karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια επιλογή για όσους δεν εξαφανιστούν το τριήμερο είναι το φιλικό ΟΦΗ-Κισσαμικός το Σάββατο (7μμ) στο Γεντί Κουλέ.

Πρώτο φετινό παιχνίδι του ΟΦΗ στο «ναό». Αλλά και πρώτη «γεύση» απο το γήπεδο για τα νέα πρόσωπα της ομάδας, που θα «πατήσουν» το χόρτο της έδρας, που θα είναι η μεγάλη δύναμη του ΟΦΗ και φέτος για να πετύχει το στόχο του.

Πέρσι ο ΟΦΗ πέτυχε σε ένα μεγάλο ποσοστό, γιατί απο το γήπεδο του δεν έφυγε ποτέ ηττημένος, το ίδιο θα πρέπει να κάνει και φέτος.

Το φιλικό είναι αξιόπιστο και προσφέρεται για συμπεράσματα.

Κάποιοι μπορεί να μην ενθουσιάζονται με την δυναμικότητα του Κισσαμικού, όμως η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για ένα δυνατό «κρας-τεστ» για το Νιόπλια και τους παίκτες του.

Ο Κισσαμικός θα είναι φέτος αντίπαλος του ΟΦΗ στην Football league, αγωνίζεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά σε αυτήν και μάλιστα πέρσι ήταν η ευχάριστη έκπληξη της κατηγορίας, καθώς τερμάτισε στην πρώτη εξάδα (!), κάνοντας μια εξαιρετική χρονιά.

Η ομάδα των Χανίων εμφανίζεται και φέτος φιλόδοξη, ότι θα μπορέσει να πετύχει με άνεση το στόχο της σωτηρίας, διατήρησε κάποιους κάλούς παίκτες απο πέρσι στις τάξεις της, έχει καλό υλικό και αυτό φάνηκε και στο τελευταίο φιλικό που έδωσε με τον Πλατανιά, τον οποίο μάλιστα κέρδισε με 2-1 (!).

Δεν τίθεται λοιπόν ζήτημα, για το αν το φιλικό είναι αξιόπιστο ή όχι για τον ΟΦΗ. Είναι και παραείναι.

Ο ΟΦΗ, ο οποίος στο πρώτο του φιλικό με τον Ερμή Ζωνιανών στο Αθλητικό κέντρο (2-0), είχε σοβαρή εικόνα και άφησε ελπιδοφόρα μηνύματα, καλείται απέναντι σε μια ομάδα της ίδιας κατηγορίας και σαφώς πιο ποιοτική απο τον προηγούμενο αντίπαλο του, να δοκιμάσει τις δυνάμεις του.

 Ο Νιόπλιας θα έχει στη διάθεση του, αυτή τη φορά, ένα ακόμη γρήγορο εξτρέμ, τον Ράντι, ο οποίος έχει κάνει 2-3 προπονήσεις με τον ΟΦΗ και αναμένεται να πάρει χρόνο συμμετοχής, ενώ σε σχέση με το φιλικό κόντρα στον Ερμή , οι φίλαθλοι θα μπορέσουν να δούν ένα πιο έτοιμο απο πλευράς προπόνησης Μίκιτς (έπαιξε με τα Ζωνιανά, αλλά δεν είχε προπονήσεις στα πόδια του), αλλά και τον Βόσνιο κεντρικό αμυντικό Οστοιτς, ο οποίος ανεβάζει στροφές. Ακόμη, τους δυο γκολκήπερ Δάφκο και Δερμιτζάκη, οι οποίοι δεν αγωνίστηκαν στο πρώτο φιλικό παιχνίδι.

 Ενας πιο «γεμάτος» ΟΦΗ σε υλικό (και ενώ απο μεταγραφές εκκρεμεί ο φορ και ένας ακόμη μέσος), αλλά και ένας πιο ποιοτικός αντίπαλος (Κισσαμικός), κάνουν πραγματικά ενδιαφέρον και ελκυστικό αυτό το φιλικό «ματσάκι» στο Γεντί Κουλέ, για εκείνους που για πολλούς και διάφορους λόγους θα μείνουν στο Ηράκλειο, το τριήμερο του 15 Αυγουστου και αντί για ...βουτιές, θέλουν να δροσιστούν με καλή μπαλίτσα και να περάσουν ευχάριστα το βράδυ του Σαββάτου...

