karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

"Αν δεν υπήρχε ο Γκέραρντ δεν θα είχα κάνει τίποτα στη ζωή μου" δήλωσε ο Κώστας Κιάσσος, σε συνέντευξη του στον sport24radio. Ο αρχηγός του ΟΦΗ, μετέφερε το παράπονο της οικογένειας του Ολλανδού προπονητή ότι "το να σε ξεχνούν οι άνθρωποι που τους έχεις βοηθήσει και πλέον να ζουν πλουσιοπάροχα είναι το χειρότερο από όλα. Και δε μιλάω μόνο για τους αθλητές".

Eνώ η είδηση που έβγαλε ήταν ότι σκέφεται να παίξει μια ακόμη χρονιά ποδόσφαιρο, δηλαδή στα 42 του χρόνια!

Αναλυτικά οι πιο σημαντικές αναφορές του Κώστα Κιάσσου στον sport24radio:

Για τον Ευγένιο Γκέραρντ: «Ο συγκεκριμένος άνθρωπος για εμένα είναι κάτι πάρα πολύ ιδιαίτερο. Κάτι ξεχωριστό. Αν δεν υπήρχε, εγώ -σε ότι αφορά το ποδόσφαιρο- δε θα είχα κάνει τίποτα στη ζωή μου. Νομίζω ότι αυτό που με στεναχωρεί περισσότερο είναι ότι αυτός ο άνθρωπος βοήθησε τόσο κόσμο, έκανε τόσα πράγματα εδώ, αγαπήθηκε από όλη την Ελλάδα και δυστυχώς είναι ξεχασμένος. Το να σε ξεχνούν οι άνθρωποι που τους έχεις βοηθήσει και πλέον να ζουν πλουσιοπάροχα είναι το χειρότερο από όλα. Και δε μιλάω μόνο για τους αθλητές. Προσέφερε πολλά και ήταν πάντα δίπλα σε όλους. Τι να πούμε; Μόνο καλά λόγια. Μπορούμε να μιλάμε για μέρες. Εμένα με στεναχωρεί που τον βλέπω έτσι. Είναι πολύ δύσκολο για μένα. Είδαμε και την ανταπόκριση του κόσμου.

Από το σημείο της ζωής του που άρχισαν τα προβλήματα υγείας, πολλοί απομακρύνθηκαν. Ο υιός του και η σύζυγός του με εξέφρασαν αυτό το παράπονο και αυτό είναι που με θλίβει. Είναι καθαρά ανθρώπινο. Υπάρχει και το ανθρώπινο στον αθλητισμό. Αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Για το αν υπάρχει κάποιο περιστατικό που να θυμάται: «Η επιμονή και η πίεση που άσκησε πάνω μου. Τότε δεν μπορούσα να το καταλάβω. Θυμάμαι την πρώτη μου συμμετοχή κόντρα στον ΠΑΟΚ, στον οποίον έπαιζε και ο Τουρσουνίδης. Τότε ήμουν ένα χρόνο στον ΟΦΗ και δεν είχα παίξει καθόλου. Εμείς θέλαμε το παιχνίδι, καθώς με νίκη βγαίναμε στην Ευρώπη. Με πλησίασε και μου είπε: «Δεν έχεις ξαναπαίξει, δεν έχεις κάνει τίποτα. Αν όλα πάνε καλά θα σε βάλω και θα πας μαν του μαν στον Τουρσουνίδη». Και το έκανε, με έβαλε στο τέλος, η ομάδα νίκησε 2-1 και βγήκαμε στην Ευρώπη. Τότε ξεκίνησα και εγώ».

Για τη μετά τον Γκέραρντ πορεία του ΟΦΗ: «Ο Γκέραρντ ήταν ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στην ιστορία του ΟΦΗ. Μπορεί να λέμε ότι τα πρόσωπα φεύγουν και μένουν οι ομάδες, αλλά δίπλα στον ΟΦΗ, υπάρχει το όνομα του Γκέραρντ. Ο Γκέραρντ δούλευε πρωτοποριακά τότε.

Παλαιότερα υπήρχε σταθερότητα και ηρεμία. Υπήρχε ο Θόδωρας Βαρδινογιάννης, ο Μυριοκεφαλιτάκης, ο Καζανάκης. Όλα ήταν αρμονικά Όταν άρχισαν να φεύγουν κομμάτια από το… παζλ, ήρθε η κατηφόρα. Είδαμε διοικήσεις, χωρίς να θέλω να θίξω κάποιον, που κάθε χρόνο γίνονταν και οργανωτικά χειρότερες. Έτσι ήρθε και ο υποβιβασμός του 2009. Υπήρξε κακή διαχείριση και η ομάδα βρέθηκε με πολλά χρέη. Στην παρούσα φάση υπάρχει μία διοίκηση που πραγματικά κάνει τεράστια προσπάθεια, αλλά πρέπει να υπάρχει διάρκεια. Δε γίνεται μέσα σε ένα χρόνο να αλλάξουν όλα. Αυτά έπαιξαν ρόλο για τα προβλήματα στον ΟΦΗ».

Για την ανάγκη που έχει η Σούπερ Λιγκ τον ΟΦΗ: «Αν γυρίσουμε το χρόνο πίσω, υπήρχαν ομάδες που έφερναν τον κόσμο στα γήπεδα. Τα επεισόδια και τα περιστατικά βίας ήταν ελάχιστα. Για αυτό πήγαινε ο κόσμος της επαρχίας στο γήπεδο. Το πρόβλημα ξεκινά από το γεγονός ότι ο πατέρας αμφιταλαντεύεται να πάρει το παιδί του στο γήπεδο, σκεπτόμενος τα επεισόδια. Αυτά έχουν διώξει κόσμο από τα γήπεδα, μαζί με την κακή οργάνωση, τα μέτρα ασφαλείας και την προσέγγιση που έχουμε για τον αθλητισμό. Το δεύτερο κομμάτι είναι ότι ο κόσμος βλέπει πλέον τι γίνεται στο ποδόσφαιρο και τον αθλητισμό. Και όταν παίζουν με τη νοημοσύνη του είναι δύσκολο να πεισθεί να δώσει πέντε και δέκα ευρώ. Παλαιότερα τα πράγματα ήταν πιο αγνά και πιο όμορφα. Υπήρχε αγάπη για τον αθλητισμό. Πλέον ο κόσμος βλέπει τι γίνεται και κουράζεται. Προτιμά να πάει στη θάλασσα με την οικογένειά του, παρά στο γήπεδο.

Η αλήθεια είναι ότι τότε ένιωθα περισσότερο ποδοσφαιριστής. Ήταν και οι παίκτες διαφορετικοί, καθώς υπήρχε μεγαλύτερη μάζα καλών ποδοσφαιριστών. Το 80% ήταν πάνω από το καλό. Για αυτό υπήρχαν περισσότερες ανταγωνιστικές ομάδες».

Για τους λόγους που δεν ανέβηκε ο ΟΦΗ στη Σούπερ Λιγκ: «Ξεκινήσαμε ως φαβορί αλλά τα φαβορί πρέπει να το αποδεικνύουν και στο γήπεδο. Κάναμε μέτρια και κακά παιχνίδια και χάσαμε βαθμούς από αντιπάλους που δεν έπρεπε. Αν θες να κάνεις πρωταθλητισμό, πρέπει να νικήσεις και εντός και εκτός έδρας τις ομάδες που βρίσκονται κάτω από την έβδομη θέση. Αυτά τα ματς σου δίνουν το πρωτάθλημα. Στον δεύτερο γύρο πήγαμε καλά, αλλά ήταν αργά για εμάς, διότι κι οι άλλοι συνέχισαν τα σερί τους. Την άνοδο τη χάσαμε από πολύ μέτριες ομάδες».

Για το αν θα συνεχίσει και του χρόνου: «Το λέω πρώτη φορά. Ναι! Μάλλον του χρόνου θα είναι η τελευταία μου σεζόν. Ένας ποδοσφαιριστής πρέπει μέχρι το τέλος της καριέρας του να έχει στόχους. Δεν υπάρχει λόγος να παίζει μόνο για χόμπι».

Για το τι θα κάνει μετά την αποχώρησή του από την ενεργό δράση: «Αυτό είναι λίγο μακρινό. Εδώ και κάποια χρόνια ασχολούμαι με την ατομική βελτίωση των παικτών, στην ενδυνάμωση και σε άλλα πράγματα».

Για το τι θα ήθελε να πει στον κόσμο: «Ο κόσμος περνάει πάρα πολύ δύσκολα. Δεν έχουμε ανάγκη τους οπαδούς να σκοτώνονται, να μαχαιρώνονται και να βγάζουν πιστόλια. Έχουμε καταντήσει Αγκόλα… Υπάρχουν πιο σοβαρά προβλήματα. Το θεωρώ αδιανόητο τα πιο σημαντικά πρόσωπα στην Ελλάδα να είναι οι παίκτες του Survivor, ενώ υπάρχουν οικογένειες που πεινούν και που μένουν στα παγκάκια. Εμείς ασχολούμαστε με τη βία και το τι έκανε ο Ντάνος. Είναι τραγικό αυτό που παρουσιάζουμε ως λαός. Πρέπει να μπούμε στο δρόμο μας».

"Ο Γκέραρντ είναι ο  ποδοσφαιρικός μου πατέρας" δήλωσε ο Νίκος Παπαδόπουλος, για την κίνηση του να φιλήσει το χέρι του Ολλανδού προπονητή όταν τον αντίκρισε στο παιχνίδι με τον Αρη.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ δήλωσε ότι το έκανε απο σεβασμό, για τα όσα ο Γκέραρντ, πρόσφερε στον ίδιο, αλλά και σε άλλους παίκτες του ΟΦΗ.

Σε συνέντευξη του στο sport24radio ο Nίκος Παπαδόπουλος, επανέλλαβε για το δικό του μέλλον στον ΟΦΗ, ότι "θέλω να μείνω με προϋποθέσεις για να πετύχει η ομάδα. Αν δεν συμβεί αυτό, δεν θα μείνω".

Αναλυτικά η συνέντευξη τύπου του Νίκου Παπαδόπουλου στο sport24radio:

Για τη συνάντηση με τον Γκέραρντ: «Ήταν ιδιαίτερη στιγμή. Δεν ήξερα ότι ήταν εκεί. Το έμαθα όταν βγήκα στο δεύτερο ημίχρονο και ενημερώθηκα ότι βρίσκονταν στη γωνία. Δεν ήταν υποχρέωσή μου, έπρεπε να έπρεπε να χαιρετίσω έναν άνθρωπο με τον οποίο πέρασα δέκα απίστευτα χρόνια. Είναι ο  ποδοσφαιρικός μου πατέρας, η ζωντανή ιστορία του ΟΦΗ. Έχει προσφέρει πολλά στην ομάδα, έχει βγάλει πολλούς παίκτες, τον ΟΦΗ στην Ευρώπη. Ήταν απίστευτο το συναίσθημα. Ήταν συγκινητικό που βρέθηκε στο γήπεδο, μετά από τόσα χρόνια».

Για την κίνηση να του φιλήσει το χέρι: «Αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Χρειάζεται σεβασμός και αγάπη για το άθλημα. Να ανταμείβεις όσους έχουν προσφέρει, να χαίρεσαι το παιχνίδι».

Για την πορεία της ομάδας: «Φέτος χάθηκε ο στόχος. Σίγουρα ομάδες όπως ο ΟΦΗ και ο Άρης ανήκουν στη Σούπερ Λιγκ. Έχουν γίνει λάθη και βρίσκονται σε αυτές τις θέσεις. Εγώ νιώθω το βάρος από την ημέρα που ήρθα. Προσπάθησα να πείσω τους παίκτες να παλέψουν. Κάναμε αξιόλογη πορεία στον δεύτερο γύρο, όμως είχαμε μείνει πίσω στην αρχή. Η ομάδα πρέπει να κάνει πράγματα για τους χρόνου. Να οργανωθεί και να μην κάνει τα ίδια λάθη. Του χρόνου θα είναι πιο δύσκολο το πρωτάθλημα, καθώς απευθείας ανεβαίνει μια ομάδα και η δεύτερη δίνει μπαράζ. Θέλει πολύ καλό προγραμματισμό».

Για το τι πρέπει να αλλάξει τη νέα σεζόν: «Δεν είναι ένα πράγμα που πρέπει να αλλάξει. Ο ΟΦΗ που ξέρω, θέλει πάρα πολύ οργάνωση σε όλους τους τομείς. Έχουν γίνει βήματα προόδου, αλλά πρέπει να οργανωθεί. Ο προγραμματισμός και το χτίσιμο είναι πολύ σημαντικό πράγμα. Τι παίκτες θα πάρει με ότι συνεπάγεται αυτό. Παίκτες που να αντέχουν το βάρος της φανέλας, με προσωπικότητα. Έχουν γίνει λάθη, αλλά από τα λάθη σου μαθαίνεις».

Για τον κόσμο του ΟΦΗ: «Να στηρίζει την ομάδα, όπως πάντα κάνει. Φέτος είναι αλήθεια ότι πικράθηκε».

Για το δικό του μέλλον: «Θα αποφασίσω τις επόμενες μέρες. Έχω μιλήσει με τη διοίκηση. Θα λειτουργήσω με τη λογική και όχι με το συναίσθημα, γιατί αλλιώς δεν θα πετύχουμε και εγώ θέλω να πετύχω. Θέλω να μείνω με προϋποθέσεις για να πετύχει η ομάδα. Αν δεν συμβεί αυτό, δεν θα μείνω».

Τους 60 βαθμούς σε 30 αγωνιστικές της Football league έπιασε ο ΟΦΗ με το "Χ" κόντρα στον Αρη στο Γεντί Κουλέ (1-1). Στο παιχνίδι που άνοιξε την αυλαία της αγωνιστικής την Παρασκευή (12/5) ο ΑΟΧανιά πήρε το διπλό επί της Καλλονής και εξασφάλισε την παραμονή του στην κατηγορία. Δείτε το πρόγραμμα, την βαθμολογία και την επόμενη αγωνιστική.

Παρασκευή 12/5

Καλλονή - ΑΟΧ 0-1 (86' Αποστολόπουλος)

Σάββατο 13/5

ΟΦΗ - Άρης 1-1 (29' Μιλοσάβλιεβ - 73' Καπνίδης)

Κυριακή 14/5

Λαμία - Απόλλων Σμύρνης 17.00, ΕΡΤ3

Πανελευσινιακός-Τρίκαλα 17.00

Καλλονή- ΑΟ Χανιά 17.00

Κισσαμικός - Καλλιθέα 17.00

Πανσερραϊκός - Σπάρτη 17.00

Αιγινιακός - Παναιγιάλειος 17.00

Αγροτικός - Αναγέννηση Καρδίτσας 17.00

Αχαρναϊκός - Πανθρακικός 3-0 (α.α.)

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ

1. Απόλλων Σμύρνης 75

2. Λαμία 72

................................................

3. Άρης 67

4. Τρίκαλα 61

5. ΟΦΗ 60

6. Σπάρτη 45

7. Αγροτικός Αστέρας 43

8. Χανιά 37

9. Πανσερραϊκός 37

10. Παναιγιάλειος 34

11. Αναγέννηση Καρδίτσας 32

12. Αιγινιακός 31

13. Κισσαμικός 30

14. Αχαρναϊκός 29

................................................

15. Καλλιθέα 24

16. Πανελευσινιακός 24

17. Καλλονή 16

18. Πανθρακικός -6

Η 31Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
Κυριακή 21 Μαΐου

Απόλλων Σμύρνης - Τρίκαλα (17:00 ΕΡΤ3, Γήπεδο Ριζούπολης)

Άρης - Λαμία (17:00 ΕΡΤ3, «Κλ. Βικελίδης»)

Χανιά - Πανελευσινιακός (17:00, Δημ. Περιβολίων)

Καλλιθέα - Καλλονή (17:00, Δημ. Στάδιο Καλλιθέας)

Σπάρτη - Αχαρναϊκός (17:00, Δημ. Στάδιο Σπάρτης)

Παναιγιάλειος - Κισσαμικός (17:00, Δημ. Στάδιο Αιγίου)

Αναγέννηση Καρδίτσας - Πανσερραϊκός (17:00, Δημ. Στάδιο Καρδίτσας)

Αιγινιακός - Αγροτικός Αστέρας (17:00, «Γ. Παραλυκίδης)

Πανθρακικός - ΟΦΗ 0-3 α.α.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi