karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Προβλήματα συνάντησε η αποστολή του ΟΦΗ, μόλις αφίχθη στο γήπεδο της Λαμίας.

Φίλαθλοι των γηπεδούχων, μόλις είδαν το πούλμαν της κρητικής ομάδας να φτάνει στο γήπεδο, κινήθηκαν απειλητικά προς αυτό και με υβριστικά συνθήματα «υποδέχθηκαν» την αποστολή του ΟΦΗ.

Με την παρέμβαση της αστυνομίας όμως, το περιστατικό δεν είχε συνέχεια.

Αλλωστε στον ΟΦΗ περίμεναν αυτήν την υποδοχή και είχαν λάβει τα μέτρα τους.

Πάντως απο την επίσημη Λαμία ο ΟΦΗ δεν είχε κανένα παράπονο για τη φιλοξενία, ενώ μετά το παιχνίδι ο ΟΦΗ με ανακοίνωση του, ευχαρίστησε τη διοίκηση της Λαμίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Λαμία-ΟΦH LIVE

Καλό είναι το κλίμα στον ΟΦΗ αναφορικά με το θέμα της παραμονής του Νίκου Παπαδόπουλου στον πάγκο και τη νέα περίοδο.

Ο προπονητής του ΟΦΗ, ανέλυσε το πλάνο του για την ομάδα, στην συνάντηση των μετόχων της ΠΑΕ, που έγινε την Δευτέρα (8/5) το βράδυ στο ξενοδοχείο Galaxy και όπως ανακοινώθηκε οι μέτοχοι θα προσπαθήσουν πριν το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου, να υλοποιήσουν τα θέλω του προπονητή του ΟΦΗ σε θέματα που αφορούν το ρόστερ της ομάδας, το μπάτζετ για τη νέα περίοδο, τις εργασίες που πρέπει να γίνουν στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και γενικότερα στην  βελτίωση των γηπεδικών εγκαταστάσεων, αλλά και συνολικά στην οργάνωση της ομάδας, για τη νέα περίοδο.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ επανέλλαβε την επιθυμία του να συνεχίσει στο τιμόνι του ΟΦΗ, αλλά και οι μέτοχοι να συνεχίσουν με αυτόν, καθώς είναι ικανοποιημένοι απο τη δουλειά που έχει κάνει στην ομάδα, στο διάστημα που βρίσκεται στην τεχνική της ηγεσία.

Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ, αναφέρει:

Οι μέτοχοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, επιθυμούν την παραμονή του Νίκου Παπαδόπουλου στον πάγκο της ομάδας και τη νέα περίοδο.

Αυτό επιβεβαιώθηκε στην σύσκεψη των μετόχων της ΠΑΕ που έγινε το βράδυ της Δευτέρας (8/5) στο ξενοδοχείο Galaxy και στην οποία συμμετείχε ο προπονητής του ΟΦΗ, ο οποίος ανέλυσε στους μετόχους της ομάδας, το πλάνο του για τον ΟΦΗ, κάτι που είχε κάνει και πριν από μερικές μέρες, στο διοικητικό συμβούλιο της ΠΑΕ.

Από την πλευρά των μετόχων, εκφράστηκε η επιθυμία συνέχισης της συνεργασίας με το Νίκο Παπαδόπουλο, από τον οποίo ζητήθηκε ένα χρονικό περιθώριο, πριν τη λήξη του τρέχοντoς πρωταθλήματος (λήγει στα μέσα Ιουνίου), προκειμένου οι μέτοχοι να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες, για να μπορέσουν να καλύψουν τις επιθυμίες του προπονητή του ΟΦΗ, σε θέματα που αφορούν το ρόστερ της ομάδας, το μπάτζετ για τη νέα περίοδο, τις εργασίες που πρέπει να γίνουν στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και γενικότερα στην  βελτίωση των γηπεδικών εγκαταστάσεων, αλλά και συνολικά στην οργάνωση της ομάδας, για τη νέα χρονιά.

Ο Νίκος Παπαδόπουλος ξεκαθάρισε στους μετόχους ότι θέλει να συνεχίσει στον ΟΦΗ και να κάνει πράξη το όραμα του για αυτήν την ομάδα με την οργάνωση της σε όλα τα επίπεδα και την άνοδο της στην Σούπερ Λίγκ.

Εκτός από τη συνάντηση με το Νίκο Παπαδόπουλο, οι μέτοχοι του ΟΦΗ ασχολήθηκαν με τα τρέχοντα θέματα της ομάδας, αγωνιστικά και οικονομικά και τονίστηκε η σημασία ο σύλλογος να ολοκληρώσει με αξιοπιστία σε όλα τα επίπεδα την φετινή χρονιά.

Πρόθεση των μετόχων του ΟΦΗ είναι να συνεχίσουν να στηρίζουν τον ΟΦΗ και του χρόνου και πάνω σε αυτό θα γίνουν τις επόμενες μέρες επαφές με τους υφιστάμενους, αλλά και νέους μετόχους, που θέλουν να ενισχύσουν την προσπάθεια, που γίνεται στον ΟΦΗ.

Η φωτογραφία είναι απο την συνάντηση των μετόχων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, παρουσία του Νίκου Παπαδόπουλου, στο ξενοδοχείο Galaxy.

Συνέχεια στην αξιόπιστη αγωνιστική εικόνα που εμφανίζει στα τελευταία παιχνίδια, θέλει να έχει και με τον Αρη ο ΟΦΗ, τον οποίο υποδέχεται το Σάββατο (13/5, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ, ολοκληρώνοντας την σειρά των τριών διαδοχικών ντέρμπι, με Απόλλωνα (1-1), Λαμία (1-1) και Αρη.

Ο ΟΦΗ θα παραταχθεί κομπλέ στο παιχνίδι με τους "κιτρινόμαυρους", καθώς οι Κομεσίδης και Κώτσιος, οι οποίοι συμπλήρωσαν κάρτες στην αναμέτρηση με τη Λαμία (1-1), θα είναι κανονικά στην διάθεση του Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος τους έβαλε να εντίσουν την ποινή τους στα παιχνίδια με Πανθρακικό, Σπάρτη και Αναγέννηση Καρδίτσας, που ακολουθούν.

Ο τραυματίας Μπόατγεγκ, ο οποίος δεν αγωνίστηκε στη Λαμία, μετά απο ένα χτύπημα που είχε στο κεφάλι στην προπόνηση της Παρασκευής (5/5) αναμένεται να επανέλθει στα πλάνα της τεχνικής ηγεσίας.

Ο ΟΦΗ και στο παιχνίδι με τον Αρη, θα επιχειρήσει να εμφανίσει το πολύ καλό πρόσω πο που είχε και στα παιχνίδια με Απόλλωνα και Λαμία, με στόχο τη νίκη, που θα τον κρατήσει σε επαφή με την τρίτη θέση απο την οποία απέχει τώρα 7 βαθμούς.

Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:

Δυο ακόμη παίκτες του ΟΦΗ συμπλήρωσαν κάρτες στο παιχνίδι με τη Λαμία (1-1).

Ο λόγος για τον Ηλία Κώτσιο και τον Δημήτρη Κομεσίδη.

Και οι δυο κεντρικού αμυντικοί του ΟΦΗ, συμπλήρωσαν 7 κίτρινες κάρτες και θα απουσιάσουν από δυο παιχνίδια.

Με απόφαση του Νίκου Παπαδόπουλου, ο Κομεσίδης θα λείψει από τα παιχνίδια με Πανθρακικό και Σπάρτη.

Ενώ ο Ηλίας Κώτσιος από τις αναμετρήσεις με Πανθρακικό και Αναγέννηση Καρδίτσας.

Να σημειωθεί ότι από προηγούμενα παιχνίδια έχουν δηλωθεί να εκτίσουν την ποινή τους λόγω καρτών οι Πάγκαλος με Πανθρακικό και Νάστος με Πανθρακικό και Σπάρτη.

Στα αγωνιστικά η προσοχή του ΟΦΗ στρέφεται στο παιχνίδι του Σαββάτου (13/5) με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ.

Η προετοιμασία για το παιχνίδι ξεκινάει με προπόνηση που θα γίνει τη Δευτέρα (8/5, 5μμ) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Στόχος του ΟΦΗ, να συνεχίσει το υψηλό επίπεδο απόδοσης, που είχε στα παιχνίδια με τον Απόλλωνα και τη Λαμία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Μετά τη Λαμία...ο Αρης!

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi