Πυροτεχνήματα φώτισαν τον νυχτερινό ουρανό πάνω από το Τόκιο , στην Τελετή λήξης των Ολυμπιακών Αγώνων, οι οποίοι διεξήχθησαν κάτω από πρωτόγνωρες συνθήκες που διαμορφώθηκαν από την πανδημία Covid-19.
Ο ουρανός φωτίστηκε από λευκά και χρυσά πυροτεχνήματα, τα οποία εκτοξεύτηκαν πάνω από το σχεδόν άδειο Ολυμπιακό Στάδιο, τονίζοντας και πάλι την περίεργη αυτή κατάσταση, δηλαδή την διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων χωρίς την παρουσία θεατών.
Στην Τελετή Λήξης το «παρών» έδωσαν λίγοι αθλητές και αθλήτριες, αφού, σύμφωνα με το υγειονομικό πρωτόκολλο, ήταν υποχρεωμένοι να αποχωρήσουν από το Ολυμπιακό Χωριό αμέσως μετά την ολοκλήρωση των αγωνιστικών υποχρεώσεών τους.
Ο Γιάννης Φουντούλης ήταν ο σημαιοφόρος της ελληνικής αποστολής στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο. Ο αρχηγός της αργυρής ομάδας πόλο μπήκε πρώτος στο στάδιο, ενώ στην πορεία της εκδήλωσης εισήχθη και η υπόλοιπη ελληνική αποστολή.
Κατά την διάρκεια της τελετής παραδόθηκε η Ολυμπιακή Σημαία στη δήμαρχο του Παρισιού, Αν Ινταλγκό, από την Κυβερνήτη του Τόκιο, Γιουρίκο Κόικε, μέσω του προέδρου της ΔΟΕ, Τόμας Μπαχ, o οποίος εν συνεχεία κήρυξε τη λήξη της κορυφαίας διοργάνωσης του πλανήτη:
«Κηρύσσω το τέλος των 32ων Ολυμπιακών Αγώνων. Σύμφωνα με την παράδοση, καλώ την νεολαία της υφηλίου, να συγκεντρωθεί στο Παρίσι της Γαλλίας, σε τρία χρόνια, για να γιορτάσει τους 33ους Ολυμπιακούς Αγώνες», επισήμανε.
Η Εθνική ομάδα πόλο κατέκτησε το ασημένιο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, καθώς έχασε στον τελικό από την Σερβία με 13-10.
Οι μαχητές του Θοδωρή Βλάχου πάλεψαν στα ίσια απέναντι στους «πλάβι», ωστόσο πλήρωσαν το πρώτο οκτάλεπτο, όταν και δέχθηκαν έξι γκολ. Από εκείνο το σημείο αναγκάστηκαν να κυνηγούν το σκορ και κατάφεραν να ισοφαρίσουν τρεις φορές, χάνοντας αρκετές ευκαιρίες για να πάρουν το προβάδισμα, γεγονός που τους κόστισε στην ψυχολογία.
Τα οκτάλεπτα: 3-6, 7-8, 9-10, 10-13.
Ελλάδα (Βλάχος): Ζερδεβάς, Γενηδουνιάς, Σκουμπάκης, Καπότσης, Φουντούλης, Παπαναστασίου, Δερβίσης, Αργυρόπουλος, Μουρίκης, Κολόμβος, Γκιουβέτσης, Βλαχόπουλος.
Σερβία (Σάβιτς): Μίτροβιτς, Μάντιτς, Ντέντοβιτς, Ραντέλοβιτς, Λάζιτς, Πιέτλοβιτς, Ράσοβιτς, Άλεξιτς, Γιάκσιτς, Φιλίποβιτς, Πρλαϊνοβιτς, Μίτροβιτς Σ.
Δεν κατάφεραν να κάνουν την υπέρβαση τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ και να πάρουν το εισιτήριο για την Α' Εθνική, για πρώτη φορά στην ιστορία τους.
Στον ημιτελικό με τον ΠΑΟΚ, ηττήθηκαν με 7-3 και έτσι θα παίξουν στον μικρό τελικό, για τις θέσεις 3-4.
"Είναι πρωταθλήτριες στις καρδιές μας" αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
Τα κορίτσια του ΟΦΗ μας, ηττήθηκαν απο τον ΠΑΟΚ με 7-3 και παρ’ ότι δεν κατάφεραν να προκριθούν στον μεγάλο τελικό και να διεκδικήσουν την άνοδο στην Α’ Εθνική, είναι πρωταθλήτριες στις καρδιές μας.
Θα παίξουν στον μικρό τελικό για την 3η-4η θέση και θα διεκδικήσουν το μετάλλιο.