Δυο ακόμη φιλικά προετοιμασίας ανακοίνωσε ο ΟΦΗ για τον Σεπτέμβριο. Αντίπαλος θα είναι ο ΑΟΧανιά, με τον οποίο ο ΟΦΗ θα είναι φέτος αντίπαλος στην Football league.
Το πρώτο φιλικό θα γίνει στις 10 Σεπτεμβρίου στα Χανιά και το δεύτερο φιλικό θα γίνει στις 17 Σεπτεμβρίου στο Γεντί Κουλέ.
Τα φιλικά του ΟΦΗ διαμορφώνονται πλέον ως εξής:
20 Αυγούστου: Τουρνουά Γιούχτα Αρχάνες, με Εργοτέλη και Γιούχτα.
23 Αυγούστου: ΟΦΗ - Επισκοπή
27 Αυγούστου: ΟΦΗ - Πανθηραϊκός
31 Αυγούστου: ΟΦΗ – ΠΟΑ
10 Σεπτεμβρίου: ΑΟΧανιά-ΟΦΗ
17 Σεπτεμβρίου: ΟΦΗ-ΑΟΧανιά
Ο ΟΦΗ θα δώσει ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι το διήμερο 3-4 Σεπτεμβρίου και για να το οριστικοποιήσει θα περιμένει την κλήρωση του Κυπέλλου Ελλάδος, ενώ το αν θα κάνει άλλα φιλικά παιχνίδια τον Σεπτέμβριο, θα εξαρτηθεί απο τα αν η σέντρα του πρωταθλήματος της Football League γίνει στις 25 Σεπτεμβρίου, όπως έχει προγραμματιστεί.
15χρονο ταλέντο του Εργοτέλη, μετακόμισε στον ΠΑΟΚ. Πρόκειται για τον Νεκτάριο Αζίζι, τον οποίο ο Εργοτέλης παραχώρησε με μεταγραφή στην ομάδα της Θεσσαλονίκης, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα.
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:
«Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ με χαρά ανακοινώνει τη συμφωνία με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τη μεταγραφή του νεαρού ποδοσφαιριστή της ομάδας μας, Νεκτάριου Αζίζι.
Ο 15χρονος ποδοσφαιριστής, ακόμα ένα "δημιούργημα" της Πρότυπης Ακαδημίας Εργοτέλη, ο οποίος αγωνίστηκε με τους Νέους Εργοτέλη την περυσινή περίοδο, κίνησε το ενδιαφέρον αρκετών μεγάλων ομάδων, αλλά τελικά ο ΠΑΟΚ ήταν αυτός που έδειξε ότι τον θέλει περισσότερο, καλύπτοντας απόλυτα τις απαιτήσεις τόσο του Εργοτέλη όσο και του παίκτη.
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την ΠΑΕ ΠΑΟΚ για τη συνεργασία της, ειδικότερα τον Αντιπρόεδρο Μάκη Γκαγκάτση και τον Επικεφαλής Ακαδημιών Βαγγέλη Πουρλιοτόπουλο.
Θέλουμε επίσης να ευχαριστήσουμε τον Πρόεδρο της ΕΠΣΗ και Επίτιμο Πρόεδρο του ΓΣ Εργοτέλης, Νίκο Τζώρτζογλου, για τη σημαντική συμβολή του στην ολοκλήρωση της μεταγραφής.
Ευχόμαστε ολόψυχα στον Νεκτάριο ό,τι καλύτερο! ΥΓΕΙΑ, τύχη και επιτυχίες! Είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσει με επιτυχία την παράδοση των παιδιών του Εργοτέλη και θα κάνει μια σπουδαία καριέρα!
Νεκτάριε, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!»
Ενα μήνα εκτός δράσης θα μείνει στον Εργτέλη, ο Αγγελος Ζουμπουλάκης, ο οποίος υποβλήθηκε σε αρθροσκόπηση. Η κρητική ομάδα δίνει την Τετάρτη (17/8) φγιλικό παιχνίδι με το ΙΝΚΑ Χανίων (6.30) στο Παγκρήτιο στάδιο. Η Γενική είσοδος στο παιχνίδι είναι 5 ευρώ.
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη, αναφέρει:
«Ο Άγγελος Ζουμπουλάκης υποβλήθηκε σήμερα από τον προσωπικό γιατρό του στην Αθήνα σε αρθροσκόπηση λόγω ενοχλήσεων στο γόνατο.
Ο Άγγελος θα ξεκινήσει πάλι προπονήσεις σε 15 μέρες, ενώ αναμένεται να είναι έτοιμος να αγωνιστεί σε περίπου 1 μήνα.
Στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου Σταδίου επέστρεψαν σήμερα οι ποδοσφαιριστές του Εργοτέλη, ξεκινώντας το τελικό στάδιο της προετοιμασίας τους.
Το πρωινό πρόγραμμα αφιερώθηκε σε ασκήσεις τεχνικής και αερόβιας ικανότητας μέτριας διαλειμματικής μορφής, ενώ το απόγευμα η προπόνηση περιελάμβανε ασκήσεις αμυντικής τακτικής σε υποομάδες.
Εργομετρικές εξετάσεις έκαναν το πρωί οι Καλέ, Μισέλ, Καϊμακαμούδης και Βασιλειάδης, οι οποίοι το απόγευμα γυμνάστηκαν ατομικά.
Θεραπεία ακολούθησαν οι Καραλής και Ζουμπουλάκης.
Την Τετάρτη (17/8) ο Εργοτέλης θα αντιμετωπίσει την ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ στο Παγκρήτιο Στάδιο στις 18:15 στο πρώτο φιλικό προετοιμασίας στο Ηράκλειο.
Εν όψει του φιλικού αγώνα στις 18:15 στο Παγκρήτιο Στάδιο με την ΑΕΕΚ ΙΝΚΑ, ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ενημερώνει τους φιλάθλους ότι θα λειτουργήσει μόνο η Θύρα 1, έξω από την οποία θα υπάρχει εκδοτήριο εισιτηρίων τα οποία θα κοστίζουν 5 ευρώ. Η είσοδος για παιδιά έως 12 ετών θα είναι δωρεάν, αρκεί να συνοδεύονται από ενήλικα.
Θα τυπωθεί ελάχιστος αριθμός προσκλήσεων, αποκλειστικά για τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος του Εργοτέλη και τη φιλοξενούμενη ομάδα.
Για την είσοδο των δημοσιογράφων κι άλλων εκπροσώπων των ΜΜΕ θα είναι αναγκαία η επίδειξη της επαγγελματικής ταυτότητας ή η προσκόμιση βεβαίωσης από το Μέσο το οποίο εκπροσωπούν».
».