Με ανακοινώσεις της, η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ) συγχαίρει την Εθνική ομάδα πόλο ανδρών για την κατάκτηση του Αργυρού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς αγώνες, κάνοντας λόγο για "ΓΙΓΑΝΤΕΣ και ΙΔΑΝΙΚΑ ΠΡΟΤΥΠΑ για τα παιδιά μας".
Ενώ, συγχαίρει και την γυναικεία ομαδα υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, για την κατάληψη της 4ης θέσης στην τελική φάση του πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής, επισημαίνοντας ότι "τα κορίτσια του ΟΦΗ κράτησαν ψηλά τη σημαία της Ηρακλειώτικης υδατοσφαίρισης".
Με αφορμή την κατάκτηση του Αργυρού μεταλλίου στους Ολυμπιακούς αγώνες, απο την Εθνική ομάδα πόλο, η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ, αναφέρει σε ανακοίνωση της: ΓΙΓΑΝΤΕΣ και ιδανικά ΠΡΟΤΥΠΑ για τα νέα παιδιά μας! Τα καλύτερα έρχονται! Σας ευχαριστούμε που δώσατε ΕΛΠΙΔΑ και ΧΑΜΟΓΕΛΟ στην χώρα μας σε αυτήν την δύσκολη στιγμή!
Με αφορμή την κατάκτηση της 4ης θέσης στην τελική φάση του πρωταθλήματος υδατοσφαίρισης της Β' Εθνικής, η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ αναφέρει σε ανακοίνωση της:
Η Διοικούσα Επιτροπή του ΕΑΚΗ συγχαίρει την γυναικεία ομάδα υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, για την κατάληψη της 4ης θέσης στην τελική φάση του πρωταθλήματος της Β’ Εθνικής. Τα κορίτσια του ΟΦΗ κράτησαν ψηλά τη σημαία της Ηρακλειώτικης υδατοσφαίρισης και τους αξίζουν συγχαρητήρια!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η περίπτωση ενός ξένου αμυντικού μέσου, με καλό βιογραφικό, αλλά και ένας σέντερ-φορ απο το Ελληνικό πρωτάθλημα, αποτελούν τις μεταγραφές προτεραιότητες του ΟΦΗ, ώστε να κλείσει το ρόστερ του.
Δυο εβδομάδες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ προβληματίζει, δεν είναι σε καλή αγωνιστική ετοιμότητα και εμφανίζει χτυπητές αγωνιστικές αδυναμίες, κάτι που έχει δείξει στα 7 φιλικά που έχει δώσει (6 στο εξωτερικό και ένα στην Ελλάδα με το Βόλο), στα οποία δεν έχει ...σταυρώσει νίκη.
Το πιο σημαντικό όμως, είναι ότι η αγωνιστική του εικόνα, σκορπά ανησυχίες.
Για τον ξένο αμυντικό μέσο,, στην κρητική ΠΑΕ, διαπραγματεύονται εδώ και 1 μήνα τον ποδοσφαιριστή, ο οποίος φαίνεται να αναζητάει κάτι καλύτερο και τώρα που στενεύουν τα χρονικά περιθώρια, ο ΟΦΗ προσπαθεί να του αποσπάσει το "ναί".
Πρόκειται όπως λένε στον ΟΦΗ, για παίκτη με προσωπικότητα, στην οποία πονάει ο ΟΦΗ, ο οποίος έχει μόνο τον Μεγιάδο, καθαρόαιμο εξάρι, στο ρόστερ του.
Αν μέσα στην εβδομάδα δεν υπάρξει εξέλιξη, τότε ο ΟΦΗ θα κινηθεί αναγκαστικά για άλλο ποδοσφαιριστή, απο τις εναλλακτικές λύσεις, που υπάρχουν.
Για την θέση του σέντερ-φορ, ο ΟΦΗ παρακολουθεί πολύ στενά την περίπτωση του 25χρονου Αλβανού διεθνή επιθετικού Φιορίν Ντούρμισάι, ο οποίος ανήκει στον Ολυμπιακό.
Για τον παίκτη, υπάρχει ενδιαφέρον και απο άλλες Ελληνικές ομάδες, ωστόσο ο ποδοσφαιριστής εμφανίζεται να βλέπει με θετική διάθεση, την προοπτική να αγωνιστεί στον ΟΦΗ.
Η αφλογιστία του Καστάνιος, καθιστά επιβεβλημένη την ενίσχυση του ΟΦΗ στην κορυφή της επίθεσης και πάνω σε αυτό κινούνται οι άνθρωποι του ΟΦΗ.
Αν με τον Ντούρμισάι, δεν υπάρξει θετική εξέλιξη, τότε ο ΟΦΗ θα ενεργοποιήσει άλλες εναλλακτικές λύσεις, για τη θέση του φορ, κυρίως απο το εξωτερικό.
Πάντως, έστω και καθυστερημένα, είναι δεδομένη η επιθυμία των ανθρώπων του ΟΦΗ, για τουλάχιστον δυο μεταγραφικές κινήσεις, με ενδεκαδάτους παίκτες, καθώς αυτά είναι και τα "θέλω" του Νίκου Νιόπλια, ενώ η μέχρι σήμερα εικόνα της ομάδας, δείχνει ξεκάθαρα, ότι χρειάζεται ενίσχυση ώστε να ανεβάσει το αγωνιστικό της επίπεδο.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O Bαχίντ Σελίμοβιτς, ήταν υπ' ατμόν στο ξεκίνημα της προετοιμασίας του ΟΦΗ, η ομάδα του ζήτησε να βρεί σύλλογο και να λύσει το συμβόλαιο του, αλλά 15 μέρες πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, ο Βόσνιος κεντρικός αμυντικός, διεθνής με την Εθνική ομάδα του Λουξεμβούργου, όχι μόνο, δεν έχει φύγει απο τον ΟΦΗ, αλλά προβάρει και φανέλα βασικού!
Οχι, στην φυσική του θέση, αυτή του κεντρικού αμυντικού, αλλά σε εκείνη του αμυντικού μέσου!
Ο Νίκος Νιόπλιας, τον χρησιμοποίησε ως "κόφτη" στο φιλικό πρόβα-τζενεράλε με τον Βόλο, καθώς ο ΟΦΗ θα παίξει στην πρεμιέρα του Κλεάνθης Βικελίδης κόντρα στο Αρη, πιθανότατα χωρίς τον μοναδικό καθαρόαιμο αμυντικό μέσο που έχει ο ΟΦΗ στο ρόστερ του, τον Αργεντίνο Μεγιάδο, ο οποίος αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα, σε ένα φιλικό παιχνίδι στην Ολλανδία και η ποινή, αναμένεται να σταλεί στην ΕΠΟ.
Ο Νίκος Νιόπλιας, περιμένει καρτερικά την μεταγραφή ενός αμυντικού μέσου (ο ΟΦΗ διαπραγματεύεται εδώ και καιρό ένα ξένο παίκτη), η οποία όμως δεν έχει ολοκληρωθεί και έτσι αναγκαστικά "βάφτισε" αμυντικό χάφ τον "εφτάψυχο" Σελίμοβιτς, για να μπορέσει να μοντάρει την ομάδα του, για το ξεκίνημα του πρωταθλήματος.
Ο Σελίμοβιτς αποδείχθηκε για τον ΟΦΗ, παίκτης-καρμανιόλα σε ρόλο κεντρικού αμυντικού, στο περσινό πρωτάθλημα, καθώς η κρητική ομάδα πλήρωσε ακριβά, τα άτσαλα μαρκαρίσματα του, σε πέναλτι και αποβολές.
Θα μπορέσει να ανταποκριθεί στο νεό του ρόλο;
Η θέση είναι απαιτητική και η ευαισθησία, αλλά και το κακό όνομα που έχει βγεί στον Σελίμοβιτς, με την κάρτες, δεν τον ευνοεί.
Απο την άλλη, η δύναμη και το ψηλό του κορμί, ειναι στοιχεία που χρειάζεται στο παιχνίδι του ο ΟΦΗ.
Θα παρακολουθήσουμε με ενδιαφέρον, αυτήν την επινόηση του Νιόπλια, ο οποιος προσπαθεί με "αλχημείες" να καλύψει τις χτυπητές αγωνιστικές αδυναμίες και ελείψεις του ρόστερ, περιμένοντας τις μεταγραφές, που θα διευκολύνουν τις επιλογές του.