Η Κ-19 του ΟΦΗ ήταν η νικήτρια του «εσωτερικού» φιλικού αγώνα με τον ΟΦΗ' 94, που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Σε ενα «χορταστικό» παιχνίδι η Κ-19 πήρε τη νίκη με 3-2.
Για την Κ-19 του ΟΦΗ σκόραραν οι Θαρενός,Κουράκης και Μανιαδής, ενώ για τον ΟΦΗ'94 σκόραραν με αυτογκόλ ο Περδίκης και ο Βελανδάκης.
Πάντως και οι δυο ομάδες, έδειξαν ότι βρίσκονται σε πολύ καλό δρόμο.
Με νίκη 4-0 κόντρα στην ομάδα της Φλώρινας ολοκλήρωσε ο Εργοτέλης τα φιλικά προετοιμασίας κατά την παραμονή του στο Καϊμακτσαλάν.
Η αναμέτρηση διεξήχθη στο Δημοτικό Γήπεδο Φλώρινας σε αρκετά καλό αγωνιστικό χώρο. Ο Γιάννης Χατζηνικολάου παρέταξε τον Εργοτέλη με διαφορετικά σχήματα ανά ημίχρονο και έδωσε χρόνο συμμετοχής σε όλους τους διαθέσιμους παίκτες. Δεν αγωνίστηκαν προληπτικά οι Ζουμπουλάκης, Χρηστάκης και Σαβουϊδάκης, καθώς και ο Καραλής ο οποίος έχει υποστεί ελαφρύ διάστρεμμα.
Η ομάδα του Εργοτέλη με ποδόσφαιρο πρωτοβουλίας είχε την πλήρη κατοχή της μπάλας και δημιούργησε πολλές ευκαιρίες για γκολ μέσα από συνδυαστικό τρόπο παιχνιδιού.
Ο Κατσικοκέρης στο 20’ με σουτ άνοιξε το σκορ, ενώ ο Καντούτσης με κεφαλιά στο 32’ πέτυχε το 2-0, έπειτα από εκτέλεση κόρνερ του Λεάλ. Στο 2ο ημίχρονο, ο Εργοτέλης παρότι άλλαξε 11άδα και σχηματισμό, πέτυχε ακόμη 2 γκολ με τον Μανουσάκη στο 52’ και τον Γαρεφαλάκη στο 80’.
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Α’ ΗΜΙΧΡΟΝΟ: Βασιλειάδης, Γενιτσαρίδης, Σηφάκης, Καντούτσης, Πολυχρονάκης, Στρατάκης, Μισέλ, Πελτέκης (υπό δοκιμή), Καλέ, Λεάλ, Κατσικοκέρης (30’ Καϊμακαμούδης).
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ Β’ ΗΜΙΧΡΟΝΟ: Στεφανάκος, Μπερουασβίλι, Τζανής, Δημήτρης, Τσουμάγκας, Βογιατζής, Ρουσάκης, Τσακάνι, Κοιλιάρας, Μανουσάκης (60’ Λυδάκης), Καϊμακαμούδης (60’ Γαρεφαλάκης).
Η αποστολή του Εργοτέλη επιστρέφει στο Ηράκλειο, όπου θα συνεχίσει την προετοιμασία του.
Ο ΟΦΗ, με προπόνηση που έγινε το Σάββατο το πρωί, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το φιλικό παιχνίδι με τον Κισσαμικό (7μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Πρόκειται για το δεύτερο φετινό φιλικό του ΟΦΗ, μετά απο εκείνο με τον Ερμή Ζωνιανών (2-0).
Ο Νίκος Νιόπλιας δεν θα έχει στην διάθεση του, τον τραυματία Μασάδο και τον Κομεσίδη, στον οποίο έχει δώσει άδεια για οικογενειακή υπόθεση και ο έμπειρος αμυντικός βρίσκεται εκτός Κρήτης.
Οσον αφορά στον Μασάδο, δεν έχει ξεπεράσει ακόμη τις ενοχλήσεις στο γόνατο, ωστόσο πηγαίνει καλύτερα και απο την Τρίτη (16/8), αναμένεται να ακολουθεί το κανονικό πρόγραμμα.
Στο φιλικό παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Κισσαμικό θα ισχύσει γενική είσοδος 10 ευρώ και ανοιχτές θα είναι οι θύρες 8 και 9 για τους φιλάθλους. Ελεύθερη θα είναι η είσοδος για τα παιδιά.