Ο Εργοτέλης έκανε ...εκδομή στα Ζωνιανά και με τρία γκολ στο πρώτο ημίωρο, πήρε εύκολη νίκη με 1-3 και έτσι βρίσκεται αγκαλιά με την άνοδο στην Football league.
Πλέον ο Εργοτέλης χρειάζεται τη νίκη με τη Θύελλα Ραφήνας την προσεχή Κυριακή στο Παγκρήτιο στάδιο, για να πανηγυρίσει τον τίτλο και την άνοδο.
Στο 15' ο Βελίνης έκανε το 0-1 για τον Εργοτέλη, στο 22' ο Λεάλ το 0-2. Στο 26' ξανά ο Λεάλ έκανε το 0-3.
Ο Ερμής μείωσε στο 89' με τον Βασίλη Πλουσή.
Διαιτητής του αγώνα ήταν ο Κασσελάκης από τα Χανιά, με επόπτες τους Πετεινάτο και Τσίλικα επίσης από τα Χανιά.
Ερμής Ζ. (Γ. Πετράκης): Γιαννόπουλος, Γεμιστός, Ρουμπάκης, Χατζηβασίλης (58’ Ταβλαδωράκης), Ρουσάκης, Καραγκιόζη, Σκουτέλης, Φαμπίνιο, Τοπούζης, Πασιαλής (46’ Πλουσής Β.), Λαδιανός (68’ Κοζυράκης).
Εργοτέλης (Σ. Παπαδόπουλος): Βασιλειάδης, Νικολακάκης, Νιάρος, Τζανής, Μπάτζιος, Γκοτσούλας, Σερζίνιο (82’ Μπρατσιάνι), Ρουσάκης, Καϊμακαμούδης, Λεάλ (46’ Μίνγκας), Βελλίνης (72’ Μανουσάκης).
«Ο Γκέραρντ για εμένα είναι ό,τι έχω καταφέρει στο ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά και ότι έχω καταφέρει να δημιουργήσω για την οικογένεια μου, καθώς είναι αυτός που με πήρε από την αφάνεια και δημιούργησε τον ποδοσφαιριστή και άνθρωπο Ηλία Κώτσιο». Mεα τα λόγια αυτά στην ιστοσελίδα sdna.gr ο Ηλίας Κώτσιος, αναφέρθηκε στον Ευγένιο Γκέραρντ, με αφορμή την παρουσία του στο γήπεδο, στον αγώνα με τον Αρη.
Ο έμπειρος κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ, όταν τον είδε του έσφιξε το χέριο και του είπε ένα "μεγάλο ευχαριστώ".
Αναλυτικά οι αναφορές του Ηλία Κώτσιου:
Ηλία, πως νιώσατε που είδατε στο γήπεδο τον Ευγένιο Γκέραρντ;
«Καταρχήν όλο το γήπεδο ένιωσε δέος και όχι μόνο. Όλος ο κόσμος φώναζε ρυθμικά το όνομα του Γκέραρντ, και αυτό συνέβη γιατί ο μίστερ, είναι ο άνθρωπος και ο προπονητής που άλλαξε την ιστορία του ΟΦΗ με μεγάλες επιτυχίες».
Η παρουσία του Γκέραρντ έδωσε δύναμη στην ομάδα για την συγκεκριμένη αναμέτρηση;
«Σίγουρα δίνει δυνάμεις αν και πολλοί παίκτες από τον ΟΦΗ που βρίσκονται τώρα στην ομάδα, δεν τον γνωρίζουν. Αυτό που έκανε, ήταν ότι προκάλεσε ενθουσιασμό στον κόσμο».
Υπάρχει κάποια στιγμή σας ως παίκτης που να σας έχει μείνει με τον Γκέραρντ προπονητή;
«Οι στιγμές που μου έχουν μείνει από τον Ολλανδό, είναι η χαρά που μας έδινε έξω από το γήπεδο. Ο Ευγένιος Γκέραρντ διασκέδαζε μαζί μας και η σοβαρότητα και ο σεβασμός που ενέπνεε, όταν έμπαινε μέσα στο γήπεδο παραμένουν αναλλοίωτα στη μνήμη μου».
