Ολοκληρώθηκε μετά απο αρκετά χρόνια η συνεργασία του ΟΦΗ στο βόλει, με τον προπονητή Μανώλη Πρασανάκη.
Ο Μανώλης, εργάστηκε με πάθος και αγάπη για τις υποδομές του ΟΦΗ, όλα αυτά τα χρόνια, ενώ πέρσι βοήθησε και στην πρώτη ομάδα, ως συνεργάτης, του Ακη Φλαούνα.
Το ταξίδι του Μανώλη με τον ΟΦΗ, ολοκληρώθηκε, αλλά η ζωή συνεχίζεται.
Του ευχόμαστε να έχει την υγεία του και οι προτάσεις δεν θα του λείψουν για να υπηρετήσει το αγαπημένο του άθλημα.
Μανώλη, σου ευχόμαστε ολόψυχα καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνεις.
Ο Μανώλης έβαλε την σφραγίδα του, στα αναπτυξιακά του ΟΦΗ, σε αγόρια και κορίτσια, όπως αναφέρει και στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Σε αυτήν αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα βόλει του συλλόγου, θα ήθελαν να ευχαριστήσουν θερμά τον προπονητή Μανώλη Πρασανάκη, για την συνεργασία που είχαν, όλα αυτά τα χρόνια.
Ο Μανώλης Πρασανάκης, έβαλε την σφραγίδα του, ειδικά στα αναπτυξιακά τμήματα του συλλόγου (αγόρια-κορίτσια).
Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του στο βόλει του ΟΦΗ και του ευχόμαστε ότι καλύτερο στην συνέχεια της προπονητικής του καριέρας.
Γ.Κορτς
Αμφίβολη είναι η συμμετοχή και του Ισπανού επιθετικού Σαρδινέρο, στα δυο φιλικά παιχνίδια που θα δώσει ο ΟΦΗ στο Βόλο, την Κυριακή (8/8) και την Τρίτη (10/8), με τον Βόλο και ένα εκ των Αστέρα Τρίπολης ή Ατρόμητο, στο πλαίσιο ενός φιλανθρωπικού τουρνουά.
Ο Σαρδινέρο ακολουθεί πρόγραμμα αποφόρτισης και ο Νίκος Νιόπλιας, θα αποφασίσει το αν θα τον συμπεριλάβει στην αποστολή, για τον Βόλο και αν τον πάρει πόσο χρόνο θα του δώσει στα δυο φιλικά παιχνίδια.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει για τον Βόλο το Σάββατο (7/8) το μεσημέρι και ενώ θα έχει προηγηθεί πρωινή προπόνηση στο Βαρδιογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο Ολλανδός Φαν Ντάινεν ξεπέρασε τον τραυματισμό του στον αυχένα και θα ενισχύσει τον ΟΦΗ στα δυο φιλικά παιχνίδια.
Οχι όμως και οι τραυματίες Τοράλ, Ναμπί, Βάτερμαν, Στάικος, Τσιλιανίδης.
Το φιλικό Βόλος-ΟΦΗ θα γίνει στις 9 το βράδυ της Κυριακής (8/8), ενώ το επόμενο φιλικό με το νικητή του αγώνα Αστέρας Τρίπολης-Ατρόμητος θα γίνει την Τρίτη (10/8) στις 6.30 ή 9μμ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ απο την προπόνηση αναφέρει:
Με άσκηση κατοχής μπάλας, ασκήσεις ταχύτητας, τελειώματα φάσεων και τελικό παιχνίδι ολοκληρώθηκε το πρωί της Παρασκευής (6/8) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο η προπόνηση της ομάδας μας.
Ο Adrian Sardinero ακολούθησε πρόγραμμα αποφόρτισης.
Ο Adil Nabi συμμετείχε σε μέρος του κανονικού προγράμματος, οι Boy Waterman και Jon Toral έκαναν θεραπεία, ενώ οι Πασχάλης Στάικος και Κοσμάς Τσιλιανίδης συνέχισαν το ατομικό τους πρόγραμμα αποκατάστασης.
Αύριο, Σάββατο (7/8), η προπόνηση έχει οριστεί για τις 08:00 το πρωί ενώ το απόγευμα της ίδιας μέρας η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει για τον Βόλο, όπου θα συμμετάσχει στο φιλανθρωπικό τουρνουά που διοργανώνει η ομάδα της Μαγνησίας.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με νέο προπονητή, μεταγραφές και πολλά όνειρα ξεκίνησε την προετοιμασία του ο Εργοτέλης, με στόχο να επαναλλάβει και φέτος μια ονειρεμένη χρονιά στην Σούπερ Λίγκ 2.
Στην πρώτη της ομάδας, το παρών έδωσε ο νέος τεχνικός Νίκος Μπαδήμας, αλλά και οι μεταγραφές που έχει κάνει μέχρι σήμερα ο Εργοτέλης, οι Τσέλιος (τερματοφύλακας), Βουτσάς (μέσος), Antonio Mico (αμυντικός).
Η πρώτη προπόνηση, έγινε στο βοηθητικό του Παγκρητίου σταδίου, με το νέο προπονητή του Εργοτέλη, Νίκο Μπαδήμα, να τονίζει ότι "θα κάνουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να συνεχίσουμε το έργο των προηγούμενων χρόνων. Θέλω να έχουμε μια καλή εικόνα στο γήπεδο η οποία να μετουσιώνεται και βαθμολογικά''.
Ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Γιώργος Τουτζάρης, ανέφερε ότι "θέλω να πιστεύω θα έχουμε μια χρονιά εξίσου καλή με την περσινή και το μόνο που θα διαφέρει θα είναι το αποτέλεσμα το οποίο θα είναι φέτος ελπίζω το επιθυμητό για την ομάδα μας".
Στα μεταγραφικά, ο Εργοτέλης ψάχνεται για ένα βασικό εξάρι, για ένα σέντερ-φορ και για ένα κεντρικό αμυντικό.
Οι επαφές με τους παίκτες που τον ενδιαφέρουν είναι προχωρημένες και αναμένονται ανακοινώσεις τις επόμενες ημέρες.
Ο Εργοτέλης που πέρσι έφτασε πολύ κοντά στην άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, θα προσπαθήσει και φέτος, να έχει μια αξιόπιστη παρουσία στην κατηγορία, να παίξει καλό ποδόσφαιρο και να αναδείξει κάποια απο τα ταλαντούχα νέα παιδιά που διαθέτει.
O Eργοτέλης θα προσπαθήσει και φέτος να διατηρήσει την εξαιρετική αγωνιστική εικόνα, που είχε πέρσι, φτάνοντας πολύ κοντά στην άνοδο, στην Σούπερ Λίγκ 1.
Παρά τις σημαντικές αποχωρήσεις, το ρόστερ της ομάδας, είναι αρκετά καλό και με κάποιες προσεκτικές μεταγραφικές επιλογές, θα είναι και φέτος, μια δυνατή ομάδα στην Σούπερ Λίγκ 2.
Δείτε παρακάτω VIDEO με τις δηλώσεις απο την πρώτη του Εργοτέλη.