
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην Κύπρο και τον Αρη Λεμεσσού θα δοκιμάσει τις δυνάμεις του ο Στέφανος Μαρτσάκης.
Ο Χανιώτης επιθετικός μετά απο μια χρονιά όπου δεν κατάφερε να στεριώσει στον ΟΦΗ, μετακομίζει στην Κύπρο, εκεί όπου θα βρεί τον καλό του φίλο Μάρκο Μαραγκουδάκη, με τον οποίο γνώρισε καλές στιγμές και ανόδους στον Πλατανιά.
Ο Μαρτσάκης πέρασε με επιτυχία τα δοκιμαστικά τεστ στην Κυπριακή ομάδα και η καλή του εικόνα στα φιλικά παιχνίδια, έπεισε τους ανθρώπους του Κυπριακού συλλόγου, να του δώσουν συμβόλαιο στην πρώτη κατηγορία Κύπρου.
Ο Στέφανος, φαίνεται να πιστεύει πολύ σε αυτό του το βήμα, έχει όρεξη και διάθεση να επανέλθει και εύχεται η φετινή χρονιά για αυτόν να είναι καλύτερη απο την προηγούμενη στον ΟΦΗ, με τον οποίο πάντως πανηγύρισε και αυτός την άνοδο, έστω και αν ο ίδιος πιστεύει ότι θα μπορούσε να έχει και εκείνος μεγαλύτερη συμβολή στην επίτευξη του στόχου.
Ο Μαρτσάκης είναι ένας επιθετικός που αν μη τι άλλο, έχει την επαφή με τα δίχτυα και αυτό θέλει να κάνει στην ομάδα της Λεμεσσού, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του.
Οπως ακριβώς, το γράφει ο ίδιος στο instagram όπου πόσταρε την φωτογραφία με τη νέα του ομάδα: «Νεα ομάδα, νέοι στόχοι, πότε μην τα παρατάς!»
Εμείς ευχόμαστε στον Στέφανο, καλή δύναμη καλή επιτυχία στο...Κυπριακό όνειρο!
Ο προπονητής του Κισσαμικού Σπύρος Μπαξεβάνος, ανέφερε μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με τον ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ (1-1), ότι στόχος της ομάδας του, θα είναι και φέτος η παραμονή στην κατηγορία. Παράλληλα υπογράμμισε ότι οι ομάδες έχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης και η σημερινή εικόνα που δείχνουν δεν θα έχει σχέση, όταν ξεκινήσει το πρωτάθλημα. Οπως ανέφερε «θέλαμε να μετρήσουμε τις δυνάμεις μας με μια ομάδα, όπως ο ΟΦΗ. Η Β' Εθνική είναι ένα δύσκολο πρωτάθλημα και κανένας αντίπαλος δεν είναι εύκολος για καμία ομάδα. Εμείς θα έχουμε στόχο και φέτος η ομάδα να μπορέσει να παραμείνει στην κατηγορία. Εχουμε το περιθώριο να δουλέψουμε και να βελτιωθούμε. Οι ομάδες που βλέπουμε σήμερα δεν θα έχουν καμία σχέση όταν ξεκινήσει το πρωτάθλημα».
Διαβάστε ακόμη: Nιόπλιας: «Ολοι μαζί θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε το στόχο»

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για τον φετινό ΟΦΗ, ασφαλή συμπεράσματα δεν μπορούν να βγούν ακόμη, απο τη στιγμή, που το πρωτάθλημα της Football league θα ξεκινήσει σε 1.5 μήνα (25 Σεπτεμβρίου), ενώ στο πλάνο της ομάδας, υπάρχει σχέδιο, για να γίνουν ακόμη 2-3 μεταγραφικές προσθήκες,απο τις οποίες ο Νιόπλιας περιμένει την άνοδο του επιπέδου της ομάδας που «χτίζει» αυτήν την εποχή, σε ποσοστό 30-40% απο το σημερινό.
Η απουσία τουλάχιστον ενός υψηλόσωμου φορ που θα γεμίσει την αντίπαλη περιοχή, «φωνάζει» για τον σημερινό ΟΦΗ, όπως ακόμη, ένας παίκτης που θα έχει την απρόβλεπτη ενέργεια, και θα «πατάει» περιοχή, αλλά και ένας ακόμη ποιοτικός παίκτης για την μεσαία γραμμή, στην θέση «8» που θα μεταφέρει με μεγαλύτερη ασφάλεια το παιχνίδι της ομάδας στην επίθεση και θα δίνει βοήθειες και ανασταλτικά.
Στις θέσεις αυτές αναζητάει ενίσχυση ο ΟΦΗ αυτήν την εποχή και στο επόμενο δεκαήμερο, όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της ομάδας, αναμένοται ουσιαστικές εξελίξεις και αφίξεις παικτών με τους οποίους η κρητική ομάδα συζητάει.
Μέχρι τότε πάντως, μπορούμε να αναφερθούμε σε μερικά σημεία απο την εμφάνιση του ΟΦΗ στο πρώτο φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών (2-0), όπου η εμφάνιση του ΟΦΗ ήταν σοβαρή, πειθαρχημένη, ενώ και οι παίκτες που χρησιμοποιήθηκαν έδειξαν διάθεση και αυτό είναι ελπιδοφόρο.
Κάποια απο νέα παιδιά του ΟΦΗ έκλεψαν την παράσταση σε αυτό το φιλικό, ήταν πραγματικές «αποκαλύψεις» και έδειξαν ότι ο ΟΦΗ χτίζει μια ομάδα με «παρών», αλλά και μέλλον.
Ο Βρεττός που αποκτήθηκε πριν απο μερικές μέρες απο τον ΠΟΑ, έχει ποδοσφαιρικό θράσος και αυτός ο «τσαμπουκάς» που βγάζει στο παιχνίδι του, αρέσει στον κόσμο του ΟΦΗ, ο οποίος τον χειροκρότησε πολλές φορές. Μακάρι να συνεχίσει έτσι ο νεαρός επιθετικός.
Ο Κέβι Χίσι, ο Αλβανός μέσος με ελληνική υπηκοότητα, μοίρασε ωραία το παιχνίδι του ΟΦΗ στο δεύτερο ημίχρονο, δεν έκανε λάθη, πήγε δυνατά στις μονομαχίες και το μάτι του γυαλίζει, για να πάρει ευκαιρίες και να διακριθεί.
Ο υψηλόσωμος Ογκμποε, μοιάζει με «τάνκ» λόγω της εντυπωσιακής του σωματοδομής και σε μια φάση που έβαλε τη μπάλα «κάτω» και έκανε επέλαση στην αντίπαλη περιοχή, απο το αριστερό άκρο, όπου τον χρησιμοποίησε ο Νιόπλιας, έδειξε ότι ειδικά μέσα στο Γεντί Κουλέ, μπορεί να αποτελέσει μια εξαιρετική λύση για την επίθεση. Είναι δυνατός, καλός με την μπάλα και αν δουλέψει στο τακτικό κομμάτι, μπορεί να κάνει μεγάλα πράγματα, καθώς υπερέχει σε δύναμη και ύψος όλων των αντιπάλων του ακραίων αμυντικών και ο ΟΦΗ με τις επελασεις του, μπορεί να βγάζει παίκτη παραπάνω, όταν επιτίθεται.
Αφησα τελευταίο τον Μπουρσέλη, ο οποίος ήταν ο παίκτης που ξεχώρισε περισσότερο σε αυτό το φιλικό.
Τα γρήγορα πόδια του και η άριστη τεχνική του κατάρτιση, είναι στοιχεία που έχουν λίγοι παίκτες του ΟΦΗ.
Ο Αντώνης, πέρσι λόγω τραυματισμών δεν βοήθησε τον ΟΦΗ στην Γ' Εθνική, αλλά φέτος μπορεί και πρέπει να είναι η χρονιά του.
Η ταχύτητα που έχει στο παιχνίδι του και η τεχνική του κατάρτιση, μπορούν να τον κάνουν «αποκάλυψη» του φετινού ΟΦΗ.
Καλή πάστα παίκτη, έδειξε και ο αριστεροπόδαρος Μακρίδης, ο οποίος είχε ποιοτικά τελειώματα και καλές επινοήσεις στο διάστημα που αγωνίστηκε.
Στο φιλικό δεν φάνηκε τόσο ο Μάνος, τον οποίο ο Νιόπλιας χρησιμοποίησε στην κορυφή της επίθεσης, αλλά δεν είναι «καθαρό» φόρ και η εικόνα που είχε δείξε πέρσι στον Εργοτέλη, δείχνει ένα παίκτη που πατάει περιοχή και έχει το γκόλ.
Ενώ ο ορεξάτος Μιλοσάβλιεφ, έδειξε ότι θα είναι ένα απο τα επιθετικά «βαρόμετρα» στις πτέρυγες της ομάδας, με πολλά δημιουργικά και εκτελεστικά χαρακτηριστικά.
Σοβαρή εικόνα είχε και ο έμπειρος Κομεσίδης, ο οποίος ειδικά σαν δεξιός στόπερ, έδειξε με την εμπειρία του, ότι θα βοηθήσει την άμυνα του ΟΦΗ.
Γενικά ο ΟΦΗ στο πρώτο φιλικό της χρονιάς, έδειξε σοβαρή και δουλεμένη ομάδα, δείγμα της σκληρής δουλειά που κάνει ο Νιόπλιας, ο οποίος περιμένει 2-3 σημαντικές προσθήκες που θα δώσουν σε αυτό το ποιοτικό και ταλαντούχο σύνολο, την ώθηση που χρειάζεται μια ομάδα που θέλει να κάνει πρωταθλητισμό...