Την πρώτη του προπόνηση με τον ΟΦΗ θα κάνει το απόγευμα της Τετάρτης (17/8) ο Πατρικ Βουό, ο οποίος βρίσκεται για λογαριασμό του ΟΦΗ στο Ηράκλειο.
Ο Νίκος Νιόπλιας θα έχει την ευκαιρία, να πάρει μια πρώτη εικόνα απο την αγωνιστική κατάσταση του Ιβοριανού επιθετικού, ο οποίος βρίσκεται στο προσκήνιο για τον ΟΦΗ.
Οπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΦΗ:
«Την πρώτη του προπόνηση θα κάνει το απόγευμα ο Πατρικ Βουό. Ο 29χρονος Ιβοριανός επιθετικός βρίσκεται απο την Τετάρτη (17/8) στο Ηράκλειο και περνάει απο εγομετρικά τεστ και ιατρικές εξετάσεις.
Ο Βουό την Τρίτη επισκέφθηκε το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, χωρίς να κάνει πρπόνηση.
Αυτό θα γίνει την Τετάρτη και ο Νίκος Νιόπλιας θα έχει την ευκαρία να πάρει μια πρώτη εικόνα απο την αγωνιστική κατάσταση του δυναμικού επιθετικού.
Στον ΟΦΗ θα περιμένουν τις ιατρικές εξετάσεις του παίκτη και τα εργομετρικά, πριν προχωρήσουν στην υπογραφή συμβολαίου με τον παίκτη».
Μεταγραφή ανακοίνωσε η γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ. Πρόκειται για την Αφροδίτη Μανίτα. Η ανακοίνωση της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ αναφέρει:
«Η γυναικεία ομάδα του Ο.Φ.Η. ανακοινώνει την απόκτηση της Αφροδίτης Μανίτα από τον Αβαντίδες Χαλκίδας με τις οποίες κέρδισε πέρσι την άνοδο στην Α' Εθνική κατηγορία. Η Μανίτα αγωνίζεται ως δεξί και αριστερό χαφ και στο παρελθόν έχει αγωνιστεί σε Σεπολιακό και Ήφαιστο Περιστερίου.
Το δεύτερο φιλικό της παιχνίδι δίνει την Τετάρτη (17/8) με τον Αλμυρό η ομάδα Κ-19 του ΟΦΗ.
Το φιλικό θα γίνει στις 6μμ στο γήπεδο του Αλμυρού.
Ο προπονητής της Κ-19 του ΟΦΗ Βασίλης Πλεσίτης, θα έχει ξανά την ευκαιρία για να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα, για την ομάδα του, η οποία προετοιμάζεται για το αντίστοιχο πρωτάθλημα της Football league.
Nα σημειωθεί ότι στο πρώτο της φιλικό παιχνίδι που έγινε το περασμένο Σάββατο η Κ-19 του ΟΦΗ κέρδισε τον ΟΦΗ' 94 με 3-2.
Tα φιλικά της Κ19 του ΟΦΗ:
13 Αυγούστου με ΟΦΗ’94 (3-2)
17 Αυγούστου με Αλμυρό
20 Αυγούστου με Λίντο
24 Αυγούστου με Ανθεστίων
27 Αυγούστου με Μινωική
31 Αυγούστου με Ανθεστίων
3 Σεπτεμβρίου με Ζαρό