karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η παρουσία της στο Τόκιο, εξελίχθηκε σε θρίλερ.

Είχε μείνει έξω, αλλά μερικά 24ωρα αργότερα ήταν μέσα, καθώς τρείς αθλήτριες που ήταν πάνω της στην κατάταξη, έμειναν εκτός!

Η τύχη της χαμογέλασε και η Ηρακλειώτισσα πρωταθλήτρια των 400 μέτρων Ειρήνη Βασιλείου, πήγε στο δεύτερο ραντεβού της με τους Ολυμπιακούς (ήταν και στο Ρίο), με σκοπό να το ζήσει και να το...απολαύσει.

Και το έκανε!

Στον αγώνα όμως, δεν κατάφερε να βγάλει το χρόνο που ήθελε.

Η κούρσα της και ο χρόνος της, δεν ήταν αυτό που ονειρευόταν.

Ειδικά το πρώτο της 200αρι ήταν αρκετά αργό, όπως παραδέχθηκε και η ίδια.

Στο προκριματικό, τερμάτισε πέμπτη στην 4η σειρά των 400 μ. με 53.16 και 35η στο σύνολο των σειρών.

Η Ειρήνη, είπε για την δεύτερη αυτή μεγάλη εμπειρία, σε Ολυμπιάδα ότι "δεν είμαι ευχαριστημένη από το χρόνο, όμως, κρατάω τη δεύτερη συμμετοχή μου σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες, ωστόσο αυτό ισχύει για όλες τις μετέχουσες".

Το όνειρο του Τόκιο, τελείωσε για την Ειρήνη, η οποία πήγε "γεμάτη" και χωρίς κανένα παράπονο, σε αυτό το μεγάλο ραντεβού.

Και επιστρέφει το ίδιο, στα πάτρια εδάφη, για να ξεκουραστεί και να αξιολογήσει τα επόμενα σχέδια της...

Δυο Ολυμπιάδες, αλλά και άλλες σπουδαίες συμμετοχές εντός και εκτός Ελλάδος, για την πρωταθλήτρια απο το Ηράκλειο Κρήτης, δεν είναι και μικρό πράγμα...

Το κορίτσι με τα γρήγορα πόδια, απο το Ηράκλειο, έχει κάνει πραγματικά ήδη, μια μεγάλη καριέρα...

Φλερτάρουν με την άνοδο στην Α' Εθνική, για πρώτη φορά στην ιστορία τους, τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ!

Με δυο νίκες (επί Βόλου και Περιστερίου) και μια ήττα (απο τον Ιωνικό), πέρασαν στα ημιτελικά της τελικής φάσης και παίζουν την Κυριακή (8.30 π.μ.) κόντρα στον ΠΑΟΚ, την άνοδο στην Α' Εθνική, για πρώτη φορά στην ιστορία τους.

H ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:

Γράφουν ιστορία της κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ μας!
Μετά τη νίκη επί του Βόλου με 11-9, κέρδισαν και το Περιστέρι (12-7) στην τελική φάση, που γίνεται στην Αθήνα και την Κυριακή το πρωί (8πμ) κόντρα στον ΠΑΟΚ, παίζουν την πρόκριση στον τελικό και την άνοδο στην Α’ Εθνική, για πρώτη φορά στην ιστορία τους!
Σε περίπτωση ήττας, θα διεκδικήσουν τις θέσεις 3-4, της τελικής οκτάδας!
Μπράβο κορίτσια, μας κάνετε υπερήφανους!

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Με ένα ...όνειρο τρελό τα κορίτσια του ΟΦΗ!

Ζωντανές οι ελπίδες για τα κορίτσια του ΟΦΗ

Ξεκίνημα με ήττα για τα κορίτσια του ΟΦΗ

Του Γώργου Κορτσιδάκη

"Αυτή είναι η μοναδική φωτογραφία που κατάφερα να βγάλω με τους Ολυμπιακούς κύκλους. Ελπίζω η επόμενη να είναι καλύτερη» γράφει με παράπονο, αλλά χωρίς να χάνει το υπέροχο (αν και πικρό) χαμόγελο της, η "κουκλίτσα" απο το Ηράκλειο, Κρύστη Γιαλαμά.

Πήγε στο Τόκιο με την Εθνική ομάδα, καλλιτεχνικής κολύμβησης, προκειμένου να συμμετάσχει στο ομαδικό, αλλά την τελευταία στιγμή, η συμμετοχή της Εθνικής, ακυρώθηκε, λόγω τριών κρουσμάτων covid-19.

Eίχε προηγηθεί ένα άλο θρίλερ, με την Πλατανιώτη, η οποία είχε βρεθεί θετική στον covid-19, έχασε το τρένο για το Τόκιο, αλλά τελικά κατάφερε την τελευταία στιγμή, να μπεί απο το παράθυρο, καθώς τα τεστ που έκανε στην Ελλάδα ήταν αρνητικά.

Και αυτή όμως, έχασε τη συμμετοχή της στο ομαδικό, καθώς ο covid-19 είχε απο ότι φαίνεται βάλει για τα καλά στο...μάτι την ελληνική ομάδα της καλλιτεχνικής κολύμβησης.

Ηταν απο ότι φαίνεται "γραφτό" για τα κορίτσια, να μην αγωνιστούν, καθώς έζησαν τις τελευταίες μέρες, μια μεγάλη αγωνία, μέχρι να μπούν στο Ολυμπιακό χωριό, αλλά τελικά να μην πάρουν το "πράσινο φως" για να αγωνιστούν.

Πρωτόγνωρη και ταυτόχρονα τραγική εμπειρία, για τα κορίτσια που έφεραν μετά απο 17 χρόνια την καλλιτεχνική κολύμβηση της Ελλάδας, στους Ολυμπιακούς, αλλά το μεγάλο τους ταξίδι, τελείωσε άδοξα.

Η Κρύστη που πήγε για πρώτη φορά σε Ολυμπιακούς αγώνες, γράφει συγκινητικά στην επίσημη σελίδα της στο Facebook, για αυτό το άσχημο παιχνίδι της μοίρας ότι : 

«Τόκιο 2020. Η πρώτη μου Ολυμπιάδα.

Δεν περίμενα να συμβούν όσα συνέβησαν και δεν είχα την ευκαιρία να ζήσω αυτή την εμπειρία όπως ιδανικά θα ήθελα.

Δυστυχώς, με την ομάδα μου, δεν μπορέσαμε να αγωνιστούμε, λόγω COVID-19. Αφού τα μισά μέλη της ομάδας βγήκαν θετικά. Μόνο λίγοι γνωρίζουν τι περάσαμε τα τελευταία 3 χρόνια με σκοπό πρώτα την πρόκριση και ύστερα την συμμετοχή μας σαν ομαδικό σε Ολυμπιακούς αγώνες, πρώτη φορά μετά από 17 χρόνια.

Είναι πραγματικά κρίμα να τελειώνει έτσι αυτό το ταξίδι, αλλά πάνω από όλα προέχει η υγεία. Παρ’ όλα αυτά , δεν θα μπορούσα να είμαι πιο περήφανη για εμένα και για την ομάδα μου και για όσα έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα.

Αυτή είναι η μοναδική φωτογραφία που κατάφερα να βγάλω με τους Ολυμπιακούς κύκλους. Ελπίζω η επόμενη να είναι καλύτερη!»

Σε αυτές τις περιπτώσεις τα λόγια είναι περιττά.

Τα λόγια της Κρύστης, είναι συγκλονιστικά και πολύ ώριμα.

Η Κρύστη και τα κορίτσια της Εθικής, μπορούν, μετά απο όλο αυτό που τους συνέβη, να κάνουν μόνο το εξής:

Να κρατήσουν τα ευχάριστα απο όλο αυτό το ταξίδι, μέχρι να πάνε στο Τοκιο και πλέον να βάλουν πλώρη για την επόμενη Ολυμπιάδα.

Η πορεία τους, τα τελευταία χρόνια, δείχνει ότι μπορούν να είναι και στο επόμενο μεγάλο ραντεβού...

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi