
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το να έχει μια ομάδα και μάλιστα με πρωταγωνιστικούς στόχους, δυο 40αρηδες στην ενδεκάδα της, δεν είναι –οπωσδήποτε-και το πιο ορθόδοξο.
Είναι θέμα νοοτροπίας, ταχυδύναμης στο παιχνίδι και απλής ποδοσφαιρικής λογικής, για τον μέσο όρο ηλικίας που θα πρέπει να έχει μια ομάδα με στόχους.
Ο 41χρονος Κώστας Κιάσσος και ο 40χρονος Ηλίας Κώτσιος, κατέγραψαν ένα ιδιαίτερο ρεκόρ στο παιχνίδι του ΟΦΗ στη Λαμία. Εγιναν οι πρώτοι με ηλικία 40+ που ξεκίνησαν στο βασικό σχήμα!
Κιάσσος και Κώτσιος, παίζουν απο πέρσι βασικοί στον ΟΦΗ. Πριν απο μερικές μέρες όμως, ο Κώτσιος έκλεισε τα 40 και μαζί με τον 41χρονο Κιάσσο, έκαναν αυτό το ιδιόμορφο ρεκόρ, των βασικών παικτών 40+.
Αλλος μπορεί να συμφωνεί, άλλος μπορεί να διαφωνεί, αλλά η αλήθεια είναι μια:
O καθρέπτης του κάθε 20αρη και του κάθε 40αρη ποδοσφαιριστή, είναι το γήπεδο και μόνο αυτό!
Εκεί δικαιώνεται, εκεί απομυθοποιείται!
Μέσα στο γήπεδο ξεδιπλώνει τον εαυτό του, την ποιότητα και το χαρακτήρα του.
Εκεί δείχνει αν αξίζει τον σεβασμό των συμπαικτών του και των αντιπάλων!
Για τους δυο "παππούδες" του ΟΦΗ, είναι ξεκάθαρο, ότι κάποιους 20αρηδες ή και ελαφρώς μεγαλύτερους , τους ...έχουν για πλάκα!
Ισχύει δηλαδή, στην περίπτωση τους, αυτό που λένε για τις γυναίκες ότι ...κάποιες 40αρες, κάνουν για δυο ...20αρες μαζί!
Και η αλήθεια είναι, ότι βλέποντας κανείς στα παιχνίδια του ΟΦΗ τα τρεξίματα, τα τάκλιν και το πάθος του 41χρονου Κιάσσου, την ψυχή, τη νοοτροπία και τον επαγγελματισμό του 40αρη Κώτσιου, απλά αποδέχεται και σέβεται αυτό που έχουν καταφέρει, ως μεγάλες ποδοσφαιρικές προσωπικότητες.
Βέβαια, με το...χρόνο, δεν μπορεί να τα βάλει κανείς. Αυτό είναι σίγουρο.
Οταν έρθει η ώρα, πρέπει να είσαι έτοιμος για την μεγάλη απόφαση, για να μην σε...προλάβουν άλλοι!
Αυτό το 40+ του Κώτσιου και του Κιάσσου στον ΟΦΗ πάντως, είναι και ένα μήνυμα σε κάποιους νεότερους ποδοσφαιριστές, για το πως θα πρέπει να οραματίζονται την δική τους καριέρα, σε θέματα δουλειάς, προπόνησης, νοοτροπίας,διατροφής και αθλητικής ζωής, ώστε να κερδίσουν και αυτοί κάποια στιγμή, τον ποδοσφαιρικό σεβασμό, που έχουν κατακτήσει αναμφίβολα οι δυο 40αρηδες του ΟΦΗ...
"Ο ΟΦΗ έπρεπε να κερδίσει το παιχνίδι με τον Αρη και μάλιστα με πολλά γκολ!" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, που έκανε αναφορά στις 7 φορές που βγήκε ο ΟΦΗ με 5 παίκτες εναντίον 2 του Αρη και δεν κατάφερε να βάλει ένα δεύτερο γκολ. "Μας έλειψε μια καλή πάσα για να βάλουμε αρκετά γκολ και στο τέλος με την ευκαιρία του Αρη να χάσουμε και το ματς.Ευτυχώς που δεν έγινε, γιατί στην Ελλάδα είμαστε πολύ εύκολα μπορούν κάποιοι να πουν οτιδήποτε" ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο προπονητής του ΟΦΗ δέχθηκε ερωτήσεις για ττο θέμα της παραμονής του στην τεχνική ηγεσία της ομάδας για την επόμενη χρονιά και είπε ότι "για να μείνω, δεν θα μείνω λόγω του συναισθήματος. Θα μείνω για να δώσω όραμα στον κόσμο, να υπάρχουν προσδοκίες και προυποθέσεις για να γίνει αυτό" και υπογράμμισε ακόμη ότι .ο ΟΦΗ πρέπει να βελτιωθεί στο θέμα της οργάνωσης. "Οργάνωση όχι μόνο στο αγωνιστικό τμήμα, αλλά και στο εξωαγωνιστικό για να μπορέσει να φύγει από αυτήν την κατηγορία». ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.
Αναλυτικά οι αναφορές του στην συνέντευξη τύπου:
"Σε ένα παιχνίδι, που αγωνιζόταν δυο μεγάλες ομάδες, κατά την άποψη μου, είχαμε την πρωτοβουλία στην μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού, ήμασταν η καλύτερη ομάδα στο γήπεδο, προηγηθήκαμε, χωρίς να έχουμε κινδυνεύσει καθ’ όλου και έγινε αυτό που έγινε στο δεύτερο ημίχρονο. Ένα τρελό παιχνίδι. Περίπου 7 φορές να έχουμε βγεί σχεδόν 5 με 2 και να μην μπορούμε να βάλουμε την μπάλα στα δίχτυα.
Νομίζω ότι το άγχος ίσως, η έλλειψη καθαρού μυαλού η επιπολαιότητα, μας οδήγησαν στο να δεχθούμε την ισοφάριση και στο τέλος με την ευκαιρία του Αρη να χάσουμε και το ματς.
Ευτυχώς που δεν έγινε, γιατί στην Ελλάδα είμαστε πολύ εύκολα μπορούν κάποιοι να πουν οτιδήποτε.
Είμαι ευχαριστημένος από την εικόνα και την προσπάθεια των παικτών.
Θα μπορούσαμε να το έχουμε κερδίσει το ματς.
Και μάλιστα με μεγάλο σκορ, αν ήμασταν πιο προσεκτικοί.
Ηταν ένα παιχνίδι με πολύ ζέστη και πιστεύω ότι η ομάδα μου άξιζε τη νίκη.
Το αποτέλεσμα δεν συμφέρει καμία ομάδα.
Εμείς μέχρι και την τελευταία αγωνιστική προσπαθούσα να δώσω πίστη στους παίκτες ότι μπορούμε να βγούμε τρίτοι.
Μαθηματικά και όπως είναι το πρόγραμμα, θα μπορούσαμε να το κάνουμε.
Για την αξιοπρέπεια και το πρεστίζ της ομάδας.
Θα το κάνουμε στα επόμενα παιχνίδια.
-Ο ΟΦΗ δεν έχει κερδίσει καμία ομάδα που είναι πάνω του στη βαθμολογία μέσα και έξω…
«Δεν είναι τίποτα τυχαίο στο ποδόσφαιρο. Όμως η προσπάθεια στα τρία τελευταία ματς έγινε, δεν είναι μόνο η τύχη. Και τον Απόλλωνα μπορούσαμε να κερδίσουμε και το σημερινό και το παιχνίδι με τη Λαμία.
Η φετινή χρονιά τελειώνοντας την καλά γιατί είμαστε ΟΦΗ, θα πρέπει να γίνει μάθημα προς όλους. Ολοι πήραν εμπειρίες και κυρίως εξωαγωνιστικά, πρέπει να πάρει εμπειρίες η ομάδα. Γιατί αγωνιστικά η ομάδα είχε παίκτες με εμπειρία.
Στο τέλος πρέπει να γίνει αξιολόγηση και να δουν όλοι τι πήγε λάθος, ώστε να μην γίνει την επόμενη σεζόν».
-Και με τον Απόλλωνα ο ΟΦΗ έδωσε πολύ χώρο στο δεύτερο ημίχρονο…
«Η ομάδα και με τον Απόλλωνα, αλλά και σήμερα που παίζαμε με δέκα παίκτες, είχαμε την τακτική να μείνουμε στο μισό γήπεδο.
Δεν γινεται διαφορετικά με τις συνθήκες, αλλά και τον καιρό.
Νομίζω ότι ήταν σωστό γιατί βγήκαμε πολλές φορές να βάλουμε γκολ.
Ηταν άτυχο αυτό που έγινε με τους τραυματισμούς.
Θέλαμε ένα παίκτη στο κέντρο, αλλά τραυματίστηκε ο Μιλοσάβλιεφ.
Είχαμε δυο αναγκαστικές αλλαγές (Κομεσίδης), φαινόταν ότι θέλουμε ενίσχυση στον άξονα γιατί ο Ντέρεκ είχε κουραστεί αρκετά.
Δεν μπόρεσα να το κάνω όμως.
Δεν κινδυνεύσαμε από τον Αρη, με εξαίρεση την τελευταία φάση.
Εκεί που ήταν να βάλουμε αρκετά γκολ, παρ’ ολίγο να το χάσουμε κι’ όλας.
Η τακτική μας δεν πήγε λάθος.
Απλά έπρεπε να είμαστε λίγο πιο σοβαροί και ομαδικοί. Μας έλειπε μια καλή τελική πάσα για να βάλουμε το δεύτερο γκολ».
-Οι δικές σας σκέψεις για την επόμενη χρονιά ποιες είναι;
«Εάν δεν μπορέσω να εξασφαλίσω για την επόμενη σεζον, αυτά που πιστεύω δεν μπορώ να μείνω για να μην κάνω κάτι.
Αυτό θα είναι σα να μένω χωρίς την προοπτική. Ο ΟΦΗ είναι η ομάδα που αγαπώ, έχω παίξει τόσα χρόνια και το έχω δείξει.
Για να μείνω, δεν θα μείνω λόγω του συναισθήματος.
Θα μείνω για να δώσω όραμα στον κόσμο, να υπάρχουν προσδοκίες και προυποθέσεις για να γίνει αυτό.
Αυτό μόνο μπορώ να πω τώρα.
Εχω μιλήσει ξεκάθαρα στη διοίκηση για το τι πρέπει να γίνει.
Η λέξη που έχω καθαρά στο μυαλό μου καθημερινά είναι μια. Είναι η λέξη οργάνωση.
Αυτό είναι το παν για μένα.
Δεν λέω ότι ο ΟΦΗ μετά τη μεταβατική χρονιά που είχε στην Γ’ Εθνική δεν έχει οργάνωση.
Απλά πρέπει να βελτιωθεί και άλλο.
Και μάλιστα πολύ περισσότερο.
Οργάνωση όχι μόνο στο αγωνιστικό τμήμα, αλλά και στο εξωαγωνιστικό για να μπορέσει να φύγει από αυτήν την κατηγορία».
-Από τις συναντήσεις που έχετε κάνει με τη διοίκηση, βλέπετε να υπάρχει διάθεση για να κάνει πράξη τις επιθυμίες σας;
«Ναι. Το να συμφωνείς με κάτι που λέει ο άλλος είναι εύκολο. Το θέμα είναι η πράξη.
Αυτό πρέπει να δούμε. Σίγουρα συμφωνούμε, αλλά πρέπει να υπάρχει και η δυνατότητα για να γίνει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Σε ένα παιχνίδι-θρίλερ στο Γεντί Κουλέ ο ΟΦΗ έμεινε στο 1-1 με τον Αρη. Καλύτερος στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα ο ΟΦΗ, είχε τις ευκαιρίες να τελειώσει νωρίτερα το παιχνίδι, πριν φτάσουμε στο χιτσκοκικό φινάλε.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με τον Μιλοσάβλιεφ και είχε μεγάλες φάσεις για ένα δεύτερο γκολ, με Βούό, Βαλλιάνο, Ογκμποε και Μάνο χωρίς να το πετύχει.
Ο Αρης που για 70 λεπτά ήταν ανύπαρκτος επιθετικά, σκόραρε στην πρώτη του φάση στο 75' με τον Καπνίδη, ο ΟΦΗ και πάλι είχε τις φάσεις στην κόντρα επίθεση να πετύχει ένα δεύτερο γκολ χωρίς να γίνει, με αποτέλεσμα ο Αρης στο 95' να χάσει μεγάλη ευκαιρία με τον Τζανακάκη για να κλέψει τη νίκη.
Τελικά το 1-1 έμεινε μέχρι το τέλος.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης...