Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ θα τιμήσει και φέτος τη μνήμη του Νίκου Γαλυφιανάκη, με ένα σπουδαίο τουρνουά μπάσκετ, το οποίο διοργανώνει σε συνεργασία με τον ΔΟΠΑΦΜΑΗ -Τμήμα Αθλητισμού.
Φέτος η συμμετοχή ξεπερνάει τις προσδοκίες, καθώς ακόμη περισσότερες ομάδες δήλωσαν συμμετοχή.
Στο φετινό τουρνουά, ενσωματώθηκε και αυτό των μικρών ηλικιών το οποίο πέρσι γνώρισε μεγάλη επιτυχία.
Το τουρνουά θα διεξαχθεί 27/28 Μαίου, στα γήπεδα της Εφόδου και οι ομάδες που έχουν δηλώσει συμμετοχή είναι:
BC ACADEMY OASIS
ΑΝΔΡΟΓΕΑΣ
ΑΟΑΝ
ΓΑΣ ΜΕΣΣΑΡΑ
ΓΙΟΥΧΤΑΣ
ΔΕΙΛΙΝΟ
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΗΡΟΔΟΤΟΣ
ΟΦΗ
ΠΕΔΙΑΔΑ
ΦΙΛΑΘΛΗΤΙΚΟΣ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Κάρλος Μιλιάζες δεν ξεχνάει τον ΟΦΗ! Ο 36χρονος Πορτογάλος αριστερός μπακ, βρέθηκε και στη Λαμία, για να παρακολουθήσει το παιχνίδι της κρητικής ομάδας!
Μάλιστα χάρηκε με την εμφάνιση του ΟΦΗ, ενώ έζησε έντονα το παιχνίδι, μαζί με φίλους του ΟΦΗ, που βρέθηκαν μεμονωμένα στο γήπεδο της Λαμίας, από την Αθήνα και παρακολούθησαν την αναμέτρηση.
Βέβαια όπως λέει και ο ίδιος ο Μιλιάζες εύχεται ο ΟΦΗ να πετύχει σύντομα την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ, γιατί εκεί ανήκει.
Οσο για τα προσωπικά του σχέδια;
Ο Μιλιάζες ως κάτοικος Λιβαδειάς , πετάχτηκε μέχρι τη Λαμία για να δεί την αναμέτρηση του ΟΦΗ, καθώς ο ίδιος δεν είχε αγωνιστικές υποχρεώσεις.
Η χρονιά για τον Λεβαδειακό, έχει τελειώσει και άπαντες εκεί περιμένουν την υπόθεση της αδειοδότησης, ώστε να δουν αν θα ευνοηθούν από τον υποβιβασμό κάποιας ομάδας, ώστε να μείνουν εκείνοι στην πρώτη κατηγορία.
Πάντως αγωνιστικά ο Λεβαδειακός είχε μια πολύ μέτρια χρονιά και αυτή επιβεβαιώθηκε με τον αγωνιστικό υποβιβασμό της ομάδας.
Στην φωτογραφία ο Μιλιάζες, με φίλους του ΟΦΗ και την σύζυγο του Ηλία Κώτσιου Κατερίνα Κρουσταλάκη, η οποία επίσης ταξίδεψε από την Αθήνα στη Λαμία για να δεί από κοντά τον ΟΦΗ και ανέβασε στην σελίδα της στο Facebook, αρκετά στιγμιότυπα απο τον αγαπημένο της Ηλία, αλλά και αυτήν την μάχη του ΟΦΗ!
«Θα εξετάσουμε τις συνθήκες και θα αποφασίσουμε αν πρέπει να επαναλάβουμε την φετινή προσπάθεια που έκανε το βόλει του ΟΦΗ» δήλωσε στην συνεδρίαση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ο Γιάννης Δανδάλης. Ο πρόεδρος του συλλόγου και επικεφαλής του τμήματος βόλει του ΟΦΗ, έκανε τον απολογισμό της φετινής χρονιάς, που έφερε τον ΟΦΗ να διεκδικεί στα μπαράζ την άνοδο του στην Α1, αλλά να μην τα καταφέρνει τελικά. Ωστόσο κατάφερε να βρίσκεται στις 8 καλύτερες ομάδες της Α2 και θα είναι στην κατηγορία Preleague την οποία θέλει να δημιουργήσει η Ομοσπονδία τη νέα περίοδο κάτω από την Α1.
«Είμαι ευχαριστημένος από την πορεία της ομάδας φέτος. Δεν μπορώ να πω ότι δεν στεναχωρήθηκα βέβαια, επειδή δεν καταφέραμε να πάμε στην Α1. Ηταν μια μεγάλη ευκαιρία. Μέχρι ένα σημείο η εικόνα της ομάδας ήταν πολύ καλή όλη τη χρονιά.Δυστυχώς στα μπαράζ δεν τα καταφέραμε. Στο κρίσιμο πρώτο παιχνίδι δεν κερδίσαμε και μετά ήρθε η απογοήτευση».
Για την επόμενη μέρα, στο βόλει του ΟΦΗ ο Γιάννης Δανδάλης υποστήριξε ότι «δεν είμαστε ακόμη έτοιμοι να πούμε τι θα γίνει. Θα περιμένουμε την απόφαση της Ομοσπονδίας για την Preleague. Για μας είναι σημαντικό να γίνει, γιατί θα είναι ένα πρωτάθλημα με 12 ποιοτικές ομάδες και ένα σκαλί κάτω απ την Α1. Θα εξετάσουμε τις συνθήκες και θα αποφασίσουμε, τι θα πράξουμε».