Το περιμένατε ότι θα έρθει να παρακολουθήσει τον αγώνα με τον Άρη. Σας είχαν πει ότι θα είναι στο γήπεδο;
«Όχι κανείς δεν γνώριζε τίποτα. Όλα έγιναν ξαφνικά και χωρίς κανένα προγραμματισμό. Μίλησα με τον γιο του και μου είπε πως τον έφερε ξαφνικά, γιατί ήθελε να έρθει ο ίδιος να παρακολουθήσει το παιχνίδι».
Τι είδους σχέσεις έχετε; Τον επισκέπτεστε συχνά;
«Δεν είναι πολύ εύκολο λόγω της κατάστασης της υγείας του να τον επισκεφτεί κάποιος. Πάντως, μαθαίνουμε καθημερινά νέα του, λόγω της σχέσης που έχουμε με τον γιο του. Λόγω της κατάστασης του, οι επισκέψεις είναι περιορισμένες».
Πιστεύεις πως ο Γκέραρντ αποτελεί την ζωντανή ιστορία του ΟΦΗ;
«Και όχι μόνο. Πιστεύω ότι είναι η ζωντανή ιστορία του ΟΦΗ, και δύσκολα θα τον ξεπεράσει κάποιος, σε αυτά που έχει πετύχει και σε αυτά που έχει δημιουργήσει για τον ΟΦΗ».
Τι είναι ο Γκέραρντ για εσένα;
«Ο Γκέραρντ για εμένα είναι ό,τι έχω καταφέρει στο ελληνικό ποδόσφαιρο, αλλά και ότι έχω καταφέρει να δημιουργήσω για την οικογένεια μου, καθώς είναι αυτός που με πήρε από την αφάνεια και δημιούργησε τον ποδοσφαιριστή και άνθρωπο Ηλία Κώτσιο».
Πως νιώσατε όταν τον είδατε;
«Σίγουρα υπήρχε μεγάλη συγκίνηση όταν άκουσα ότι ήρθε στο γήπεδο. Απλά ακόμα μεγαλύτερη ήταν η συγκίνηση μο όταν έσφιξα το χέρι του από κοντά, και τα λόγια που του έλεγα ήταν ένα μεγάλο ευχαριστώ».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ θα μπορούσε να κερδίσει εύκολα τον Αρη, ήταν καλύτερος στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα και στο τέλος, κράτησε το 1-1.
Το 1-1 με τον Αρη, βγάζει την ομάδα της Θεσσαλονίκης ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης της ανόδου, με ένα ΟΦΗ να έχει τις ευκαιρίες να κάνει μια εύκολη νίκη, αλλά τελικά να αγχώνεται, στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα.
Ο ΟΦΗ στο πολύ καλό πρώτο ημίχρονο που είχε προηγήθηκε με τον Μιλοσάβλιεφ στο 29', ενώ στο δεύτερο ημίχρονο εκμεταλευόμενος το επιθετικό ρίσκο του Αρη είχε τις ευκαιρίες για περισσότερα γκολ.
Ο Αρης που κέρδισε το πρώτο κόρνερ στο 71' και ισοφάρισε στο 73' με τον Καπνίδη, τα έπαιξε όλα για όλα στο τέλος, ο ΟΦΗ δεν τελείωσε το παιχνίδι σε 3-4 κόντρες που είχε με καλές προυποθέσεις και ο Αρης θα μπορούσε να κλέψει τη νίκη στο φινάλε με μια μεγάλη ευκαιρία του Τζανακάκη.
Να σημειωθεί ότι και οι δυο ομάδες αγωνίστηκαν με 10 παικτες απο το 33' με αποβολές απο τους Παντίδο και Μπούρμπο.
Ενώ ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε το παιχνίδι με 9 παίκτες, λόγω αποβολής του Μάνου στο 90'.