
Το ποσό των 20 χιλιάδων ευρώ μοίρασαν την Τετάρτη (10/8) οι μέτοχοι του ΟΦΗ για ανάγκες της ομάδας. Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε, πληρώθηκαν προκαταβολές συμβολαίων σε ποδοσφαιριστές, οι οποίοι πέρασαν απο τα γραφεία του ΟΦΗ και υπέγραψαν τα επαγγελματικά τους συμβόλαια, ενώ πληρώθηκαν οι δηλώσεις συμμετοχής του ΟΦΗ στην Football league και στο Κύπελλο Ελλάδος.
Τα χρήματα αυτά, δεν ήταν τα μοναδικά που έχουν δοθεί απο τις τσέπες των μετόχων του ΟΦΗ το τελευταίο διάστημα.
Συγκεκριμένα, απο τις 15 Ιουλίου που έχει ξεκινήσει η προετοιμασία, έχει δοθεί το ποσό των 100 χιλ. ευρώ, αποκλειστικά απο τις τσέπες των μετόχων του ΟΦΗ, χωρίς να υπολογίζονται οι 300 χιλ. ευρώ που έχουν διατεθεί για την ίδρυση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Ενώ θα πρέπει να σημειωθεί, ότι στα ταμεία της ομάδας, δεν έχει μπεί ακόμη ούτε ένα ευρώ, απο κάποιο έσοδο ή χορηγία με αφορμή την άνοδο του ΟΦΗ στην Football league.
«Οι μέτοχοι του ΟΦΗ καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η προετοιμασία των ποδοσφαιριστών αυτήν την εποχή να γίνεται με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες και οι ποδοσφαιριστές να έχουν στραμμένα τα βλέμματα τους μόνο στο γήπεδο και στην σκληρή δουλειά» αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του ΟΦΗ.
Οπως σημειώνεται απο τον ΟΦΗ, «απο την έναρξη της προετοιμασίας μέχρι και σήμερα, έχει διατεθεί απο τους μετόχους του ΟΦΗ, ένα ποσό κοντά στις 100 χιλιάδες ευρώ, χωρίς ασφαλώς στα χρήματα αυτά να υπολογίζονται οι 300 χιλ. ευρώ που έχουν κατατεθεί για το μετοχικό κεφάλαιο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, χρήματα τα οποία παραμένουν ακέραια σε τραπεζικό λογαριασμό».
Για την προσπάθεια που καταβάλουν οι μέτοχοι του ΟΦΗ, θα πρέπει να σημειωθεί ακόμη οτι «μέχρι σήμερα δεν έχει εισπραχθεί ούτε ένα ευρώ απο κάποια έσοδα ή χορηγίες με αφορμή την συμμετοχή του ΟΦΗ στην Football league και τα χρήματα που διατίθενται είναι αποκλειστικά απο τις τσέπες των μετόχων της ομάδας».
Ο ΟΦΗ με δυο γκολ του Αντώνη Μπουρσέλη κέρδισε με 2-0 τον Ερμή Ζωνιανών (ομάδα Γ' Εθνικής) στο πρώτο φιλικό παιχνίδι της χρονιάς που έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο. Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day.gr τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Διαβάστε ακόμη: Mε το...δεξί στα φιλικά ο ΟΦΗ
O 28χρονος μεσοεπιθετικός Ιμπαν Ράντι, είναι το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, με τον ίδιο να δηλώνει ενθουσιασμένος απο το πρότζεκτ, που του παρουσίασαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ, στη συμφωνία μαζί του, η οποία είναι για δυο χρόνια.
«Βλέπω ότι οι άνθρωποι του ΟΦΗ, θέλουν να φέρουν ξανά την ομάδα στην Σούπερ Λίγκ και για το λόγο αυτό, αποφάσισα να αποδεχθώ την πρόταση που μου έκαναν. Επαιζα στην Α' κατηγορία της Κύπρου και θέλω με τον ΟΦΗ να αγωνιστώ στην Σούπερ Λίγκ Ελλάδος. Για αυτό το λόγο ήρθα» ανέφερε στις δηλώσεις που έκανε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο γρήγορος εξτρέμ που έχει καταγωγή απο την Ισημερινή Γουινέα, αλλά διαθέτει Ισπανική υπηκοότητα.
Oπως είπε ο Ράντι «ξέρω τα πάντα για τον ΟΦΗ. Επαιξα στην Ελλάδα καιν ξέρω ότι είναι απο τις πιο ιστορικές ομάδες, με ένα φανταστικό γήπεδο και ένα υπέροχο κόσμο. Χαίρομαι που θα είμαι μέλος της ομάδας αυτής».
Για το πρωτάθλημα της Football league το οποίο γνωρίζει πολύ καλά, ανέφερε ότι «είναι ένα δύσκολο πρωτάθλημα και θέλει προσοχή. Ειδικά τα παιχνίδια με τις μικρές ομάδες, θέλουν πολύ προσοχή. Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να είναι σοβαρός σε όλα τα παιχνίδια. Απο το πρώτο μέχρι το τελευταίο. Ετσι θα τα καταφέρουμε»υπογράμμισε.
Τέλος για την εμπειρία στο πρωτάθλημα της Κύπρου, όπου αγωνίστηκε στον Αρη Λεμεσού, τόνισε πως «ήταν μια καλή εμπειρία για μένα, όμως μου αρέσει πολύ και το Ελληνικό πρωτάθλημα».
Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Ιμπαν Ράντι, βάζει την υπογραφή του στο διετές συμβόλαιο με τον ΟΦΗ.
Διαβάστε ακόμη: O Iμπαν Ράντι στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.