O Nίκος Νιόπλιας για μια ακόμη φορά χτύπησε δυνατά το καμπανάκι της μεταγραφικής ενίσχυσης που χρειάζεται ο ΟΦΗ, παραμονές της έναρξης του πρωταθλήματος.
Μετά την ήττα απο τον Βόλο (2-1), ανάφερε ότι "δείξαμε και σε αυτό το φιλικό ότι έχουμε ελλείψεις. Θέλουμε ακόμα δουλειά".
Για την εικόνα της ομάδας του στο παιχνιδι, ανέφερε πως «για φιλικό το παιχνίδι κατά διαστήματα ήταν καλό, κάποιες φορές ήταν και σκληρό. Έχουμε δρόμο μπροστά μας να διανύσουμε. Από τα φιλικά μπορείς να πάρεις μηνύματα. Δείξαμε και σε αυτό το φιλικό ότι έχουμε ελλείψεις. Θέλουμε ακόμα δουλειά».
Ο ΟΦΗ παραμένει στο Βόλο και την Τρίτη (10/8) θα αναμετρηθεί με τον Ατρόμητο, ο οποίος στο άλλο φιλικό τη ημέρας ηττήθηκε με 4-1 απο τον Αστέρα Τρίπολης.
Βόλος και Αστέρας θα αναμετρηθούν στον μεγάλο τελικό του τουρνουά και ΟΦΗ-Ατρόμητος στον μικρό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ παρέμεινε χωρίς νίκη, στο 7ο φετινό φιλικό του παιχνίδι, αλλά το κυριότερο είναι ότι δυο εβδομάδες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, προβληματίζει με την εικόνα του.
Μετά τα 6 φιλικά στην Ολλανδία, ο ΟΦΗ έχασε στο πρώτο του φιλικό στην Ελλάδα απο τον Βόλο με 2-1.
Η ομάδα της Μαγνησίας ήταν ανώτερη, απέναντι σε ένα ΟΦΗ, ο οποίος έδειξε και πάλι να έχει θέματα σε όλες τς γραμμές.
Ο Βόλος σκόραρε με τους Ορόζ (45'), Μπαρτόλο (60'), ενώ για τον ΟΦΗ σκόραρε ένα υπέροχο γκολ ο Νέιρα στο 64' στην καλύτερη ενέργεια της κρητικής ομάδας στο παιχνίδι.
Ο ΟΦΗ προβλημάτισε για μια ακόμη φορά, τόσο αμυντικά, όσο και επιθετικά και έδειξε ότι χρειάζεται επειγόντως ενίσχυση, ώστε να μπορέσει να βελτιώσει την εικόνα του.
Ο Βόλος ήταν καλύτερος και είχε τις ευκαιρίρες και για περισσότερα τέρματα.
Ο Νιόπλιας τέσταρε ενδεκάδα πρωταθλήματος, ενόψει του αγώνα με τον Αρη, βάζοντας σε θέση αμυντικού χάφ τον Σελίμοβιτς, λόγω του ότι δεν θα έχει τον Μεγιάδο, στην πρεμιέρα, καθώς ο Αργεντίνος αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα σε ένα φιλικό στην Ολλανδία.
Παράλληλα, χρησιμοποίησε σε θέση αριστερού μπάκ τον Γιαννούλη, κεντρικό αμυντικό δίδυμο τους Βούρο-Πασαλίδη, τριάδα στα χαφ τους Ντε Γκουσμάν-Νέιρα-Σελίοβιτς και στην επίθεση τους Φαν Ντάινεν, Καμάο στα εξτρέμ και τον Καστάνιος στην κορυφή της επίθεσης.
Δεν αγωνίστηκε ο τραυματίας Σαρδινέρο, ενώ ο Στάρτζεον μια απο τις λίγες αξιόπιστες επιθετικές λύσεις του ΟΦΗ, πουλήθηκε σε ομάδα του εξωτερικού και δεν ταξίδεψε στο Βόλο.
ΒOΛΟΣ (Γκιγιέρμο Αμπασκάλ): Κλέιμαν, Πουρίτα, Φεράρι, Γκιουλέν, Ρομέρο, Μπαριέντος, Τσοκάνης, Ορόζ, Μπαρτόλο, Βοϊτκόφσκι, Τερεζίου.
OΦΗ (Νίκος Νιόπλιας): Eπασί, Μαρινάκης, Γιαννούλης, Πασαλίδης, Βούρος, Σελίμοβιτς, Νέιρα, Ντε Γκούζμαν, Καμαού, Φαν Ντάινεν, Καστάνιος.
Έπαιξαν στο β' ημίχρονο και οι: Μεγιάδο, Γρίβας, Διαμαντής, Κοροβέσης, Μπαλογιάννης, Ουές, Νοικοκυράκης, Λυμπεράκης.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Φεύγω με το κεφάλι ψηλά".
Με τη φράση αυτή, η Ειρήνη Βασιλείου, αποχαιρέτησε το Τόκιο και τη δεύτερη Ολυμπιάδα στην οποία συμμετείχε (ήταν και στο Ρίο) και επιστρέφει στην Ελλάδα.
Η Ηρακλειώτισσα πρωταθλήτρια των 400 μέτρων, δεν έβγαλε το χρόνο που θα ήθελε, στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Στον προκριματικό, τερμάτισε πέμπτη στην 4η σειρά των 400 μ. με 53.16 και 35η στο σύνολο των σειρών.
Ομως αυτοί οι Ολυμπιακοί, ήταν ένα πραγματικό θρίλερ γι' αυτήν, καθώς απο την κόλαση του αποκλεισμού, βρέθηκε στον παράδεισο και την ευτυχία της συμμετοχής, σε κάποια 24ωρα πριν τους αγώνες, που θα της μείνουν αξέχαστα στη ζωή της και έμοιαζαν με...θαύμα.
Η ίδια όπως έγραψε στον επίσημο λογαριασμό της στο Facebook "επιστρέφω στην Ελλάδα πλήρης και πάνω απ' όλα Υγιής".
Ενώ για την κούρσα των προκριματικών στο Τόκιο, αναλαμβάνει την ευθύνη, καθώς όπως επίσημαίνει "έχουμε και εμείς οι αθλητές τις "κακές" μας ημέρες. Έχω μάθει στην ζωή μου να αναγνωρίζω τα λάθη μου αλλά και να αναγνωρίζω τι έχω πετύχει και μέχρι που έχω φτάσει".
Η Ειρήνη ευχαριστεί ακόμη, όσους ήταν μαζί της σε αυτή τη μεγάλη της διαδρομή.
Οπως λέει συνολικά στην ανάρτηση της "Η παρουσία μου στους Ολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο ολοκληρώθηκε. Δυστυχώς δεν βγήκε ο χρόνος που ήθελα. Έχουμε και εμείς οι αθλητές τις "κακές" μας ημέρες. Έχω μάθει στην ζωή μου να αναγνωρίζω τα λάθη μου αλλά και να αναγνωρίζω τι έχω πετύχει και μέχρι που έχω φτάσει. Οπότε φεύγω με το κεφάλι ψηλά.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που μου έχουν σταθεί τόσο πολύ και είναι δίπλα μου σε όλη αυτή την διαδρομή. Την οικογένεια μου,τους προπονητές μου,το σωματείο μου(ΑΕ Μεσογείων ο Παλληνευς) και φυσικά τους χορηγούς μου.
Επιστρέφω στην Ελλάδα πλήρης και πάνω απ' όλα Υγιής.
Θα ήθελα μέσα απ' τη καρδιά μου να σας ευχαριστήσω τόσο πολύ για μηνύματα που μου έχετε στείλει όλο αυτό το διάστημα. Καλό καλοκαίρι σε όλους".
Το αντίο της Ειρήνης, είναι αινιγματικό και απομένει να δούμε αν σημαίνει κάτι περισσότερο, σε ότι αφορά στην καριέρα της, ή αν είναι μόνο ένα αντίο, για τον μεγάλο αγώνα, που τελείωσε.
Η αίσθηση όλων είναι ότι στα 31 της χρόνια, η Ειρήνη Βασιλείου, έχει πράγματα να δώσει ακόμη, στον κλασσικό αθλητισμό, αλλά αυτή είναι μια απόφαση, για την οποία η ίδια ξέρει καλύτερα απο όλους μας, την απάντηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εζησε και τη δεύτερη Ολυμπιάδα και επιστρέφει