karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Την πρώτη του προπόνηση με τον ΟΦΗ θα κάνει το απόγευμα της Τετάρτης (17/8) ο Πατρικ Βουό, ο οποίος βρίσκεται για λογαριασμό του ΟΦΗ στο Ηράκλειο.

Ο Νίκος Νιόπλιας θα έχει την ευκαιρία, να πάρει μια πρώτη εικόνα απο την αγωνιστική κατάσταση του Ιβοριανού επιθετικού, ο οποίος βρίσκεται στο προσκήνιο για τον ΟΦΗ.

Οπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΦΗ:

«Την πρώτη του προπόνηση θα κάνει το απόγευμα ο Πατρικ Βουό. Ο 29χρονος Ιβοριανός επιθετικός βρίσκεται απο την Τετάρτη (17/8) στο Ηράκλειο και περνάει απο εγομετρικά τεστ και ιατρικές εξετάσεις.

Ο Βουό την Τρίτη επισκέφθηκε το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, χωρίς να κάνει πρπόνηση.

Αυτό θα γίνει την Τετάρτη και ο Νίκος Νιόπλιας θα έχει την ευκαρία να πάρει μια πρώτη εικόνα απο την αγωνιστική κατάσταση του δυναμικού επιθετικού.

Στον ΟΦΗ θα περιμένουν τις ιατρικές εξετάσεις του παίκτη και τα εργομετρικά, πριν προχωρήσουν στην υπογραφή συμβολαίου με τον παίκτη».

Διαβάστε ακόμη: Στο Ηράκλειο για τον ΟΦΗ ο Πατρικ Βουό

Μεταγραφή ανακοίνωσε η γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ. Πρόκειται για την Αφροδίτη Μανίτα. Η ανακοίνωση της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ αναφέρει:

«Η γυναικεία ομάδα του Ο.Φ.Η. ανακοινώνει την απόκτηση της Αφροδίτης Μανίτα από τον Αβαντίδες Χαλκίδας με τις οποίες κέρδισε πέρσι την άνοδο στην Α' Εθνική κατηγορία. Η Μανίτα αγωνίζεται ως δεξί και αριστερό χαφ και στο παρελθόν έχει αγωνιστεί σε Σεπολιακό και Ήφαιστο Περιστερίου.

Καλωσορίζουμε την Αφροδίτη στην οικογένεια του Ο.Φ.Η. και της ευχόμαστε υγεία και επιτυχίες».  

Το δεύτερο φιλικό της παιχνίδι δίνει την Τετάρτη (17/8) με τον Αλμυρό η ομάδα Κ-19 του ΟΦΗ.

Το φιλικό θα γίνει στις 6μμ στο γήπεδο του Αλμυρού.

Ο προπονητής της Κ-19 του ΟΦΗ Βασίλης Πλεσίτης, θα έχει ξανά την ευκαιρία για να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα, για την ομάδα του, η οποία προετοιμάζεται για το αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league.

Nα σημειωθεί ότι στο πρώτο της φιλικό παιχνίδι που έγινε το περασμένο Σάββατο η Κ-19 του ΟΦΗ κέρδισε τον ΟΦΗ' 94 με 3-2.

Tα φιλικά της Κ19 του ΟΦΗ:

13 Αυγούστου με ΟΦΗ’94 (3-2)

17 Αυγούστου με Αλμυρό

20 Αυγούστου με Λίντο

24 Αυγούστου με Ανθεστίων

27 Αυγούστου με Μινωική

31 Αυγούστου με Ανθεστίων

3 Σεπτεμβρίου με Ζαρό

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi