Για δεύτερο συνεχόμενο φιλικό παιχνίδι του ΟΦΗ, ο Νίκος Βρεττός πήρε χρόνο συμμετοχής.
Ο νεαρός επιθετικός, που αποκτήθηκε απο τον ΠΟΑ, ανέφερε μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με τον Κισσαμικό (1-1) ότι ζεί το όνειρο του με την μεταγραφή του στον ΟΦΗ, ενώ για τον ίδιο ήταν ξεχωριστή στιγμη το πρώτο παιχνίδι, έστω και φιλικό, στο Γεντί Κουλέ.
Αναφερόμενος στο φιλικό ε τον Κισσαμικό ο Βρεττός, ανέφερε ότι «ήμασταν καλύτεροι σε όλο το παιχνίδι. Αυτά τα φιλικά είναι μια δυνατή προπόνηση για μας».
Ενώ για την προυσία του στον ΟΦΗ, υπογράμμισε πως «είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Ηταν για μένα ένα όνειρο να αγωνιστώ στον ΟΦΗ. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να παίζω σε αυτό το γήπεδο, όπου πριν απο λίγο καιρό πανηγυριζα για αυτήν την ομάδα και τώρα αγωνίζομαι σε αυτή».
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Νίκος Βρετός, κάνει δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου, μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με τον Κισσαμικό στο Γεντί Κουλέ.
Διαβάστε ακόμη: Kιάσσος: «Καλύτερος ο ΟΦΗ μόλις βρεί ρυθμό»

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Βραζιλιάνος Φαμπίνιο ήρθε πέρσι τέτοια εποχή, για πρώτη φορά στην Κρήτη και τον ΟΦΗ, αλλά δέθηκε τοσο πολύ με τον τόπο μας, που δεν μπόρεσε να τον αποχωριστεί.
Ακόμα και αν δεν είναι στα πλάνα του ΟΦΗ για την Football league, ο μαχητής Βραζιλιάνος μέσος, επιμένει...κρητικά , καθώς θα φορέσει την φανέλα του Ερμή Ζωνιανών, με τον οποίο και θα αγωνιστεί -όπως έκανε και με τον ΟΦΗ- στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
Για τους Ζωνιανούς ο Φαμπίνιο, μπορεί να αποτελέσει μια εμβληματική φυσιογνωμία στην προσπάθεια που θα κάνουν για τη σωτηρία της ομάδας, ωστόσο το ζητούμενο για τον «Φάμπι», δεν ήταν μόνο αυτό, για να παραμείνει στην Κρήτη.
Ο βασικός λόγος ήταν ο τόπος, οι άνθρωποι και η ποιότητα ζωής, που βρήκε εδώ στο Ηράκλειο.
Ο Φμπίνιο κατάφερε στον ένα χρόνο στην πόλη, να κάνει καλούς φίλους, ενώ η οικογένεια του, η ελληνίδα σύζυγος του και ο υιός του, ο Κωσταντίνος, η μεγάλη αδυναμία του «Φάμπι», έγιναν ένα με την πόλη.
Αυτός είναι ο βασικός λόγος, που ο Φαμπίνιο, επέστρεψε στο νησί και μετριάσε κατά κάποιο τρόπο την πίκρα του, που δεν συνέχισε στον ΟΦΗ της Football league.
Ο Φαμπίνιο πάντως δέθηκε πολύ με την κορυφαία ομάδα της Κρήτης, τόσο, που είμαι βέβαιος, ότι όταν του το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις του, με τη νέα του ομάδα, θα τον βλέπουμε ξανά στο Γεντί Κουλέ.
Ο έμπειρος Βραζιλιάνος σε μια συνέντευξη που έδωσε στον συνάδελφο Κυριάκο Παντζαρίδη και στην ιστοσελίδα stoplekto.gr αναφέρει για τη νέα σελίδα της καριέρα του και την επιλογή του να παραμείνει στην Κρήτη: « Στην Κρήτη νιώθω καλά τόσο εγώ όσο και η οικογένεια μου. Ο Ερμής είναι μια ομάδα νέα, που μπορεί να μην την γνωρίζουν αρκετοί στο ελληνικό ποδόσφαιρο, όμως με τους ανθρώπους που έχει, κάνει βήματα προόδου και αυτό αποτυπώνεται όσο περνούν τα χρόνια. Γίνεται οργανωμένη δουλειά και αυτό θα ωφελήσει όλους μας. Θα επιδιώξουμε να κάνουμε μια πολύ καλή πορεία στην Γ' Εθνική. Εχουμε μια πολύ καλή ομάδα με νεαρούς και έμπειρους ποδοσφαιριστές. Θα δουλέψουμε σκληρά, αλλά δεν είναι ώρα να πούμε πολλά λόγια. Θα μιλήσουμε στο γήπεδο, καθώς εκεί είναι ο καθρέφτης»
Ενώ όταν ρωτήθηκε για τον ΟΦΗ, έδειξε την μεγάλη του καρδιά. Οπως είπε : “Πέρασα μια πολύ καλή σεζόν πέρυσι όμως αυτό ανήκει στο παρελθόν. Έχω πολλούς φίλους εδώ και γνωρίζω ότι ο περισσότερος κόσμος υποστηρίζει τον ΟΦΗ, αλλά είμαι επαγγελματίας. Εύχομαι στον ΟΦΗ να πετύχει το στόχο της ανόδου γιατί είναι μεγάλη ομάδα και ανήκει στη Σουπερ Λιγκ».
Στην κούραση απέδωσε τα σκαμπανεβάσματα της απόδοσης του ΟΦΗ στο φιλικό με τον Κισσαμικό (1-1), ο Κώστας Κιάσσος. Ο έμπειρος μέσος τόνισε ότι μόλις ο ΟΦΗ βρεί ρυθμό θα είναι καλύτερος, ενώ για το γεγονός ότι αγωνίστηκε ως μέσος (πέρσι αγωνίστηκε ως δεξιός μπακ), τόνισε ότι θα παίζει όπου τον βάζει ο Νίκος Νιόπλιας.
Αναλυτικά οι αναφορές του Κώστα Κιάσσου:
«Κάνουμε μια σκληρή προετοιμασία και είμαστε πολύ κουρασμένοι. Προσπαθούμε να βρούμε ρυθμό. Τέτοια φιλικά παιχνίδια μας βοηθούν να γινόμαστε καλύτεροι, απο παιχνίδι σε παιχνίδι. Πιστεύω ότι σε βάθος χρόνου, θα μπορέσουμε να βγάλουμε καλύτερα πράγματα στο γήπεδο. Είμαστε μια νέα ομάδα και χρειαζόμαστε ακόμη πολύ δουλειά. Θα έρθουν σιγά-σιγά αυτά που θέλουμε».
Για τη θέση που αγωνίζεται υποστήριξε πως «είναι θέμα του προπονητή, το που θα με χρησιμοποιήσει. Εγώ προσπαθώ να κάνω τη δουλειά μου και ότι καλύτερο μπορώ, όπου και αν αγωνιστώ».
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Κώστας Κιάσσος κάνει δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου, μετά το τέλος του φιλικού αγώνα με τον Κισσαμικό στο Γεντί Κουλέ.
Διαβάστε ακόμη: Νιόπλιας: «Ολοι μαζί θα προσπαθήσουμε για το στόχο»