλοντικούς διαδόχους, λέγοντας ότι "εύχομαι όλοι όσοι ακολουθήσουν μετέπειτα να μεγαλώνουν το σύλλογο όπως και οι προηγούμενες διοικήσεις».

Και αγωνιστικά όμως, ο Εργοτέλης, είναι σε καλή αφετηρία.

Αν και έχασε σημαντικούς παίκτες και ο προπονητής Γιάννης Ταουσιάνης αιφνιδίασε με την απόφαση του, να αποχωρήσει (για το Λεβαδειακό), η ομάδα, βρήκε ένα νέο και φιλόδοξο προπονητή (Μπαδήμας), έχει κρατήσει ένα σημαντικό κορμό απο πέρσι, ενώ συνεχίζει το "παιδομάζωμα" που κάνει τα τελευταία χρόνια με νέα παιδιά που θέλουν να εξελιχθούν μέσα απο τον Εργοτέλη και να κάνουν το βήμα παραπάνω.

Στον Εργοτέλη, πιστεύουν πραγματικά, ότι η ομάδα μπορεί και φέτος, να διεκδικήσει, ότι της στέρησαν πέρσι.

Να είναι -δηλαδή- η ευχάριστη έκπληξη.

Μόνο, που φέτος, οι αντίπαλοι του, θα είναι απο νωρίς καχύποπτοι και θα πάρουν τον Εργοτέλη, περισσότερο στα σοβαρά.

Αν δεν το κάνουν, θα έχυν διαπράξει ένα μεγάλο λάθος.

Οπως αναφέρει στην ανάρτηση του ο Γιώργος Τουτζάρης:

«Μετά από 4 δύσκολα καλοκαίρια στο τιμόνι της ομάδας, ομολογώ ότι το φετινό ήταν το πιο δύσκολο να διαχειριστούμε από αγωνιστικής αλλά και διοικητικής πλευράς.

Αδειοδοτήσεις ΕΠΟ και ΕΕΑ, αλλαγή σχεδόν ολόκληρου προπονητικού τιμ… ωστόσο χάρη στην προσπάθεια όλων όσων εργάζονται στην ομάδα καταφέραμε να ξεπεράσουμε όλα τα εμπόδια και να είμαστε 3 Αυγούστου στην αρχή μιας νέας σεζόν που προμηνύεται δύσκολη και απαιτητική… Συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά σε όλους όσους βοήθησαν η ομάδα του Εργοτέλη να βρίσκεται μακριά από δυσάρεστες περιπέτειες οι οποίες ταλανίζουν πολλές ιστορικές ομάδες σε όλη την Ελλάδα.

Η διοίκηση του κου Samy χωρίς πολλά λόγια κατορθώνει-σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες- να κρατάει ψηλά το σύλλογο και να δίνει στον κόσμο του αυτό που υποσχέθηκε από την αρχή ότι θα νιώθει πάντα ο Εργοτελίτης οπαδός… περήφανος. Εύχομαι όλοι όσοι ακολουθήσουν μετέπειτα να μεγαλώνουν το σύλλογο όπως και οι προηγούμενες διοικήσεις».

Νίκη για τα κορίτσια του ΟΦΗ, στο δεύτερο παιχνιδι της τελικής φάσης, με στόχο την άνοδο στην Α' Εθνική υδατοσφαίρισης γυναικών.

Κέρδισαν τον ΟΥΚ Βόλου με 11-9 και θα παλέψουν την πρόκριση στα ημιτελικά, στο παιχνίδι με το Περιστέρι (7μμ).

Τα κορίτσια του ΟΦΗ, ηττήθηκαν με 10-7 στο πρώτο παιχνίδι με τον Ιωνικό και θέλουν τη νίκη, για να μείνουν στο κόλπο του μεταλλίου και της διεκδίκησης της ανόδου, την οποία θα πάρουν οι 2 απο τις 8 ομάδες που μετέχουν στην τελική φάση.

Τα 8λεπτα: 3-2,3-0,4-5, 1-2.

Tα γκολ του ΟΦΗ πέτυχαν οι Ελληνιάδη 1, Παλληκαράκη 2, Μανουσάκη 1, Μυλωνάκη 3, Λιμπιτάκη 4.

ΟΦΗ: Μυλωνάκη, Κοζανίδη, Κώστογλου, Ελληνιάδη, Μανουσάκη, Μυλώνάκη Ι, Σαραφίδου, Αποστόλου, Λιμπιτάκη, Μηραγουβάκη, Χρυσοβέργη, Παπαδάκη, Παλληκαράκη.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi