Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια επιλογή για όσους δεν εξαφανιστούν το τριήμερο είναι το φιλικό ΟΦΗ-Κισσαμικός το Σάββατο (7μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Πρώτο φετινό παιχνίδι του ΟΦΗ στο «ναό». Αλλά και πρώτη «γεύση» απο το γήπεδο για τα νέα πρόσωπα της ομάδας, που θα «πατήσουν» το χόρτο της έδρας, που θα είναι η μεγάλη δύναμη του ΟΦΗ και φέτος για να πετύχει το στόχο του.
Πέρσι ο ΟΦΗ πέτυχε σε ένα μεγάλο ποσοστό, γιατί απο το γήπεδο του δεν έφυγε ποτέ ηττημένος, το ίδιο θα πρέπει να κάνει και φέτος.
Το φιλικό είναι αξιόπιστο και προσφέρεται για συμπεράσματα.
Κάποιοι μπορεί να μην ενθουσιάζονται με την δυναμικότητα του Κισσαμικού, όμως η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα δυνατό «κρας-τεστ» για το Νιόπλια και τους παίκτες του.
Ο Κισσαμικός θα είναι φέτος αντίπαλος του ΟΦΗ στην Football league, αγωνίζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά σε αυτήν και μάλιστα πέρσι ήταν η ευχάριστη έκπληξη της κατηγορίας, καθώς τερμάτισε στην πρώτη εξάδα (!), κάνοντας μια εξαιρετική χρονιά.
Η ομάδα των Χανίων εμφανίζεται και φέτος φιλόδοξη, ότι θα μπορέσει να πετύχει με άνεση το στόχο της σωτηρίας, διατήρησε κάποιους κάλούς παίκτες απο πέρσι στις τάξεις της, έχει καλό υλικό και αυτό φάνηκε και στο τελευταίο φιλικό που έδωσε με τον Πλατανιά, τον οποίο μάλιστα κέρδισε με 2-1 (!).
Δεν τίθεται λοιπόν ζήτημα, για το αν το φιλικό είναι αξιόπιστο ή όχι για τον ΟΦΗ. Είναι και παραείναι.
Ο ΟΦΗ, ο οποίος στο πρώτο του φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών στο Αθλητικό κέντρο (2-0), είχε σοβαρή εικόνα και άφησε ελπιδοφόρα μηνύματα, καλείται απέναντι σε μια ομάδα της ίδιας κατηγορίας και σαφώς πιο ποιοτική απο τον προηγούμενο αντίπαλο του, να δοκιμάσει τις δυνάμεις του.
Ο Νιόπλιας θα έχει στη διάθεση του, αυτή τη φορά, ένα ακόμη γρήγορο εξτρέμ, τον Ράντι, ο οποίος έχει κάνει 2-3 προπονήσεις με τον ΟΦΗ και αναμένεται να πάρει χρόνο συμμετοχής, ενώ σε σχέση με το φιλικό κόντρα στον Ερμή , οι φίλαθλοι θα μπορέσουν να δούν ένα πιο έτοιμο απο πλευράς προπόνησης Μίκιτς (έπαιξε με τα Ζωνιανά, αλλά δεν είχε προπονήσεις στα πόδια του), αλλά και τον Βόσνιο κεντρικό αμυντικό Οστοιτς, ο οποίος ανεβάζει στροφές. Ακόμη, τους δυο γκολκήπερ Δάφκο και Δερμιτζάκη, οι οποίοι δεν αγωνίστηκαν στο πρώτο φιλικό παιχνίδι.
Ενας πιο «γεμάτος» ΟΦΗ σε υλικό (και ενώ απο μεταγραφές εκκρεμεί ο φορ και ένας ακόμη μέσος), αλλά και ένας πιο ποιοτικός αντίπαλος (Κισσαμικός), κάνουν πραγματικά ενδιαφέρον και ελκυστικό αυτό το φιλικό «ματσάκι» στο Γεντί Κουλέ, για εκείνους που για πολλούς και διάφορους λόγους θα μείνουν στο Ηράκλειο, το τριήμερο του 15 Αυγουστου και αντί για ...βουτιές, θέλουν να δροσιστούν με καλή μπαλίτσα και να περάσουν ευχάριστα το βράδυ του Σαββάτου...
Το πρώτο της φιλικό παιχνίδι δίνει το Σάββατο (13/8) το πρωί (9.π.μ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο η Κ-19 του ΟΦΗ.
Η δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ θα αντιμετωπίσει τον ΟΦΗ' 94, σε ένα ενδιαφέρον «εσωτερικό» δίτερμα. Το παιχνίδι θα γίνει στο δεύτερο γήπεδο του αθλητικού κέντρου.
Οπως τονίζει ο προπονητής της Κ-19 του ΟΦΗ Βασίλης Πλεσίτης «ξεκινάμε μια σειρά απο φιλικά παιχνίδια. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο τα παιδιά, για την προσπάθεια τους, στην προετοιμασία που έχουμε κάνει μέχρι σήμερα. Δεν έχουμε ολοκληρώσει ακόμη το ρόστερ μας, απο πλευράς ισορροπίας. Εχουμε κάνει όμως, σημαντικά πράγματα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εχουμε βρεί παιδιά με ποιότητα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Μας δίνει κουράγιο και δύναμη αυτό που βλέπουμε» αναφέρει ο προπονητής της Κ-19 του ΟΦΗ, η οποία θα αγωνιστεί στο αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league.
Τα φιλικά παιχνίδια της Κ-19 του ΟΦΗ είναι:
13 Αυγούστου με ΟΦΗ’94
17 Αυγούστου με Αλμυρό
20 Αυγούστου με Λίντο
24 Αυγούστου με Ανθεστίων
27 Αυγούστου με Μινωική
31 Αυγούστου με Ανθεστίων
3 Σεπτεμβρίου με Ζαρό
To τρίτο του φιλικό παιχνίδι δίνει την Παρασκευή (12/8) ο Εργοτέλης, με αντίπαλο τη Φλώρινα (6.30). Αυτό θα είναι και το τελευταίο φιλικό παιχνίδι στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς θα ακολουθήσουν φιλικοί αγώνες στην Κρήτη.
Η προετοιμασία του Εργοτέλη, συνεχίζεται στο αθλητικό κέντρο στον Παλαιό Άγιο Αθανάσιο. Για προληπτικούς λόγους, οι Καραλής και Ζουμπουλάκης γυμνάστηκαν ατομικά.