karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Σε επέκταση της συνεργασίας με 4 παίκτες για περισσότερα χρόνια, απο ότι προέβλεπε η αρχική συμφωνία, προχώρησε ο ΟΦΗ.

Πρόκειται για τους Αντώνη Μπουρσέλη (22 ετών), Γιάννη Δερμιτζάκη (24 ετών), Γιάννη Κοιλιάρα (28 ετών) και Μανόλη Φαζό (21 ετών), οι οποίοι αν και αρχικά είχαν συμφωνήσει να υπογράψουν επαγγελματικό συμβόλαιο για ένα χρόνο, τελικά δέχθηκαν την πρόταση του ΟΦΗ, για συνεργασία 2-3 ετών.

Με την κίνηση αυτή ο ΟΦΗ, «δένει» ουσιαστικά τους παίκτες αυτούς, δείχνοντας τους εμπιστοσύνη, υπογράφοντας επαγγελματικό συμβόλαιο, μαζί τους.

Οπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΦΗ «τέσσερις ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, αποδέχθηκαν την πρόταση της κρητικής ομάδας, ώστε να επεκτείνουν απο τώρα την συμφωνία τους με τον ΟΦΗ, για περισσότερα χρόνια, απο ότι είχε αρχικά συμφωνηθεί μαζί τους.

Πρόκειται για τους Αντώνη Μπουρσέλη, Γιάννη Δερμιτζάκη, Μανόλη Φαζό και Γιάννη Κοιλιάρα.

Η αρχική συμφωνία με τους παίκτες ήταν για ένα χρόνο, όμως μετά απο συζητήσεις με τους ανθρώπους του ΟΦΗ, αποδέχθηκαν να παραμείνουν στην κρητική ομάδα, απο 2-3 χρόνια.

Συγκεκριμένα, οι Αντώνης Μπουρσέλης (22 ετών), Γιάννης Δερμιτζάκης (24 ετών), Γιάννης Κοιλιάρας (28 ετών) συμφώνησαν να υπογράψουν επαγγελματικό συμβόλαιο για 3 χρόνια, ενώ ο Μανόλης Φαζός (21 ετών) για δυο χρόνια».

«Τους πιστεύουμε και πιστεύουν  και αυτοί σε εμάς»

Eκ μέρους των μετόχων του ΟΦΗ, ο Γιάννης Τσακαλάκης, ο οποίος έκανε τις συζητήσεις με τους παίκτες και ολοκλήρωσε τη συμφωνία μαζί τους, ανέφερε ότι «θέλω να ευχαριστήσω τα παιδιά, γιατί πιστεύουν σε εμάς και την ομάδα μας, όπως πιστεύουμε και εμείς σε αυτούς».

Να σημειωθεί ότι οι παίκτες αυτοί , που είχαν συμφωνήσει αρχικά για ένα χρόνο, επρόκειτο τον Ιανουάριο να συζητήσουν ξανά με την διοίκηση του ΟΦΗ την επέκταση της συνεργασίας τους, αλλά τελικά η διοίκηση του ΟΦΗ αποφάσισε να ολοκληρώσει απο τώρα την κίνηση επέκτασης της συνεργασίας, καθώς πιστεύει σε αυτά τα παιδιά.

Στην φωτογραφία ο Αντώνης Μπουρσέλης, ένας απο τους παίκτες του ΟΦΗ, που συμφώνησαν για 3 χρόνια με την κρητική ομάδα.

Η «πόρτα» που άνοιξε ο ΟΦΗ με την Στουτγκάρδη, με αφορμή την πρόσφατη άφιξη στελεχών της Γερμανικής ομάδας στο Ηράκλειο και την επίσκεψη που έκαναν στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, αρχίζει να αποδίδει καρπούς.

Οι άνθρωποι του ΟΦΗ, οι οποίοι έχουν διατηρήσει την επικοινωνία με τους Γερμανούς, παρέλαβαν ήδη μια πλήρη εμφάνιση ομάδας, προσφορά ενός απο τους κεντρικούς χορηγούς της Στουτγκάρδης (CITY SOCCER BREITMEYER INTERSPORT), την οποία και θα διαθέσουν στην Κ-19 του ΟΦΗ, ως μέρος του αθλητικού υλικού που θα χρησιμοποιήσει φέτος,  η δεύτερη ομάδα του ΟΦΗ, για τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις.

Η προσφορά έγινε απο τον GERT RIEHM, ιδιοκτήτη της Γερμανικής αθλητικής εταιρείας, ο οποίος εντυπωσιάστηκε απο τις εγκαταστάσεις του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, στην πρόσφατη επίσκεψη των στελεχών και χορηγών της Στουτγκάρδης σε αυτό!

Ο κύριος GERT RIEHM, είναι ένας φίλος της Κρήτης, την οποία επισκέπτεται κάθε καλοκαίρι για διακοπές.

Ο ΟΦΗ με επιστολή του ευχαρίστησε τον Γερμανό επιχειρηματία για την ευγενική προσφορά του προς τον ΟΦΗ και τον κάλεσε ξανά στο Ηράκλειο, τόσο στο αθλητικό κέντρο, όσο και στο γήπεδο της ομάδας (Γεντί Κουλέ) σε κάποια απο τα επίσημα παιχνίδια του πρωταθλήμαος.

«Ο ΟΦΗ θα συνεχίσει την επικοινωνία με τους ανθρώπους της Στουτγκάρδης με στόχο αυτή η συνεργασία να επεκταθεί και σε άλλα επίπεδα, ενώ ισχύει πάντα η πρόσκληση που έχει απευθύνει ο ΟΦΗ στη Γερμανική ομάδα, για την αξιοποίηση του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, είτε για προετοιμασία, είτε για φιλικά παιχνίδια, είτε για τουρνουά ακαδημιών ποδοσφαίρου» καταλήγει η ανακοίνωση του ΟΦΗ.

Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο προπονητής της Κ-19 του ΟΦΗ Βασίλης Πλεσίτης, ο τεχνικός διευθυντής Μηνάς Πίτσος και ο προπονητής τερματοφυλάκων Γιώργος Γαυγιωτάκης, παραλαμβάνουν την αθλητική εμφάνιση για την Κ-19 του ΟΦΗ.

 

Απο εξονυχιστικές καρδιολογικές και αιματολογικές εξετάσεις πέρασαν οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, με αφορμή την έναρξη της προετοιμασίας.

Οι εξετάσεις αυτές κρίθηκαν απαραίτητες απο το ιατρικό επιτελείο της ομάδας και με ανακοίνωση του ο ΟΦΗ ευχαριστεί την Interclinic και τον καρδιολόγο Λευτέρη Κοντοπόδη.

Οπως αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΦΗ «οι μέτοχοι του ΟΦΗ ευχαριστούν θερμά την ιδιωτική κλινική Interclinic και προσωπικά τον καρδιολόγο Λευτέρη Κοντοπόδη, για τις καρδιολογικές εξετάσεις που πέρασαν όλοι οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, τις τελευταίες μέρες.

Το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ, φρόντισε, ώστε και φέτος να γίνουν όλες οι απαραίτητες εξετάσεις (καρδιολογικές και αιματολογικές) στους ποδοσφαιριστές σε αυτό το διάστημα της προετοιμασίας, με αφορμή της έναρξη της αγωνιστικής περιόδου».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi