
Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Το δικό του όνειρο, ζεί ο Ηρόδοτος, καθώς κέρδισε τον Αστέρα Βλαχιώτη (Κυπελλούχος Λακωνίας) με 2-0 στην Αλικαρνασσό και προκρίθηκε στον τελικό του Κυπέλλου Ερασιτεχνών, διεκδικώντας τον τρόπαιο για πρώτη φορά στην ιστορία του!
Τα γκολ του Ηροδότου στον ιστορικό ημιτελικό, πέτυχαν στο 49΄ ο Κοιλιάρας και ο Μπάμπης στο 88'.
Αντίπαλος του Ηροδότου στον τελικό θα είναι η Ελπίς Σκουτάρεως (Kυπελλούχος Σερρών), η οποία σε ένα συγκλονιστικό ημιτελικό νίκησε με 3-0 στα πεναλτι το Κερατσίνι.
Μαλιστα με αυτή τη νίκη η ομάδα των Σερρών πήρε την άνοδο στην Γ' Εθνική, καθώς η ομάδα που θα κατακτήσει το Κύπελλο Ερασιτεχνών, ανεβαίνει στην Γ' Εθνική, αλλά ο Ηρόδοτος, έχει ήδη εξασφαλίσει την άνοδο του, άρα το εισιτήριο θα πάρει ο φιναλίστ!
Ο τελικός θα γίνει το επόμενο Σάββατο 20 Μαΐου σε ουδέτερο γήπεδο (πιθανότατα στην Αθήνα) που θα οριστεί προσεχώς από την ΕΠΟ.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενα απο τα πιο συναρπαστικά πρωταθλήματα, που έχουν γίνει ποτέ στην Κρήτη, έγινε φέτος, στο τοπικό Ρεθύμνου, όπου η ΑΕ Μυλοποτάμου (το Πέραμα που παλαιότερα είχε δυναμική παρουσία στο Περιφερειακό Κρήτης), πήρε τελικά την μπουκιά απο το στόμα, απο την Επισκοπή και πήρε τον τίτλο και την άνοδο στην Γ' Εθνική!
Η ιστορική Επισκοπή πέρσι υποβιβάστηκε απο την Γ' Εθνική, μετά απο διαδρομή χρόνων στις Εθνικές κατηγορίες, αλλά δεν κατάφερε να επιστρέψει.
Η ΑΕΜ πήρε την άνοδο, σε ένα παιχνίδι που θα μείνει στην ιστορία, στο γήπεδο "Θεόδωρος Βαρδινογιάννης" της Επισκοπής.
Οι γηπεδούχοι άνοιξαν το σκορ στο 93' και με τη νίκη κρατούσαν στα χέρια τους τον τίτλο, αλλά ισοφαρίστηκαν στο 95', σε μια εκπληκτική εναλλαγή συναισθημάτων, που χάρισε τελικά το πρωτάθλημα και την άνοδο στην ομάδα του Μυλοποτάμου!
Το VIDEO τα δυο γκολ στις καθυστερήσεις και το χιστκοκικό φινάλε στο Ρεθυμνιώτικο ντέρμπι, κάνει το γύρο του διαδικτύου και είναι πραγματικά εντυπωσιακό, καθώς αναδεικνύει το γιατί το ποδόσφαιρο είναι ο βασιλιάς των σπόρ.
Δείτε το εκπληκτικο φινάλε και θα καταλάβετε...
"Είμαστε στεναχωρημένοι που δεν κερδίσαμε το παιχνίδι με τον Αρη" ανέφερε ο Κώστας Κιάσσος, μετά το τέλος του αγώνα (1-1) στο Γεντί Κουλέ.
Ο αρχηγός του ΟΦΗ ανέφερε ότι οι παίκτες του ΟΦΗ το ήθελαν πολύ να κερδίσουν αυτό το παιχνίδι, αλλά όπως είπε "δημιουργήσαμε πολλές προυποθέσεις και ευκαιρίες μπροστά από την αντίπαλη εστία, με παραπάνω παίκτες και δεν μπορέσαμε να τις τελειώσουμε".
Ο Κώστας Κιάσσος ανέφερε ακόμη για το που χάθηκε η άνοδος φέτος για τον ΟΦΗ, στην έλειψη τύχης και αποφασιστικότητας, αλλά και σε παιχνίδια που είχε πολλές ευκαιρίες και δεν σκόραρε όπως αυτό της Σπάρτης και του Αρη.
Αναλυτικά οι αναφορές του Κώστα Κιάσσου μετά το τέλος του αγώνα με τον Αρη (1-1) στο Γεντί Κουλέ:
"Ηταν άλλο ένα ντέρμπι για μας. Θεωρώ ότι έπαιζαν δυο μεγάλες ομάδες, από τις μεγαλύτερες στην Ελλάδα. Θέλαμε πολύ να κερδίσουμε αυτό το παιχνίδι, γιατί θέλαμε να κάνουμε νίκη σε ένα από τα ντέρμπι.
Είδαμε ότι δημιουργήσαμε πολλές προυποθέσεις και ευκαιρίες μπροστά από την αντίπαλη εστία, με παραπάνω παίκτες και δεν μπορέσαμε να τις τελειώσουμε.
Ισως το καθαρό μυαλό, ίσως η πολλή ζέστη, ίσως η κούραση.
Νομίζω ότι δείξαμε για άλλη μια φορά ότι είμαστε μια ομάδα, που ειδικότερα εδώ, με οποιοδήποτε αντίπαλο, έχουμε τρομερή ενέργεια και αποφασιστικότητα, αλλά και επιθετικότητα στο παιχνίδι μας.
Σίγουρα μας αφήνει μια στεναχώρια που δεν κερδίσαμε το παιχνίδι.
Πρέπει να συνεχίσουμε.
Είναι λίγο πιο δύσκολο για την τρίτη θέση. Απομένουν τέσσερα παιχνίδια και πρέπει εμείς εκτός της επόμενης αγωνιστικής, που το παιχνίδι το παίρνουμε στα χαρτιά, υποχρέωση μας είναι να πετύχουμε το απόλυτο.
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά, στους συμπαίκτες μου και στον κόσμο.
Πρέπει να συνεχίσουμε. Ψηλά το κεφάλι και πρέπει να συνεχίσουμε".
-Τι ήταν αυτό που δεν είχε ο ΟΦΗ και είχαν οι υπόλοιποι που είναι στις δυο πρώτες θέσεις…
«Νομίζω ότι παίζει μεγάλο ρόλο και ο παράγοντας τύχη. Οσο καλή ομάδα και αν έχεις.
Σε κάποια παιχνίδια μας έλειψε πολύ. Αποφασιστικότητα επίσης.
Ακόμη όπως σήμερα που χάσαμε δυο βαθμούς και ενώ είχαμε πολλές ευκαιρίες.
Θυμάμαι και το παιχνίδι μέσα στη Σπάρτη. Ένα παιχνίδι που δεν χάνεται και το χάσαμε.
Αν είχαμε πάρει κάποια από αυτά τα παιχνίδια, ίσως τα πράγματα ήταν διαφορετικά.
Όπως είπε και ο προπονητής, αυτό είναι το καλύτερο μάθημα για μας.
Για όλους μας. Για να δούμε φέτος τι έγινε λάθος και τι ήταν σωστό.
Η Β’ Εθνική είναι ένα δύσκολο πρωτάθλημα, με δύσκολες έδρες και περίεργες συνθήκες, που δεν παίζεται ποδόσφαιρο.
Πρέπει σαν ομάδα να προσαρμοζόμαστε στα δεδομένα της κατηγορίας και να μπορέσουμε να καταφέρουμε το στόχο".