Στο δεύτερο φετινό του φιλικό παιχνίδι, ο ΟΦΗ αναδείχθηκε ισόπαλος με σκόρ 1-1 με τον Κισσαμικό στο Γεντί Κουλέ.

Η ομάδα του Νίκου Νιόπλια, που ήταν καλύτερη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, προηγήθηκε με αυτογκόλ του Σταθάκη στις καθυστερήσεις του πρώτου ημιχρόνου μετά απο ωραίο συνδιασμό του Ράντι, με τον Μιλοσάβλιεφ. Η ομάδα των Χανίων ισοφάρισε στο 81' με τον Βλάχο, σε μια φάση που ο σκόρερ, είναι σε αντικανονική θέση (οφσάιντ), όπως επιβεβαιώνει και το VIDEO.

Σε κάθε περίπτωση ο Νίκος Νίόπλιας είχε την ευκαιρία να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα για την ομάδα του...

Δείτε παρακάτω τα στιγμιότυπα της αναμέτρησης...

Διαβάστε ακόμη: Eίχε καλές στιγμές ο ΟΦΗ στο 1-1 με τον Κισσαμικό

Το ποσό των 20 χιλιάδων ευρώ μοίρασαν την Τετάρτη (10/8) οι μέτοχοι του ΟΦΗ για ανάγκες της ομάδας. Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, πληρώθηκαν προκαταβολές συμβολαίων σε ποδοσφαιριστές, οι οποίοι πέρασαν απο τα γραφεία του ΟΦΗ και υπέγραψαν τα επαγγελματικά τους συμβόλαια, ενώ πληρώθηκαν οι δηλώσεις συμμετοχής του ΟΦΗ στην Football league και στο Κύπελλο Ελλάδος.

Τα χρήματα αυτά, δεν ήταν τα μοναδικά που έχουν δοθεί απο τις τσέπες των μετόχων του ΟΦΗ το τελευταίο διάστημα.

Συγκεκριμένα, απο τις 15 Ιουλίου που έχει ξεκινήσει η προετοιμασία, έχει δοθεί το ποσό των 100 χιλ. ευρώ, αποκλειστικά απο τις τσέπες των μετόχων του ΟΦΗ, χωρίς να υπολογίζονται οι 300 χιλ. ευρώ που έχουν διατεθεί για την ίδρυση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Ενώ θα πρέπει να σημειωθεί, ότι στα ταμεία της ομάδας, δεν έχει μπεί ακόμη ούτε ένα ευρώ, απο κάποιο έσοδο ή χορηγία με αφορμή την άνοδο του ΟΦΗ στην Football league.

«Οι μέτοχοι του ΟΦΗ καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών αυτήν την εποχή να γίνεται με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες και οι ποδοσφαιριστές να έχουν στραμμένα τα βλέμματα τους μόνο στο γήπεδο και στην σκληρή δουλειά» αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του ΟΦΗ.

Οπως σημειώνεται απο τον ΟΦΗ, «απο την έναρξη της προετοιμασίας μέχρι και σήμερα, έχει διατεθεί απο τους μετόχους του ΟΦΗ, ένα ποσό κοντά στις 100 χιλιάδες ευρώ, χωρίς ασφαλώς στα χρήματα αυτά να υπολογίζονται οι 300 χιλ. ευρώ που έχουν κατατεθεί για το μετοχικό κεφάλαιο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, χρήματα τα οποία παραμένουν ακέραια σε τραπεζικό λογαριασμό».

Για την προσπάθεια που καταβάλουν οι μέτοχοι του ΟΦΗ, θα πρέπει να σημειωθεί ακόμη οτι «μέχρι σήμερα δεν έχει εισπραχθεί ούτε ένα ευρώ απο κάποια έσοδα ή χορηγίες με αφορμή την συμμετοχή του ΟΦΗ στην Football league και τα χρήματα που διατίθενται είναι αποκλειστικά απο τις τσέπες των μετόχων της ομάδας».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi