Με τρία γκολ του Κατσικοκέρη, ο Εργοτέλης έκανε το "μεγάλο κόλπο", πήρε το διπλό στην Κηφισιά (1-3) και άφησε πίσω του ένα βαθμό τον Ιωνικό, ο οποίος είχε ρεπό, στην 28η αγωνιστική στον 4ο όμιλο της Γ'΄Εθνικής. Με τη νίκη αυτή ο Εργοτέλης, είναι με το...ενάμιση πόδι στην Β' Εθνική, καθώς αρκεί να κερδίσει Ερμή και Θύελλα Ραφήνας σε Ζωνιανά και Παγκρήτιο για να πανηγυρίσει τον τίτλο και την άνοδο, ανεξάρτητα απο το τι θα κάνει ο βασικός του αντίπαλος για τον τίτλο, Ιωνικός!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα τρία γκολ του Νίκου Κατσικοκέρη, στη μεγάλη νίκη του Εργοτέλη στο "Ζηρίνειο" επί της Κηφισιάς με 1-3.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ανεβαίνει στην B' Εθνική ο Εργοτέλης
Για το τελευταίο μεγάλο ντέρμπι της χρονιάς, στο γήπεδο του, ετοιμάζεται ο ΟΦΗ, ο οποίος υποδέχεται το Σάββατο (13/5, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ, τον Αρη. Τα εισιτήρια του αγώνα τέθηκαν σε κυκλοφορία και θα ισχύσουν και σε αυτό το παιχνίδι, οι μειωμένες τιμές, των 5 και 10 ευρώ.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Σε κυκλοφορία τέθηκαν τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Αρης, που θα γίνει το Σάββατο (13/5, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ. Τα εισιτήρια τιμώνται 5 και 10 ευρώ. Στα 5 ευρώ είναι στις θύρες 1,4,5 και 10 ευρώ στις θύρες 2,3,7,8.
Τα εισιτήρια διατίθενται καθημερινά από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Παρελθόν απο τον ΟΦΗ, πριν ολοκληρωθεί το πρωτάθλημα, αποτελεί ο Παύλος Μητρόπουλος. Ο 27χρονος μέσος συναντήθηκε με τους ανθρώπους του ΟΦΗ και έλυσε κοινή συναινέσει το συμβόλαιο του, το οποιο ολοκληρωνόταν στις 30 Ιουνίου.
Ο Μητρόπουλος μάζεψε τα πράγματα του και αποχώρησε. Το κλίμα για αυτόν είχε βαρύνει μετά τη ρήξη με τον προπονητή Νίκο Παπαδόπουλο.
Στον ΟΦΗ, ήθελαν να ασχοληθούν με την υπόθεση αυτή μετά το παιχνίδι με τον Αρη, που προέχει, αλλά τελικά το θέμα έκλεισε νωρίτερα.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
Μετά από συνάντηση που είχαν οι άνθρωποι του ΟΦΗ με τον Παύλο Μητρόπουλο, έλυσαν κοινή συναινέσει την συνεργασία τους, η οποία ολοκληρωνόταν στις 30/6/2017. Ο ποδοσφαιριστής μάζεψε τα πράγματα του και αποχώρησε. Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί τον Παύλο Μητρόπουλο για την παρουσία του στον ΟΦΗ και του εύχεται καλή συνέχεια στην καριέρα του.