Εχουν ξοδευτεί απο χρήματα του Ελληνικού λαού 3εκ. 638 χιλιάδες ευρώ για το ποδηλατοδρόμιο Χανίων, ωστόσο, αυτό παραμένει γιαπί. Το έργο δημοπρατήθηκε το 2002 κι έπρεπε να έχει παραδοθεί ολοκληρωμένο το 2004, ωστόσο σήμερα – δεκατρία χρόνια μετά-παραμένει εγκαταλελειμμένο. Το θέμα ήρθε ξανά στην επιφάνεια, στην πρόσφατη επίσκεψη του γενικού γραμματέα Αθλητισμού, Ιούλιου Συναδινού στα Χανιά, καθώς ο ίδιος κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Χανίων, μηνυτήρια αναφορά κατά παντός υπευθύνου, φυσικού προσώπου ή νομικού προσώπου, για την υπόθεση του ποδηλατοδρομίου Χανίων.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο το ποδηλατοδρόμιο Χανίων
Είναι πλέον επίσημο. Η σπουδαία συνάντηση της εθνική Ελλάδας, η οποία κατέκτησε τον τίτλο στο αξέχαστο EURO 2004 της Πορτογαλίας και η Ιντερ του Ζοζέ Μουρίνιο που πήρε το Champions League το 2010 θα παίξουν στο Ηράκλειο και στο Παγκρήτιο την Τετάρτη 7 Ιουνίου. Η ημερομηνία "κλείδσωσε" οριστικά και η "συνάντηση αστέρων" την οργανωτική ευθύνη της οποίας έχει η ΕΠΣΗ, η Περιφέρεια Κρήτης και ο Δημος Ηρακλείου, θα δώσει έντονο αθλητικό χρώμα στην πόλη του Ηρακλείου.
Εως τώρα δεν έχουν επικυρωθεί συμμετοχές ποδοσφαιριστών, απο την ομαδα της Ιντερ, αλλά ακόμα και κάποια απο τα μεγάλα της ονόματα να παραστούν θα είναι μέγιστη επιτυχία. Ανάμεσα τους οι Ντιέγκο Μιλίτο, Καμπιάσο, Ετό, Ματεράτσι, Ζανέτι, Βάλτερ Σάμουελ, Μαϊκόν, Λούσιο, Σνάιντερ θα δώσουν λάμψη στην εκδήλωση. Οσο για τους Ελληνες, η «παρέα» του 2004 συνηθίζει να δίνει σύσσωμη το «παρών» σε τέτοιους αγώνες.
Η ανακοίνωση της ΕΠΣΗ για την οριστική διεξαγωγή του φιλικου αγώνα αναφέρει:
«Οι πρωταθλήτριες Ευρώπης, η Εθνική Ελλάδας του EURO 2004 και η Ίντερ του Champions League 2010 ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για το Ηράκλειο!
Το φιλικό αστέρων «κλείδωσε» και επίσημα, με τη διεξαγωγή του να ορίζεται για την Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017 στο Παγκρήτιο Στάδιο.
Έτσι ξεκινά η αντίστροφη μέτρηση για ένα από τα μεγαλύτερα ποδοσφαιρικά γεγονότα που έχουν φιλοξενηθεί στο Ηράκλειο τις τελευταίες δεκαετίες.
Όλοι οι αρμόδιοι φορείς (ΕΠΣΗ, Περιφέρεια, Δήμος Ηρακλείου) μαζί με οργανωτικά στελέχη του αγώνα από την Αθήνα και το Ηράκλειο έχουν προγραμματίσει σύσκεψη την Πέμπτη 11 Μαΐου και ώρα 12:00 στα γραφεία της Περιφέρειας Κρήτης, προκειμένου να συζητηθούν λεπτομέρειες της διοργάνωσης».
Στο καφέ Mikel ιδιοκτησίας του, ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ, κέρασε...καφεδάκι, τους πιτσιρικάδες των Μικρών ομάδων παίδων και νέων της ΕΠΑΗ, οι οποίοι κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στην Ελλάδα, προκειμένου να τους συγχαρεί για την πετυχημένη τους πορεία.
Η επίσημη ενημέρωση της ΕΠΣΗ αναφέρει:
Μέσα σε ευχάριστο κλίμα η ΕΠΣΗ και η Επιτροπή Μικτών Ομάδων συναντήθηκαν με τις δευτεραθλήτριες Ελλάδας, Μικτές Νέων και Παίδων του Ηρακλείου στο καφέ Mikel.
Για ακόμη μία φορά ο πρόεδρος της Ένωσης κ. Νίκος Τζώρτζογλου εξέφρασε την υπερηφάνεια που μπορούν να νιώθουν όλοι για τα συγκροτήματα του Ηρακλείου και κυρίως για τον πολιτισμό και το ήθος που επέδειξαν χειροκροτώντας τους αντιπάλους τους. Στη συνέχεια παρέλαβαν τα μετάλλιά τους ποδοσφαιριστές που δεν ήταν στους τελικούς όμως είχαν κι εκείνοι παρουσία και συνεισφορά στην πορεία των Μικτών ΕΠΣΗ…